Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
    Dla mnie jednak bardziej to przypomina liftback, albo 4-drzwiowe coupe. Jak zwał tak zwał.
    Sedan jest sedan. To klasyczna definicja auta z takim nadwoziem
    Chociaz teraz jest moda do nazywania roznych nadwozi jako coupe to cale szczescie Honda (przynajmniej jak na razie) tego nie robi i coupe pozostalo coupe


    Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
    Koła przynajmniej w wersji na targach już 20 cali
    W produkcyjnej też. Przynajmniej tak wynika z materiałów prasowych

    Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
    Silnik, hmm. Pan był tajemniczy, powiedział tylko, że 2 litry, kontynuacja serii K i że ma ok. 320 kucyków.
    Tajemniczy albo nie odrobił zadania domowego przeciez w Genewie zostala pokazana wersja produkcyjna CTRa i informacja o mocy 320 KM.

    Comment


    • Kurde, ten sedan ze zewnątrz o wiele bardziej mi pasuje z wyglądu niż hatch. Jak z przestrzenią w środku? To jest to samo co hatch? Sam litraż bagażnika wiadomo jaki?
      Wie ktoś kiedy będą katalogi i ceny tej wersji sedan?

      Comment


      • Katalogi i ceny sa w tym wątku.

        Last edited by Krzysio; 07-04-2017, 07:50.

        Comment


        • Ceny i wersje sedana były już publikowane w tym wątku (coś koło 200 strony).

          Ciekawe czy ta wersja Sedana Si będzie też dostępna w Europie bo dużo bardziej mi się podoba niż wersja standardowa.
          To chyba to samo co wersja RS w Australii:


          Edit: jednak nie to samo, inny zderzak przedni, brak centralnego wydechu i inny środek. Moc RS chyba też standardowa.
          Last edited by diamento; 06-04-2017, 20:02.

          Comment


          • Jakby kogoś to interesowało:
            Info od handlarza z Honda Plaza - sedany można już zamawiać, realny termin to gdzieś tak na lipiec. Pierwszą demówkę mają mieć jakoś w maju. Z ciekawszych rzeczy to udało mi się dowiedzieć, że do końca nie wiadomo jak to będzie z bagażnikiem dachowym w wersji sedan ze szklanym dachem - być może będzie można go zamontować, bo dach ten ma się otwierać w inny sposób niż w 5D (do środka). Handlarz ma zdobyć informacje i mi przekazać. Wspominał mi też, że Sedan w środku wydaje się jeszcze większy i bagażnik ma również większy.
            Powiem szczerze, że ta wersja o wiele bardziej przekonuje do siebie niż hatch.

            Comment


            • przeważnie sedan ma pojemnościowo większy bagażnik ale spróbuj tam coś włożyć.... (mały otwór)

              Comment


              • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                przeważnie sedan ma pojemnościowo większy bagażnik ale spróbuj tam coś włożyć.... (mały otwór)
                Kazde nadwozie ma swoich zwolennikow. Jedni cenia funkcjonalnosc hatchbacka (lub analogicznie kombi) a inni lubia sedany za lepsze odizolowanie czesci bagazowej od pasazerskiej - chodzi zarowno o kwestie akustyczne ale tez niepowołany dostęp do bagażnika (znajomemu 2x sie wlamywali do kombi tłukąć tylną szybę i kradnąc zawartość bagażnika - od tej pory jezdzi sedanami), godząc się na to, że większe przedmioty nie wejdą mimo bambiliona litrów pojemnosci w ulotce reklamowej

                Comment


                • Wczoraj w Honda Plaza pojawił się testowy X 1.0T automat, czarny z pakietem orange line. Byłem akurat w salonie i ciekawie wyglądał na żywo. Chyba z czarnym najlepiej to współgra.

                  Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi, rodziną i ludźmi, których znasz.


                  17807659_1543611738996247_8313669258961762848_o.jpg

                  Comment


                  • Też widziałem na żywo taką kombinację i robi robotę. Gdyby nie cena za ten pakiet.... Zaś samo nbadwozie....hmmmmmm chyba powoli się przekonuję, że nie jest tak źle. Nawet te filtry Hepa mogą się podobać. Co do silnika to moim zdaniem tylko 1.5
                    www.4kolkaszczescia.pl

                    Comment


                    • Serio Wam się podoba?! Przecież to wygląda fatalnie, tandeta i odpust. Od samego X jakością nie bije, te dokładki jak gwóźdź do trumny.

                      Comment


                      • Felgi robią robotę. Widziałem na żywo i wzór jest rewelacyjny. Reszta jest kontrowersyjna. Ale moze sie podobac.

                        Comment


                        • W Ariesie doklejane akcesoria pakietu orange już się odklejaly....a ile to auto stoi? Raptem niecały miesiąc..

                          Comment


                          • Te 20 cali w Type-R to naprawdę przegięcie... Mam nadzieję, że to jakaś wersja Type-R Plus
                            Przecież idea hot-hatcha jest taka, że jest to auto na co dzień a nie tylko do zabawy na torze... A taki profil jest jednak dość "wymagający" (chyba nie tylko w Polsce).
                            No i ciekawe jaka cena. Jak obstawiacie? 170 tys.??

                            Comment


                            • Gust jest jak dupa, każdy ma swój. Dla mnie np. Golfy są obrzydliwe, ale szanuje że innym się podobają.
                              Last edited by grzes41gt; 07-04-2017, 16:07.
                              Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                              Comment


                              • Wrzucają 20 w serie co winduje bezsensownie cenę bazową...
                                powinni dać 18 w serii, a 19 i 20 w opcji....

                                Comment

                                Working...
                                X