Tak na to patrząc to dla mnie limuzyną będzie dopiero maybach towarzyszu ;p..
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Zamieszczone przez shredded Zobacz posta- w każdym przypadku miałbym wystarczającą dla mnie dynamikę
Myślę, że kolega miał na myśli limuzyna = poważniejszy sedanowaty kształt. Audi A3 sedan też się nazywa Limousine i nawet od biedy tak wygląda............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Ej, ej... Insignia z tym silnikiem 2.0 t ma 7,7 do setki, a wcale to nie jest opc! Więc dynamikę ma, ale również ogromną nadwagę. I przykład może średni, ale nie wchodziłem do aut klasy premium, którymi są merce, bmw czy audi. Znajdźcie aktualnie produkowaną limuzynę poza klasą premium? Jestem ciekaw odpowiedzi..
Edit: dokładnie tak jak kolega do tego podszedłem, klasyczny kształt i bez klasy premium, bo ta już kosztuje więcejstąd ta insignia.
Comment
-
No to slabiutko ta Insygnia wykorzystuje te 210KM bo porownywalny Passat B8 ma gigantyczną różnicę w tej klasie czasów całą sekundę mniej z podobnej mocy. Jest w nim też mocniejsza dwulitrowka mająca 5.5... Kolejna sprawa w Oplu to papier a realia. Zwykle kg jest dużo więcej niż w papierach a sekund od tego nie ubywa... tak jest nawet z Insignia OPC której w teście brakowało prawie 1,5s do setki do sugestii producenta - to już dramat; ale też niestety żadna nowość w tej marce
Poza tym w Type R czas do setki nie oddaje dynamiki "z rolki"... tu nie ma większych problemów nawet z mocniejszymi BMW V8, także porównywanie do Insigni, nawet OPC nie ma co...
Kolejna sprawa, to że dynamika to nie tylko start na prostej ale zakrety, hamowanie, wiele skladowych. To ze Merc S klasy ma 5s do setki, nie znaczy ze można go mylić z autem sportowym...
Limuzyna nie premium... zależy od fantazji marketingu... był nawet Civic Ferio LimousinePassat sedan tez nazywa się Limousine. Dobrze, że jeszcze Thalii tak nie opisali
Last edited by Alix; 06-04-2016, 18:13.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Nie twierdzę, że to mega osiągnięcie, ale wg mnie 7,7 s do setki wystarczy dla kogoś komu wystarcza 10 s z Aurisa. A co do VAGa...już kiedyś mówiłem, że ten koncern stracił w moich oczach tyle, że wątpię, że kiedykolwiek zacznę uznawać ich "samochody" za samochody, głównie przez silniki i słynne pierścienie
.
Jest aktualnie w produkcji ten Civic?
Comment
-
Dylematy...Ja zamiast hot hatcha rozważałem premium auto klasy średniej, Mercedesa klasy C konkretnie. W kwocie ok 150k pln można mieć takiego C180 (benzyna 1,6 ok 160KM) z niezbędnym wyposażeniem. Osiągi porównywalne z 1,8 UFO. Małżonka bardzo optowała, lepiej się widziała w takim aucie niż kolejnym kompakcie heh. Miałem nawet jazdę próbną. Pojazd bez wątpienia zapewniałby prestiż (szczególnie po dołożeniu pakietu AMG hehe) i zapewne przyjemnie, wygodnie można by żeglować tym samochodem po drogach, ale emocji prowadzenia ZERO. Przekonałem się że nie szukałem komfortu i prestiżu tylko przyjemności z prowadzenia i zabawy. W założonym budżecie pozostał więc tylko hot hatch, który na dodatek jest wystarczająco praktyczny i uniwersalny na codzień.
Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
VAG fakt stracił, ale z kolei Opel nigdy w moich oczach nie uzyskał...Poza wersjami zrobionymi przez Lotusa (GT, specjalna wersja Omegi) "fajny Opel" to dla mnie odrobinę oksymoron. Nigdy nie mieli dla mnie silnika czy stylizacji, które by się wyróżniły czy zainteresowały. Nie maja hybryd, nie mają zasadniczych innowacji... szczerze to prędzej zafascynuje mnie czymś francuz niż Opel. Nowe Megane też bardziej mi leży od nowej Astry... no ale to może jakiś mój problem, choć staram sie unikać uprzedzeń
Obecnie nie ma Civa "Limouisine" już, to poprzednie geny tak zwali czasem............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Po części tak i nie. Po pierwsze samochód nie jest dla mnie prestiżem....żadnym i nigdy
Tak c klasa jest śliczna i od zawsze mi się podoba. Zresztą jako jedyny mercedesczy 150 tys za ubogi egzemplarz... cóż sprawa jest dyskusyjna. Osobiście mnie to nie przekonuje.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez Arpuc Zobacz postaMałżonka bardzo optowała, lepiej się widziała w takim aucie niż kolejnym kompakcieC klasa mojego kolegi też zawsze była obiektem marzeń, ale od razu powiedziałem, że to za drogie na pewno
Ale
Zamieszczone przez Arpuc Zobacz postaale emocji prowadzenia ZEROW BMW 3er jest lepiej, ale to wciąż stateczna limuzynka (celowo zdrobniłem, żeby nie było...), od HH dzielą lata świetlne w emocjach i czasy do setki nie mają tu nic do rzeczy, chodzi o całokształt.
Zamieszczone przez Adaszek123 Zobacz postapierwsze samochód nie jest dla mnie prestiżem....żadnym i nigdy?
Swoją drogą tak naprawdę jednak kobiety niekoniecznie przyciąga prestiż Panowie, są na to badaniaPolecam obejrzeć
:
Last edited by Alix; 06-04-2016, 18:58.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Hmm Insignie przytoczyłem, bo miałem szansę takową jezdzic, a Astry od II do IV były w rodzinie jako auta służbowe od pracodawcy. Psuć się nie psuly, były całkiem oszczędne, ale bez emocji. Za to silnik 2.0 t mi się spodobał, ale gdyby nie ta nadwaga. Insignia była urokliwa, gdy wchodziła na rynek, lecz z czasem straciła jak każde auto
no i te okropne wnętrze ;ppp
Każda marka startowala u mnie od zera i po prostu Opel jeszcze nie stracił jakąś awaryjnością czy coś, ale osobiście bym nie kupił ;D.
Z kolei francuz...niby dlaczego nie? Peugeot ma urokliwe auta i z doświadczeń znajomych nie było awarii, tak samo starsze Meganki, a nowe Megane, wygląda pięknie. Tylko mocy mało w tych nieusportowionych wersjach, 3 cylindrowe 1.2 t puretech w 308 jako najmocniejszy silnik? Pomyłka
.
Tjaaa, znam takich co kupią 10 letniego merca, bmw czy audi w cenie nowego auta nizszej klasy niż premium, bo to premium i szpan luksusem przed sąsiadem czy na dzielni...a później z serwisu nie mogą się wyplacic, bo ich najzwyczajniej w świecie najczęściej na to nie stać i tak samochody marnieją.
Comment
-
Co do Opla... traktuje ją jak Skodę. Kiedyś gdzieś ktoś powiedział "Ze jeżeli kupiłeś samochód za którym się nie oglądasz jak od niego odchodzisz wiedz że kupiłeś zły samochod" i przyznam że te słowa chyba mówią wszystko. I tak traktuje I Skodę i Opla. Auta jako woły robocze. Nie wiem może jest to powód tego ze pręż 3 lata jeździłem Octavia służbowo. Nie mają dla mnie duszy aczkolwiek przyznam że Insygnia przełamała trochę to opinie choć jest dla mnie ciasna w środku.
O Lwie i Choince wiele dobrego słyszałem i kilku przedstawicieli próbowałem ale....ten trzeci c....ka ...a raczej rozstawiony lewarek jest dla mnie jednym z ostatnich które bym chciał. Traktuje na tym samym poziomie co TwinSmark od Alfy...
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
I tym się różnią klienci hot hatchy od reszty rynku. Kupują auta dla siebie, z reguły wbrew "prestiżowym" zapędom, bo ważne jest jak jeżdżą, a cała reszta... jest po prostu drugoplanowa i ma wystarczać i tyle, nieprawdaż, Arpuc?
Tylko mocy mało w tych nieusportowionych wersjach, 3 cylindrowe 1.2 t puretech w 308 jako najmocniejszy silnik? PomyłkaCzerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
Zamieszczone przez Arpuc Zobacz postaWłaśnie się pojawił 308GTI, 270 koni z silniczka 1,6 potrafi wzbudzić uznanie. Ktoś może miał okazję obejrzeć osobiście tego nowego francuskiego hot hatcha?
Fajne zawieszenie - takie niefrancuskie tylko sprezyste. No ale nic sie nie tlukło na dziurach.
Auto drogie, bo ponad 105k pln za Allure 2.0HDI. Moim zdaniem nie warte tych pieniedzy.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
Comment