Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kokpit Leona się nie zmienił zbytnio po FL, nadal wygląda klasycznie i sportowo, a przy tym jest bardzo praktyczny i nie przeładowany guzikami. Jest tylko większy wyświetlacz 8".
    Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
    Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

    Comment


    • Niestety Leon by mnie nie porwał. Gdyby nie zależalo mi na przestronności tylnego rzędu i finanse nie ograniczały za mocno to bym się chyba nad 150 konną Aklasą pochylił.
      Prawda taka, że w moum wypadku po dwóch ostatnich świetnie wyglądających i prowadzących się autach ciężko jest coś fajnegomw rozsądnych pieniądzach znaleźć. Na dokładkę w miarę praktycznego....
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • Do ~kajojek: Bo Seat nie narzuca sprzedaży wiązanej. Nie chcesz navi to dokupujesz osobno kamerę cofania. Czujniki cofania są za złotówkę, tak jak zresztą wszystkie asystenty czy aktywny tempomat. Nie chcesz - zaoszczędzasz złotówkę.
        Honda popełnia błąd skalując opcje osobno po silniku 1.0 oraz osobno po 1.5. W tych sztywnych opcjach nie znalazłem auta dla siebie.

        Comment


        • Bo Honda ma w d... nasz rynek, chyba całą Europę też. Pokazali w New York nową acure tlx, to przecież tak mniej więcej był europejski Accord kiedyś. Teraz im civic i cr-v została, bo hr-v i jazz, to tylko w salonach stoją

          Comment


          • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
            Kokpit Leona się nie zmienił zbytnio po FL, nadal wygląda klasycznie i sportowo, a przy tym jest bardzo praktyczny i nie przeładowany guzikami. Jest tylko większy wyświetlacz 8".
            Jak klasycznie to nie sportowo... Sportowo to raczej kokpit Civica IX wygląda, z centralnie umieszczonym obrotomierzem, wskaźniki w "tubach" tak jak w Alfie Romeo.. Deska Seata przypomina mi deskę w Golfa III, oddzielone są tylko nawiewy wyświetlaczem... klasyka i zachowawczość jak to VW.
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • Grzechu, i tak w Seacie czuć więcej sportu w wystroju niż w VW
              www.4kolkaszczescia.pl

              Comment


              • Witam,
                Zakupiłem civic xgen dokładnie 3 dni temu termin realizacji to 2 tyg więc do majówki dojedzie
                Wersja sport 1,5 manual sonic grey
                Pare ciekawostek męczyłem dilera od dni otwartych
                Po negocjacjach udało mi się wynegocjować
                3 darmowe serwisy dywaniki , listwy progowe
                O rabacie kwotowym nie było mowy a walczyłem jak lew
                Podpowiem jeszcze że jest możliwość uzyczenia nowej hondy na weekend cały co pozwoli ocenić to autko dokładnie
                Last edited by mapmen; 15-04-2017, 17:23.

                Comment


                • Duże, okrągłe zegary jak dla mnie wyglądają sportowo... Anyway bez wątpienia deska Leona to bardziej funkcjonalność niż design. Ma to swoje plusy, np wyświetlacz umieszczony na wysokości zegarów, a nie doklejony wyżej czy schowany w dole konsoli centralnej.
                  Tak BTW jak komuś klasyczne zegary nie pasują, to wkrótce ma być dostępny panel LCD, podobnie jak w Audi i VW.
                  Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                  Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                  Comment


                  • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                    Bo Honda ma w d... nasz rynek, chyba całą Europę też. Pokazali w New York nową acure tlx, to przecież tak mniej więcej był europejski Accord kiedyś. Teraz im civic i cr-v została, bo hr-v i jazz, to tylko w salonach stoją
                    Jezz jest drogi ale HR-V widzę co najmniej jedną dziennie, niestety Toyoty ch-r 2-3. To straszne jak dużo tego sprzedali w takiej cenie, ale zobaczymy czy uda im się to utrzymać.

