No ale już wchodząc na rynek ma się słabo do A/CLA AMG czy RS3 także z tym królem to nie do końca chyba... czterołapy inną konkurencję mają... a jak Golf R400 dojdzie w końcu do skutku no to... z resztą w tej kategorii ja mam swojego króla gorących kompaktów sprzed lat - Lancer Evo VIII FQ400 (405KM, 3,5s do setki, stały 4x4 z AYC, a nie dołączany itd.) - jak dla mnie niepokonanego w osiągach do dziś. Jest co prawda pożegnalne Evo X FQ440 z 2014 mające 35KM więcej, ale też waży prawie 200kg więcej, więc choć oficjalnych liczb nie podano, prawdopodobnie starszemu bratu nie dorówna. Na pewno jest to natomiast najbardziej wysilona czterocylindrowka na rynku (220KM z litra!) sprzedawana kiedykolwiek w salonach oficjalnie i z gwarancją producenta, wbrew bredniom Mercedesa czy VAGa (o ile R400 wejdzie do produkcji) że oni takowe zrobili/zrobią.
W tym obrazie Focus RS będzie hmm... budżetowym królem? Dziwnie brzmi
Ale autko na pewno fajne będzie bardzo chcialbym kiedyś się takim przejechać; na pewno ewenementem w klasie jest drift mode. Chociaż... kompaktowe BMW M135 potrafi to akurat lepiej 

W tym obrazie Focus RS będzie hmm... budżetowym królem? Dziwnie brzmi




Comment