Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
    ale fakt, masa zabija te koniki i potrzeba ich coraz więcej...
    Masa zabija nie tylko koniki, ale przyjemność z jazdy. Jeszcze nie tak dawno 1.6/120 to był całkiem dynamiczny silnik. Nie dlatego, że miał dużo mocy czy momentu czy czasy do setki były jakoś bardzo lepsze. Za to subiektywnie po prostu to jechało lepiej i dawało więcej emocji i tyle. Teraz wszystko idzie w masę i wytłumienie i trzeba mieć pierdylion koni i osiągać idiotyczne prędkości żeby "jechało". Dlatego tak mi się podoba Mini. 1200kg, małe zwrotne, są cztery cylindry, są dwa litry pojemności, jest 192KM <7s do setki i Vmax większy niż potrzebny, do tego fajne skrzynie do wyboru, rev matching, adaptywny zawias, świetna jakość wykonania, nietuzinkowy styl i... jest przede wszystkim fun bez konieczności natychmiastowej utraty prawa jazdy. A przy tym wystarczające wygłuszenie, kultura, bezpieczeństwo i nowoczesność. Ba, nawet na krawężniki da się wjeżdżać w przeciwieństwie do CTR Jakby jeszcze było RWD to...
    Last edited by Alix; 12-04-2017, 13:22.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
      świat idzie do przodu, ilość koni też
      Liczba debili na drogach i co z tym związane,wypadków niestety też.
      Przoduja w tym wieśniaki w starych bmw i janusze w passatach i golfach.

      Comment


      • jeśli chodzi o masę to jest jeszcze jeden rodzynek, peugeot 308 gti, tylko 1200 kg i 272 km....0-100 6 sek
        ciekawe auto za dobrą kasę (118 tys max wersja po rabacie), tyle co civic X
        ma trochę wad jak skrzynia czy hamulec elektryczny ale ogólnie dramatu nie ma, mechaniczna szpera, hamulec 380 mm z pływającymi tarczami (ktoś wie ile wymiana?)
        jakby poprawili mankamenty w lifcie to naprawdę wart rozważenia...
        był nawet w automaniaku razem z cuprą i type r i zrobił całkiem dobre wrażenie...

        Comment


        • Prawdę mówiąc, to ta duża liczba koni i tak nie jest wykorzystywana w codziennej jeździe... Auto do zabawy a auto do dojazdów do pracy czy do wożenia rodziny to dwa różne światy... Wielu tutaj ma Civica 1,8 i czy te 142KM nie wystarcza wam do normalnej jazdy itp.. ? A co tu mówić o 182KM...
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • w przykorkowanym mieście jest ok ale w trasie już słabo, głównie przy wyprzedzaniu no i dosyć głośno przy wyższych prędkościach....

            Comment


            • Hmm...po mieście wystarcza, ale w trasie maaaaaluuuuuutko, a że 90% czasu u mnie to teraz trasy....

              Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • Na początku po porzesiadce ze 105 koni w 1.6 te 142 konie robiły wrażenie. Pi czasie dochodzę do wniosku, że jeszcze setka wbstajni by nie zawadziła. Do tego szybki automat i może stały napęd na cztery
                www.4kolkaszczescia.pl

                Comment


                • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                  Auto do zabawy a auto do dojazdów do pracy czy do wożenia rodziny to dwa różne światy...
                  U mnie CTR spokojnie ogarnia obie kwestie i to z bardzo dobrym efektem. Da się. Po to wymyślono Hot Hatche.

                  Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                  peugeot 308 gti
                  Jest manual, ale cena katalogowa jest 133tys. z tego co widzę? https://autanowe.mojeauto.pl/samocho...ype=prz%C3%B3d

                  Tu jest też kwestia, że to jest jednak potwornie wysilone tylko 1.6 oraz... że to Peugeot (bogato wyposażony francuz z takim silnikiem kojarzy mi się z dużym ryzykiem problemów jednak) - siedziałem w tym aucie... no nie leży mi to. Udziwniona deska, niezbyt atrakcyjne wizualnie w całości no nie wiem... Ale fakt, alternatywa jest. Mi Cooper S z 2.0T + pakiet wnętrza + navi + adaptywny zawias po zrabatowaniu wyszedł tylko nieco ponad 100tys. To jednak inna suma i inna jakość. Mniejsza wielkość, fakt. Ale 5D spokojnie mieści 4 osoby (nawet teoretycznie jest 5-osobowy w przeciwieństwie do mojego Type R...) i ma 280 litrów bagażnika. Nie spełni tak do końca założenia rodzinnego, to fakt, do tego trzeba jednak auta klasy C albo B kombi lub B+ (np. HR-V). Ale znam też wiele osób, które radzą sobie z takim jako rodzinnym... Zwykle bardziej bo nie mają wyboru, ale obecne auta klasy B... są takie jak jeszcze do niedawna kompakty. Dwie generacje temu Golfina miała taką pojemność bagażnika jak Mini i jakoś był to rodzinny kompakt [emoji14] Z resztą w te kilka wyjazdów CTRem i bagażnik wykorzystany do max 2/3...
                  Last edited by Alix; 12-04-2017, 14:22.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                    jeśli chodzi o masę to jest jeszcze jeden rodzynek, peugeot 308 gti, tylko 1200 kg i 272 km....0-100 6 sek
                    ciekawe auto za dobrą kasę (118 tys max wersja po rabacie), tyle co civic X
                    ma trochę wad jak skrzynia czy hamulec elektryczny ale ogólnie dramatu nie ma, mechaniczna szpera, hamulec 380 mm z pływającymi tarczami (ktoś wie ile wymiana?)
                    jakby poprawili mankamenty w lifcie to naprawdę wart rozważenia...
                    był nawet w automaniaku razem z cuprą i type r i zrobił całkiem dobre wrażenie...

                    Szwagier pracuje w serwisie Peugeot i coś wspominał, chyba około 8 tysięcy...
                    Ciekawe jak to się ma do ctr'a?
                    Jeżdżę głównie po mieście i klocki mi zmienili przy 29 tyś, tarcze jeszcze mają czas...
                    Jak oglądałem X to też rzuciła mi się słaba jakość materiałów we wnętrzu, ogólnie wyglądało to nieźle, mi się podoba.
                    Wsiadanie do tyłu trochę dziwne, jak wchodzenie do wanny . Pewnie przez zbiornik paliwa pod kanapą.
                    Civic 2014 lifestyle

                    Comment


                    • U mnie 25tys na budziku i jeszcze nawet klocków nie zmieniałem. Mechanik w ASO stwierdzil, że tarcze jeszcze jeden komplet klocków obleca wiec gdzies do 50-70tys. Tak czy owak z tego co wiem to całość przod+tył do CTRa w ASO 1/2 tego co powyżej do Peugeota. Jedynie opony swoje tu kosztują, reszta jest spoko
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • To taka ciekawostka...we Freemoncie rodziców hamulce poddały się po około 94 tyś km . Ale większość jazdy to trasy.

                        Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

                        Comment



                        • Moja

                          Comment



                          • Taki by mi wystarczył.

                            Comment


                            • trochę mi CRX przypomina

                              Moja

                              Comment


                              • Panowie,czy tapicerka w nowym civiku to to samo co w hr-v ?

                                Comment

                                Working...
                                X