Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ale chyba za roczniki 2015? Bo rocznik 2016, jak pytałem, to zero negocjacji ceny:/

    Comment


    • Miał być niedobór CTRa, ale jak widać trochę zostało z rocznika 2015... Dealerzy są chyba dość zdesperowani, bo wystawiają nawet nowe auta na OLX (naliczyłem z 10 sztuk). Jak poczekasz to 2016 też będzie w promocji (w najgorszym razie za rok ).
      Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
      Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

      Comment


      • Z rozmów z dealerem wynikało, że część osób, które miały rezerwacje jednak zrezygnowała z zakupu CTRa po jazdach próbnych i zobaczeniu auta na żywo.
        Najwięcej zostało białych.

        Moja żona czeka na info od dealera - zaproponowała swoja cene dealerowi i czeka...
        Choć jeszcze nie podjęła finalnej decyzji - w pierwszym tygodniu kwietnia ma dostać testówkę na weekend, to pojeździ i coś tam sobie poukłada w głowie.
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • jeśli to prawda to rabaty na ctr sfinansowali niedoszli klienci a nie Honda

          Comment


          • Dla klienta mało istotne, kto "finansuje" rabat... Zazwyczaj najwięcej wyrywa się z marży dealera, który i tak swoje odbije na serwisach i przeglądach.
            Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
            Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

            Comment


            • Może jeszcze zapisują sobie komu ile rabatu dali, a później jak przyjeżdżasz na serwis to dają maksymalną cenę xd?

              Comment


              • Eeee tam. Z zasady koszą wszystkich równie słono.
                Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                Comment


                • Serwis Hondy jest podobny cenowo do innych marek - dziś nie ma juz dużych różnic.
                  W zasadzie oszczedza się teraz na dłższych okresach pomiedzy serwisami niz na samej cenie części + robociźnie.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Serwis Hondy jest podobny cenowo do innych marek - dziś nie ma juz dużych różnic.
                    Tylko nie wiadomo, czy to Honda staniała czy konkurencja podrożała...
                    Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                    Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                    Comment


                    • jak odbierałem swojego w lutym w honda plaza i pytałem o rabat na ctr to gość powiedział, że nie ma takiej opcji i cena jest 144 tys, a w tym samym czasie na necie widziałem nawet za 133...więc może być tak, że ktoś wpłacił zaliczkę, nie odebrał i dlatego sprzedają taniej...
                      ciekawe czy na przyszły rok będą jakieś oficjalne rabaty na ctr... przy cenie 130 będę się poważnie zastanawiał nad wymianą...
                      może już jakieś używki się pojawią...zobaczymy...

                      Comment


                      • No cena dla aaa...pytaczy to jasne że 144 w każdym salonie. Ale inaczej rozmowa wygląda jak "kładzie się kasę na stół" i ewentualnie od ręki odbiera bryczkę.
                        Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                        Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                        Comment


                        • akurat klient kupujący za cash jest najgorszy dla sprzedawcy
                          nie zarabia dodatkowo na leasingu/kredycie...

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
                            Dokładnie, zimówki to już na przyszły sezon, ale może warto pomyśleć o kupnie już teraz.
                            Kupno zimowych teraz jak masz środki i w dodatku możesz sobie odliczyć od podatku to bardzo dobry pomysł. Na takich oponach 18-19 kupując na wiosnę możesz być ładnych kilka stówek do przodu w stosunku do zakupów w zimie, te pół roku prawidłowego składowania nijak nie wpłynie na opony, w dodatku i tak w takim aucie raczej będą schodzić z jeżdżenia niż się zestarzeją...

