Bez klimy faktycznie może być ciężko, ale IMHO bez grzanych foteli to spokojnie można się obejść. W Civicu na tyle rzadko korzystałem, że w Cuprze nie zawracałem nawet głowy taką opcją (dostępna w pakiecie zimowym z paroma innymi zimowymi ułatwieniami).
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
-
Raczej kwestia przyzwyczajenia bo poprzednik miałZawsze można dołożyć... Ważne że inne istotne rzeczy są.
A że FN2 (poza Mugenami rozumiem) były w ogolonej wersji Race to nawet nie słyszałem... takie popularne i pożądane sąTylko pokazuje nonsens i syntetycznosc wyników torowych z wydmuszkami.
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Grzanie dupska to rzecz bez której można się obejść. .. bez klimy to dramat.. sam trzy lata tak jeździłem. Dla mnie czasy osiągane na torach nie mają żadnego znaczenia w przeciwieństwie do wygody, bezawaryjnosci, jakości prowadzenia i niebanalnego wyglądu.
Comment
-
Co do klimy zgoda, ale bez podgrzewanych foteli też już bym się nie obył. Za to bez start/stopa np i inych eko wymysłów tak. Torowe czasy to wiadomo, że chyba żaden producent nie robi ich seryjnymi autami, tylko Villa dniomspreparowanym pojazdem. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że te modyfikacje są naprawdę spore względem serii, no może poza aerodynamiką, przynajmniej tą widzianą z zewnątrz, bo co donpodwozia np to już bym się poważnie zastanowił
Comment
-
Oczywiście, wyposażenie to sprawa indywidualnych preferencji. Przy czym zazwyczaj trudno a priori ocenić, co jest zbędne / obojętne / potrzebne, tym bardziej że producenci mają szczególny dar przekonywania do nabycia opcji wszelakich heh. Dlatego fajnie jak można ocenić przydatność we wcześniej posiadanych pojazdach. Mając np ogrzewanie foteli przez prawie 9 lat użytkowania Civica mogłem autorytatywnie sobie odpowiedzieć na pytanie o sens zastosowania tej opcji.
A propos produkcyjnego Type R'a i toru Nurburgring:
Swoją drogą magazyn Inside Line ma chyba wyjątkową słabość do CTRa, bo bardzo często pojawia się ta maszyna w ich filmikach.Last edited by Arpuc; 18-06-2016, 14:42.Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
-
Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
Dla mnie to wygląda jak gaz w podłogę i esp on,
w przednim napędzie trzeba się wjeździć w auto , żeby dobrze startować, w gtku (315KM, brak szpery i kombi) bardzo ciężko było zrobić to lepiej niż start z obrotów 1tyś, wtedy wychodziło 6.3 do setki na racelogic (i to było już powtarzalne ),
raz zrobiłem 6 sekund bawiąć się mocno gazem i startując z około 3tyś, ale praktycznie nie dało się tego powtórzyć i przeważnie wychodziło wtedy około 7sekund.
Chciałem sprawdzić co będzie jak zostawie esp i wystartuje z obrotów to wyszło 8.4 i 9 sekund.
Civiciem o wiele łatwiej ruszyć dynamicznie, ale esp musi być off.
Ja nie piszę, że civic ze startu przegoni rs-a, ale nie powinno być takiej różnicy (zresztą przy cuprze też nie)
trzeba na żywo sprawdzić, jak się trafi RS to sfilmujemy ze startuLast edited by foxik; 21-06-2016, 11:19.
Comment
-
Pewnie że można to sprawdzać po wielkokroć, ale nic to nie da. Filmików potwierdzających przewagę AWD na starcie jest na pęczki...
Tu np kolejny z Golfem R, który jest przecież sporo słabszy od RSa:
Trzeba się po prostu pogodzić z faktem że AWD ma przewagę w tej konkretnej sytuacji. Natomiast niższa waga i większa zwinność aut FWD ma też swoje zalety.
Co do ESP, to oczywiste że trzeba wyłączyć. Z tym, że niewiele to daje. Jak w Cuprze mocniej docisnę na niższych biegach to koła tracą po prostu przyczepność z asfaltem, nie są w stanie przenieść całej mocy.Last edited by Arpuc; 21-06-2016, 13:56.Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
spoko tylko tu nie wyglądało to tak tragicznie jak tam - tu się nie ma do czego przyczepić.
mniej więcej tak to właśnie wygląda, ale nie 8-10 długości
a golf r z dsg nie jest wolniejszy od rs-a https://www.youtube.com/watch?v=qqdCOsJRewcLast edited by foxik; 21-06-2016, 15:41.
Comment
Comment