                    Patrząc na ceny Civica Accord startowałbym od 110-120K? Ile by tego sprzedali patrząc na ceny Passata i Mondeo które startują niżej i część ludzi wybiera te uboższe wersje, nie wszyscy kupują max wyposażenie.
                    Dużo ludzi teraz wynajmuje samochody na te 3-4 lata a Honda nie ma takiej opcji albo się nią nie chwali.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                      doklejony wyżej czy schowany w dole konsoli centralnej.
                      Fakt, teraz w wielu autach doklejają "tablet" wystający z deski... nie mogę do tego się jeszcze przyzwyczaić..

                      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                      Grzechu, i tak w Seacie czuć więcej sportu w wystroju niż w VW
                      Racja. Seat ładniejsze auto od Golfa, przynajmniej dla mnie.
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                        Kokpit Leona się nie zmienił zbytnio po FL, nadal wygląda klasycznie i sportowo, a przy tym jest bardzo praktyczny i nie przeładowany guzikami. Jest tylko większy wyświetlacz 8".
                        Ze sportem to dla mnie nie ma nic wspólnego, a klasyczna to moze byc muzyka. W samochodach klasycyzm sie tez sprawdza ale takich +30lat

                        Szkoda ze tego elementu nie poprawili, bo zdecydowanie zyskałby model jako całość. No ale w sumie zasada jest znana. Najpierw Audi, potem VW i na koniec Seat i Skoda.
                        Czyli na zmianę deski rozdzielczej trzeba poczekac do kolejnego Leona. Krok w dobrą stronę juz zrobili w nowej Ibizie...

                        Zamieszczone przez Accord Zobacz posta
                        Patrząc na ceny Civica Accord startowałbym od 110-120K?
                        Gdyby na rynku był Accord, to ceny Civica byłyby o 10 tys pln niższe.
                        Skoro Accorda nie ma, to Honda mogła podnieść ceny Civica i więcej zarabiać.
                        Last edited by Glosima; 15-04-2017, 17:51.
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • Stwierdzenie, że kokpit Leona to zachowawczy VAG a kokpit Civica X to finezja jest mitem. Wystarczy porównać te dwa zdjęcia - bardzo małe różnice co do koncepcji. Za to widać w kokpicie Leona spójny design a w Civicu chaos wokół LCD. Linie się rozjeżdżają.
                          Ponadto - i to jest duża różnica na korzyść Leona - cały panel wyświetlacza jest skierowany do kierowcy, a w Civicu wzdłuż osi samochodu. W Leonie LCD jest znacząco wyżej i bliżej oczu kierowcy.

                          Last edited by marekwar; 15-04-2017, 18:13.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta

                            Gdyby na rynku był Accord, to ceny Civica byłyby o 10 tys pln niższe.
                            Skoro Accorda nie ma, to Honda mogła podnieść ceny Civica i więcej zarabiać.
                            Jest Civic a Jazz też jest dosyć drogi od 60k, i był drogi kiedy był poprzedni Civic.

                            Comment


                            • Właśnie, wnętrze X to jak dla mniev największy minus. Z zewnątrz może bym się i porzekonał, ale środek..... Realniue patrząc nie widzę za dużo alternatyw przybewentualnej zmianie IX na coś innego w jakchś ludzkich kwotach
                              www.4kolkaszczescia.pl

                              Comment


                              • Zamieszczone przez marekwar Zobacz posta
                                Stwierdzenie, że kokpit Leona to zachowawczy VAG a kokpit Civica X to finezja jest mitem. Wystarczy porównać te dwa zdjęcia - bardzo małe różnice co do koncepcji. Za to widać w kokpicie Leona spójny design a w Civicu chaos wokół LCD. Linie się rozjeżdżają.
                                Ponadto - i to jest duża różnica na korzyść Leona - cały panel wyświetlacza jest skierowany do kierowcy, a w Civicu wzdłuż osi samochodu. W Leonie LCD jest znacząco wyżej i bliżej oczu kierowcy.
                                To zerknij tutaj, Leon z przed lat
                                golf3.jpg

                                W Civicu właśnie deska jest bardzo ergonomicznie zrobiona, nie rozjechana od góry do dołu jak ściana, tylko ładnie wszystko pod ręką ulokowane, niepowtarzalna.. Wyświetlacz dobrze wkomponowany.
                                Last edited by Grzechu; 15-04-2017, 19:45.
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X