Dziś siedziałem w CTRze.
Kubły są super wyprofilowane, z solidnymi boczkami, bardzo wygodnie się w nich siedzi. Znakomicie wpisują się w bezkompromisowy wizerunek CTRa jako auta sportowego. Wsiadanie jednak nie jest łatwe ze względu na wysokie i twarde boczki siedziska. Przy codziennym użytkowaniu to niezbyt praktyczne. Jak ktoś jeździ na torze czy trasy, to zapewne nie będzie przeszkadzać, co innego załatwienie sprawunków w mieście, w kilku miejscach, gdzie za każdym razem trzeba wsiadać/wysiadać.
Szkoda, że Honda nie umożliwia wyboru pomiędzy kubełkami a usportowionymi fotelami, jak to ma miejsce w niektórych innych markach. Tym bardziej, że nawet jak kubełki są świetnie wyprofilowane, to z natury rzeczy ich zakres regulacyjny jest dość ubogi w stosunku do zwykle stosowanego rozwiązania, co też nie każdemu musi odpowiadać.

Szkoda, że Honda nie umożliwia wyboru pomiędzy kubełkami a usportowionymi fotelami, jak to ma miejsce w niektórych innych markach. Tym bardziej, że nawet jak kubełki są świetnie wyprofilowane, to z natury rzeczy ich zakres regulacyjny jest dość ubogi w stosunku do zwykle stosowanego rozwiązania, co też nie każdemu musi odpowiadać.
Comment