Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Na to samo zwrocilem uwage NR jest o tyle specyficzny, ze testuja tam wszyscy producenci a dostep jest wrecz powszechny. Na pozostale pewnie bywa z tym różnie. Dodatkowo jak nie podają czasów referencyjnych (bo ich nie ma? ) albo podają czas .... 170 konnego diesla sprzed 3 lat to hmmm troche smiesznie to wyglada

    Comment


    • No ale poza tym ładny filmik. Trochę zgrabnych ujęć CTRa na różnych torach, zatrudniono kierowców WTCC jak Huff czy Miechelisz. Widać że marketingowcy się przyłożyli. I kto by nie chciał mieć takiej wyścigówki?
      Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
      Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

      Comment


      • Robota dobra, lepsza by byla jakby wypuscili wersje limited bez tylnej kanapy i klimy i zloili Gofra na NR albo chociaz potwierdzili dotychczasowy czas wersją produkcyjną

        Comment


        • VW chwali się, że Golf najszybszy:

          Golf_rekord.jpg

          Blisko 1,5 sekundy lepiej niż Honda CTR

          Pytanie z innej beczki i tak z czystej ciekawości. Czy próbował ktoś sprawdzać poprawność wskazań zużycia paliwa przez komputer?
          W ostatni weekend zrobiłem dłuższą trasę, komputer pokazał 8,2 litra średnio, a z moich wyliczeń wychodzi ok. 9,1 litra. Spora różnica.
          Pozdrawiam Czarodziej
          Mój Szogun

          Comment


          • Tak, Golf wypuscil limitowana serie, bez kanapy i z dokoksowanym silnikiem.
            Co ciekawe, czas jakby inaczej wystartowal

            xEW4Dlt.jpg
            JlSQ19H.jpg

            Jednocześnie Volkswagen nieco odchudził Golfa GTI. Clubsport S waży 1280 kg. To 30 kg mniej niż już odchudzona wersja Clubsport. Udało się to uzyskać między innymi przez pozbycie się tylnej kanapy, zastępując dotychczas stosowany akumulator lżejszym rozwiązaniem oraz przez wykonanie niektórych elementów konstrukcyjnych z lekkich stopów aluminium. Volkswagen pozbył się też niektórych drobniejszych elementów wnętrza: półki bagażnika (która i tak jest niepotrzebna, kiedy nie ma kanapy), dodatkowej przegrody bagażowej i dywaników.
            Co ciekawe, dziennikarzyny pomineli czas CTRa mowiac, ze poprzedni nalezal do Meganki.

            Comment


            • Meganka miała najlepszy czas produkcyjnym autem.
              Na tablicy w holu NR nie wisi rekord Civica, bo to nie było seryjne auto.

              Honda reklamowala szeroko ten czas ale nigdy nie został on potwierdzony przez 'branze'. Ot taki PR i marketing.
              Test nie został potwierdzony seryjnym autem.
              Last edited by Glosima; 16-06-2016, 19:07.
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • Meganka miała najlepszy czas produkcyjnym autem.
                W sumie "produkcyjność" Meganki też mocno umowna, bo Trophy R wypuszczono w mocno limitowanej serii (bodajże 250 sztuk). Osobiście niezbyt podobają mi się tak duże ingerencje w seryjne auta. Producenci chyba bardziej walczą o zdejmowanie kilogramów niż o... czas! Z hot hatchy, które zeszły poniżej 8 minut chyba najmniej była modyfikowana Cupra, zresztą wersję "Sub 8" w specyfikacji identycznej z rekordowym autem można bez problemu zamówić (jest 18k pln droższa od podstawowego modelu).
                Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                Comment


                • Tak samo jak z tym Gofrem. To limitowana edycja. 400 sztuk

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                    bardziej walczą o zdejmowanie kilogramów niż o... czas
                    Zdejmowanie kilogramów jednak zwykle = lepszy czas. Szczególnie z paskudnie otyłych współczesnych aut. Ten Golf z jednej strony napakowany mocą, ale z drugiej strony... wypatroszony. Może jakby wyjąć tylną kanapę i parę bzdetów z CTR i założyć lepkie oponki na lżejszych felgach to też znowu mielibyśmy ile tam do przodu. Ja tam potrzebuję tylnej kanapy do wożenia dzieciaków a ułamek sekundy na torze kompletnie mnie nie obchodzi, bo jak dotąd na takowym tym autem nie gościłem, może kiedyś zagoszczę, ale dla ciekawości i dla przyjemności, a nie dla napinki czasowej.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Zgadzam się w pełni Alix, że ułamki sekund na torze nie mają żadnego znaczenia w praktyce użytkowania pojazdu. Jednak o ile nie liczy się to dla przeciętnego użytkownika pojazdu, to ma jednak wymierne znaczenie marketingowe dla producenta, bo zwraca uwagę mediów i przyciąga potencjalnych klientów. Nie byłoby w tym nic zdrożnego zresztą gdyby nie fakt, że w pogoni za wynikiem rekordowe auta są coraz bardziej oderwane od rzeczywistości i produktu faktycznie oferowanego/kupowanego w salonach sprzedaży.

                      Tak się zastanawiam co czeka nas w następnym etapie walki hot hatchy. Klimę czy tylna kanapę już zdemontowano... Może czas wypruć tapicerkę, wykładziny i wszystkie wygłuszenia?
                      Last edited by Arpuc; 17-06-2016, 11:28.
                      Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                      Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                      Comment


                      • Meganka R26R miała szyby z poliwęglanu

                        Comment


                        • Ja np. nie wyobrażam sobie jazdy takim autem bez klimy... np. Alfa 4C...nie ma klimy, wg mnie porażka . Ile to zdjęło? Pewnie niezauważalna różnica w codziennym użytkowaniu.

                          Comment


                          • Powinien być wybór. Jak ktoś kupuje auto do szaleństw torowych głównie (jest to raczej bardzo nieliczna grupa klientów rynku pierwontnego HH, większość których znam jednak nimi jeździ głównie po ulicach nawet jak czasem wyskoczy na tor) - to OK, niech sobie kupi takiego "biedaka". Ja nie wyobrażam sobie CTR bez klimy, z kijem bym do takiego nie podszedł. Ba, rozważam dołożenie grzania stołków Już w żelazku ogranicza mi brak klimy przyjemność z jazdy, wygodny się stałem
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Jak zobaczyłem, że Rka nie ma grzanych stołków to miałem wrażenie, że ma 100 KM mniej ;D człowiek przyzwyczaja się do dobrego

                              Comment


                              • FN2 byl w wersji Race. Bez klimy, kurtyn, radia, tempomatu, ksenonow czy półki bagaznika Na rynku wtórnym raczej średnio chodliwy.

                                Comment

                                Working...
                                X