                            Na początek zastanów się jakie chcesz rozwiązanie - przekładanie (ale trzeba mieć sprawdzony warsztat lub ASO na takie przekładki bo przy takim profilu nietrudno uszkodzić tak felgę jak i oponę) czy drugi komplet kół. Problemem z drugim kompletem kół jest taki, że wybór jest ograniczony bo zaciski są wielkie. Na 100% pasują OEM 19'' takie jak letnie (cena jest niemała, ale bywają spore promocje) - ale zimowe opony 19'' są niemal 1,5x droższe od 18'' niestety oraz na OEM feldze jest naciąg że mimo niby osłaniających ranty opon - te ranty wystają, więc zimą trzeba nieźle uważać na wystające rzeczy, opona nie osłania felgi - ja już miałem okazję "zdrapkę" rantu zaprawiać - wcześniej na 17'' z osłoną rantów bez naciągu tego problemu nie było (tzn. dało się zadrapać, ale trzeba się było "postarać"). Z tego powodu też raczej niełatwo myśleć o łańcuchach, o ile ktoś takiej opcji potrzebuje w ogóle w erze dzisiejszych zimówek. Absolutnie nie należy się natomiast bać samych opon 19'' na zimę - ja na swojej Rce mam i sprawują się znakomicie też na śniegu i lodzie, nie ma co popadać w prastare mity, że na zimę to "węższe i mniejsze". Potem są seryjne OEM 18'' srebrne do CTR na zimę, ale wyglądają jak sprzed poprzedniej generacji i aż szkoda tak auta spaskudzać, w dodatku są drogie jak to OEM. W podobnej cenie na 100% pasują jeszcze jeden z modeli ATT (czarne szprychy z czerwonym rantem, niezłe, choć IMO mniej atrakcyjne od OEM) - dobierzesz w wyszukiwarce/przymierzalni. Pasuje też jeden z modeli OZ, ale z powodu mocno nabudowanych nadkoli wydały mi się one "małe" wtedy wizualnie. Nie spotkałem na razie innych sprawdzonych opcji. Zawsze możesz kupić na razie opony bo są tańsze, felgi sezonowo cen za bardzo nie zmieniają, także do jesieni wybór może być większy. Z drugiej strony, opony niby najzdrowiej przechowywać na felgach. Jeśli zdecydujesz się na opony 18'' to jednak rozważałbym 235/40R18 a nie 225/40R18 jak pisze instrukcja, bo na zimę nie zmniejszałbym sobie prześwitu auta a poza tym oj trakcja jest tu potrzebna Oczywiście z indeksem poniżej W też bym nie radził schodzić w takim aucie.

                            Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                            144 w każdym salonie. Ale inaczej rozmowa wygląda jak "kładzie się kasę na stół" i ewentualnie od ręki odbiera bryczkę.
                            Dokładnie. Generalnie marża jest ok. 6-8 tys. i tyle z tego co wiem może bez straty własnej spuścić dealer. Dlatego licząc z lakierem 146500 wyjściowo, większość tych salonowych z otomoto kosztuje ok. 139tys. Niektórzy niepotrzebnie dostają sraczki i chcą wypchnąć 2015 jeszcze taniej, no to nic tylko korzystać. Albo mają jako demówki (niekoniecznie służące za demówki), to da się jeszcze sporo taniej

                            Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                            nie zarabia dodatkowo na leasingu/kredycie...
                            Tu nie zawsze tak jest. Zależy od układu i umowy. Promocyjne kredyty i leasingi raczej kosztują Honda Poland lub Dealera, więc zmniejszają one zakres rabatu. Normalne są z reguły obojętne. Mi jednak zawsze najwięcej się udało stargować w przypadku zakupu za cash przy dwóch wcześniejszych autach.
                            Last edited by Alix; 21-03-2016, 13:27.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                              Mi jednak zawsze najwięcej się udało stargować w przypadku zakupu za cash przy dwóch wcześniejszych autach.
                              U mnie tak samo. Zarówno w Hondzie (2xCivic), Suzuki (Swift) jak i VW (Golf). Przy zakupie za gotówkę ekstra rabat. Wyjątkiem był Ford (Fiesta) ale tutaj akurat kupowalismy podemówkę i opłacało sie wziąć kredyt 50/50, bo było wtedy w promocji realne 0% RRSO.
                              Dużo też udało się ugrac na Civicu Tourerze. No ale raz, że diesle im nie schodziły (wysoka cena), a dwa że sie podłaczyłem z leasingiem pod duży zakup kolegi do floty.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • ale kredyt czy leasing to też jest de facto dla delaera zakup za cash bo przecież nie wyda auta dopóki mu nie wpłynie na konto i dla niego nie ma znaczenia czy przelew wykona Kowalski czy firma leasingowa czy bank....
                                a każdy na leasingu czy kredycie jeszcze coś skubnie, nie ma bata...

                                Comment

                                Working...
                                X