Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • z ciekawości - co będzie pod maską?
    www.4kolkaszczescia.pl

    Comment


    • Civic 9gen wygląda w zestawieniu z Leonem trochę mdło bym powiedział...

      Będziesz zadowolony, Leon super autko, przynajmniej mnie się świetnie sprawuje. No i widzę że podzielamy zdanie, że czerwone są najszybsze!
      Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
      Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

      Comment


      • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
        z ciekawości - co będzie pod maską?
        TSI 1.4 150KM plus DSG7

        Comment


        • Gusta gusciki, ale ix szczególnie polift na tle Leona bardziej przyciaga wzrok, Leon bardzo ładny i nic mu nie można zarzucić, ale wygląda jak zwykły kompakt, oczywiście o niebo lepiej niż golf, ale nie ma tego czegoś co ma Honda. Jednak gratuluję wyboru, a Twój wybór pokazuje, że jednak z tą x coś nie tak, bo naturalnie, to powinieneś wybrać kolejną Hondę( oczywiście w zamyśle marketingu Hondy).

          Comment


          • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
            Twój wybór pokazuje, że jednak z tą x coś nie tak, bo naturalnie, to powinieneś wybrać kolejną Hondę( oczywiście w zamyśle mark
            A jakie są te zamysły ? Model jest inny niż dotychczasowa linia, więc jest naturalne, że przyciąga nowych użytkowników i raczej nie zachwyci części starych. Tych którzy szukają mniejszego auta nowy X nie zachwyci.

            Tych, którzy szukają czegoś z klasy C+ juz ma szanse. Kiedyś miałem Civica. Nie wiem jaka to była generacja. Gdzies kolo roku 2000-2004 ztcp. W kazdym razie przed UFO. To auto mi pasowało pod wzgledem praktyczności, było takim mikrovanem bardziej niż hatchbackiem. W UFO nawet nie siedziałem nigdy, a z kolei X mnie zainteresował z wielu względów. Miedzy innymi przestronności.

            Comment


            • Zamieszczone przez marekwar Zobacz posta
              A tak za 2-3 tygodnie mniej więcej będzie wyglądał następca mojej IX - ten sam kolor tylko wersja ST xcellence.]
              Desire Red?
              Ja też się waham między między Civic 1.0T Elegance a Leon ST Xcellence 1.4 125/150.
              A dają teraz w Seacie jakieś konkretne rabaty? Procentowo chociaż napisz ile.
              W moim przypadku, obecnie bardziej Honda. Decyduje też bliskość serwisu. Do salonu Hondy mam bliziutko, do salonu Seata muszę jechać na drugi koniec mojego miasta. Coś się dzieje z samochodem na gwarancji, podjeżdżam w 10 min. do serwisu i już załatwiam sprawę. A do Seata muszę stracić "pół dnia". A jak trzeba zostawić samochód, to bujaj się komunikacją dwie godziny. Problemem Seata jest znikoma liczba serwisów, nawet w dużych miastach. W przypadku zakupu nowego samochodu, kwestia dostępności serwisu to druga najważniejsza sprawa przed decyzją o jego zakupie.

              Comment


              • X gen na ulicy wygląda bardzo dobrze IMO - Leona, Golfa (zresztą niewiele się od siebie różnią) nawet nie zauważam jak przejeżdżają .
                Co nie zmienia faktu, że Cupra czy GTI to fajne hot hatch'e, tyle że ze słabym wyglądem IMO

                IX gen nawet do pięt VIII gen nie dorasta jeśli chodzi o zainteresowanie i chyba sprzedaż też. Ponadto 140KM w VIII gen. w 2006 roku kill'owało wszystko w swojej klasie, chyba i wyżej też : wyglądem, osiągami, praktycznością.

