Ja od razu pisałem po jazdach nowym Cifem ze 1.0T nie ma nic z genow sportowych Hondy.
Krotkie pierwsze 3 biegi aby wykrzesac co się da z 3 cyl w miescie i tyle.
Po prostu ta wersja jezdzi tak jak cala konkurencja kompaktow 1.0T-1.2T. Nie ma zadnych roznic na plus ! To auto w wersji 1.0T nie wygra zadnego porownania.
Moim zdaniem to nawet dobrze, bo w koncu zawias jest bardziej miekki i da sie tym autem komfortowo jechac w miescie i w zakresie do 120-130km/h.
Nie widze zadnego sensu aby cokolwiek doplacac do cen Leona, Golfa, Octavi, Megane, Astry czy reszty stawki. Walczyc o podobną cenę w salonie i tyle, bo samochod nic sobą lepszego nie prezentuje. No a w zasadzie jego tapicerka jest tak słaba ze powinien byc min 5 tys tanszy zebym go kupił
Zupełnie inaczej jest z 1.5T. Tu juz zaczyna się to wszystko składać w sensowny samochod (poza tą cholerną tapicerką, ktorą Honda obraża klienta)
Silnik dobrze ciągnie, zawias pracuje sprężyście, układ kierowniczy nie zawodzi w zadnym momencie (nie tak jak w 1.0T). Pozostaje tylko kwestia ceny. Masz forsę, mozesz dopłacic, podoba Ci się wizualnie to sobie kupujesz, bo nie ma sie do czego przyczepic pod kątem właściwości jezdnych auta.
Krotkie pierwsze 3 biegi aby wykrzesac co się da z 3 cyl w miescie i tyle.
Po prostu ta wersja jezdzi tak jak cala konkurencja kompaktow 1.0T-1.2T. Nie ma zadnych roznic na plus ! To auto w wersji 1.0T nie wygra zadnego porownania.
Moim zdaniem to nawet dobrze, bo w koncu zawias jest bardziej miekki i da sie tym autem komfortowo jechac w miescie i w zakresie do 120-130km/h.
Nie widze zadnego sensu aby cokolwiek doplacac do cen Leona, Golfa, Octavi, Megane, Astry czy reszty stawki. Walczyc o podobną cenę w salonie i tyle, bo samochod nic sobą lepszego nie prezentuje. No a w zasadzie jego tapicerka jest tak słaba ze powinien byc min 5 tys tanszy zebym go kupił
Zupełnie inaczej jest z 1.5T. Tu juz zaczyna się to wszystko składać w sensowny samochod (poza tą cholerną tapicerką, ktorą Honda obraża klienta)
Silnik dobrze ciągnie, zawias pracuje sprężyście, układ kierowniczy nie zawodzi w zadnym momencie (nie tak jak w 1.0T). Pozostaje tylko kwestia ceny. Masz forsę, mozesz dopłacic, podoba Ci się wizualnie to sobie kupujesz, bo nie ma sie do czego przyczepic pod kątem właściwości jezdnych auta.
Comment