                Comment


                • Gdy patrze na leona i golfa to nie widze wielkich roznic. A gdy porownuje wyposażenie to juz zadnych. Smieszne jest to ze najwyzsze wersje wyposazeniowe i tak wymagaja doplat za czujniki parkowania czy ledy. A juz info o kamerze cofania to nawet za doplata nie doszukalem sie w tych modelach.
                  Stad mimo ze cena civika x jest wyzsza to juz w sredniej wersji jest bogatsza niz najwyzsza wersja golfa i leona. A nawet tańsza z tym samym wyposażeniem.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                    Desire Red?
                    Ja też się waham między między Civic 1.0T Elegance a Leon ST Xcellence 1.4 125/150.
                    A dają teraz w Seacie jakieś konkretne rabaty? Procentowo chociaż napisz ile.
                    W moim przypadku, obecnie bardziej Honda. Decyduje też bliskość serwisu. Do salonu Hondy mam bliziutko, do salonu Seata muszę jechać na drugi koniec mojego miasta. Coś się dzieje z samochodem na gwarancji, podjeżdżam w 10 min. do serwisu i już załatwiam sprawę. A do Seata muszę stracić "pół dnia". A jak trzeba zostawić samochód, to bujaj się komunikacją dwie godziny. Problemem Seata jest znikoma liczba serwisów, nawet w dużych miastach. W przypadku zakupu nowego samochodu, kwestia dostępności serwisu to druga najważniejsza sprawa przed decyzją o jego zakupie.
                    Dostałem ok. 7.5% rabatu w tym na automat DSG7 2 tys.
                    Kolor Red Desire jest nowy więc wybór był po wzorniku. Wygląda podobnie jak czerwony w Mazda3. Gdyby nie ten nowy kolor to wahałbym się.
                    Jazdy próbne miałem z silnikiem 125KM. Po mieście super ale na autostradzie przy wietrze trochę brakowało więc wziąłem 150KM.
                    Szkoda, że nowa Honda nie ma nic pośredniego.

                    Comment


                    • Leon ma coś ok 425, typowy przedst kompaktow( ja tam widzę duże różnice na plus w stosunku do golfa ), a civic ma 4,52, w związku z tym musi być cięższy i może prowadzi się bardziej dostojnie, ale już nie tak gibko, nie z taką lekkością, a i te 20-30 cm w mieście przy parkowaniu robią swoje plus brak indywidualizacji przy wyposażeniu i znów może być niszowym modelem jak ix. Gdyby nie ctr ix, to i tak mimo tego bym go kupił i byłbym zadowolony, ale nie każdy jest aż takim miłośnikiem Hondy jak ja.
                      A nie wiecie, czy trafi do nas wersja SI, ta co w stanach???

                      Comment


                      • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                        Gdy patrze na leona i golfa to nie widze wielkich roznic. A gdy porownuje wyposażenie to juz zadnych. Smieszne jest to ze najwyzsze wersje wyposazeniowe i tak wymagaja doplat za czujniki parkowania czy ledy. A juz info o kamerze cofania to nawet za doplata nie doszukalem sie w tych modelach.
                        Stad mimo ze cena civika x jest wyzsza to juz w sredniej wersji jest bogatsza niz najwyzsza wersja golfa i leona. A nawet tańsza z tym samym wyposażeniem.
                        Podaję rzeczywiste ceny dla mojego zamówienia - porównaj z Hondą X. Samochód Leon ST Xcellence 1.4 EcoTSI 150KM 7-biegowa automatyczna DSG Start stop. Jest to kombi o długości 4,5m. Specjalny nowy lakier Desire Red = 3150 zł. Gwarancja 4 lata. Alarm z funkcją Safe (blokada wszystkich kół) 1309 zł, Full Link do Android Auto = 689 zł - nie chciałem fabrycznej Navi, KAMERA COFANIA = 1024 zł, pakiet schowków pod przednimi fotelami i siatka odgradzająca bagażnik = 823 zł, PAKIET COMFORT + ZA 1 ZŁ:
                        - Czujniki parkowania przód / tył z wizualizacją na ekranie,
                        - pakiet zimowy (podgrzewane fotele)
                        - asystent świateł drogowych, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat z systemem kontroli odstępu.
                        Nie wziąłem rozpoznawania znaków drogowych, znużenia kierowcy i Navi. Wszystkie inne wynalazki są oprócz kamer martwej strefy, które chyba są w Civicu X.
                        Bagażnik ok. 580l przy długości samochodu jak Honda = 4,5 m. Dużo miejsca z tyłu dla osób o wzroście nawet 195cm.
                        Taka konfiguracja , która ma dla mnie wszystko, łącznie ze wszystkimi możliwymi LEDami z tyłu , przodu i w środku, kosztuje mnie po rabacie 99 600 zł. W tej cenie jest skrzynia DSG 7.
                        Dla mnie jest to z grubsza odpowiednik Civica Sport (105.00zł z automatem CVT + lakier metaliczny lub perłowy). Bardzo podobna cena.
                        Last edited by marekwar; 15-04-2017, 13:35.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez marekwar Zobacz posta
                          Podaję rzeczywiste ceny dla mojego zamówienia - porównaj z Hondą X. Samochód Leon ST Xcellence 1.4 EcoTSI 150KM 7-biegowa automatyczna DSG Start stop. Jest to kombi o długości 4,5m. Specjalny nowy lakier Desire Red = 3150 zł. Gwarancja 4 lata. Alarm z funkcją Safe (blokada wszystkich kół) 1309 zł, Full Link do Android Auto = 689 zł - nie chciałem fabrycznej Navi, KAMERA COFANIA = 1024 zł, pakiet schowków pod przednimi fotelami i siatka odgradzająca bagażnik = 823 zł, PAKIET COMFORT + ZA 1 ZŁ:
                          - Czujniki parkowania przód / tył z wizualizacją na ekranie,
                          - pakiet zimowy (podgrzewane fotele)
                          - asystent świateł drogowych, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat z systemem kontroli odstępu.
                          Nie wziąłem rozpoznawania znaków drogowych, znużenia kierowcy i Navi. Wszystkie inne wynalazki są oprócz kamer martwej strefy, które chyba są w Civicu X.
                          Bagażnik ok. 580l przy długości samochodu jak Honda = 4,5 m. Dużo miejsca z tyłu dla osób o wzroście nawet 195cm.
                          Taka konfiguracja , która ma dla mnie wszystko, łącznie ze wszystkimi możliwymi LEDami z tyłu , przodu i w środku, kosztuje mnie po rabacie 99 600 zł. W tej cenie jest skrzynia DSG 7.
                          Dla mnie jest to z grubsza odpowiednik Civica Sport (105.00zł z automatem CVT + lakier metaliczny lub perłowy). Bardzo podobna cena.
                          W mojej specyfikacji Leon ST Xcellence 1.4 150 (6MT) wyszło jakieś 101 tys. Czyli za 95 tys. pewnie da radę kupić. Poczekam chyba do jesieni, może wypuszczą Civika X Elegance z silnikiem 1.5T albo kupię tego Leona ST z silnikiem 1.4 150 lub 1.5 150 bo ma być już wtedy dostępny.
                          Zaletą Leona ST są na pewno jego kompaktowe wymiary - długość 4,57. Mieści się gdzieś pośrodku pomiędzy typowym kompaktem 5d i kombi. Dla przykładu Astra V kombi ma 4,70 i wygląda jak karawan (fatalne proporcje, zwłaszcza za duży zwis tylny nadwozia). Dodatkowo Leon ST ma fajną konstrukcję nadwozia - duże powierzchnie szyb z tyłu i wąskie słupki C i D, co zapewnia bardzo dobrą widoczność do tyłu, zwłaszcza po przekątnej.

                          Comment


                          • Comment


                            • A ceny porownywalem z katalogu gdzie najwyzsza wersja leona czy golfa nie ma navi, czujnikow czy kamery. Dla mnie troche śmieszne.
                              Inna polityka producenta, pozwalająca skonfigurować auto przez właściciela. Np ktoś może sobie życzyć kamerę a nie chcieć czujników. Albo odwrotnie. Albo jedno i drugie. Albo w ogóle nie potrzebuje. Podobnie Navi. Nie każdy chce być zdany na fabryczną, wiele osób woli Full Link i korzystać z wybranej nawigacji telefonicznej na ekranie wyświetlacza. Konfiguracja auta pod konkretne życzenie klienta to generalnie bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie jeśli dodatki nie są jakoś specjalnie drogaśne.
                              Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                              Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                              Comment


                              • A poliftowy Leon ma zmienioną deske rozdzielcza czy nadal wszystko zrobione od linijki i ekierki ?
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X