Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tak @Alix to prawda Honda nigdy nie była tania... Ja czekam na jazdę z niecierpliwością, dla mnie wersja sport plus jest prawie idealna .
    BTW Jest nowszy Android na pokładzie 4.2.2
    Last edited by tomag; 06-03-2017, 18:08.

    Comment


    • Zamieszczone przez tomag Zobacz posta
      jest nowszy Android na pokładzie 4.2.2
      Taaaaaa... to ten Connect, w którym nie działają triki z wgrywaniem apek - w USA od 4ech lat do dzisiaj tego nie rozgryźli na IXtkach W dodatku co daje 4.2 w stosunku do 4.0? Praktycznie nic. Dopiero od KitKata (4.4) większość apek już normalnie chodzi (mam taki w telefonie i na razie świadomie nie lecę wyżej): https://www.10thcivicforum.com/forum...t-hacking.html

      Grzebałem w takim w sprowadzanym CR-V i nie byłem w stanie nic kompletnie zrobić. Tam sama nakładka na Andka pozwala na wiele mniej. Instalacja apek nie działa generalnie wcale i nikt dotąd nie wymyślił jak się przez to przebić. Na XDA Forum co tam wspominają o wersji a'la autorskie Honda Permissions (tam są inne zmienne), ale na razie z tego co rozumiem nikomu się nie udało: https://forum.xda-developers.com/gen...179549/page176 Wy się lepiej zapytajcie od razu "naszego" genialnego S_Mike czy nie zamienia przypadkiem HR-V na Xgena żeby "grzebnął" tego Connecta Albo trzeba będzie zrobić zrzutkę forumową i chłopu takie auto ufundować aby miał do tego powód

      Generalnie, kupujący Honda Connect w Xgen: pobawcie się infotainmentem i zobaczcie, czy Wam odpowiada. Nie patrzcie na mody możliwe w Connect w 9gen (https://www.civicforum.pl/showthread...onalno%C5%9Bci) - bo na dzień dzisiejszy nie są one możliwe i nie wiadomo kiedy i czy będą - z takim założeniem należy kupować to auto, aby nie mieć potem pretensji i stresów...

      Nie żeby nie można było mieć otwartego nowszego Androida, małe żółte rączki już je do Xgen produkują dla chętnych jakby co: https://www.exportersindia.com/astra...na-1949052.htm

      Last edited by Alix; 06-03-2017, 18:52.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Tylkom pamiętajcie, że ta Mazda 6 ma sens tylko w seadnie, bo jak kombi tomz tylu Civic IX oferuje więcej......
        www.4kolkaszczescia.pl

        Comment


        • 6stka ładna, tylko gdzie to turbo Niestety 6tka jeździ też mniej zwinnie już od Civica IX, a od 10tki pewnie będzie przepaść.
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Tylko czerwony jest bez dopłaty? Lakier to połowa cvt

            Comment


            • Mój brat ma 6, piękna jest, wygodna, raczej cicha i komfortowa, ale ociezala i ospala, wg mnie ix 1,8 się lepiej zbiera, może dlatego, że dużo mniejszy samochód, ale jednak wolnessaki w mazdach nie mają tej góry ci nasze vteci

              Comment


              • Sprawdziłem dzisiaj z ciekawości dane techniczne i przyspieszenie. No i to przyspieszenie nie powala. Z taką mocą w 1.5 spodziewałem się koło 7 sekund do setki (jak np w Octavia) a tu ponad 8 sekund. Jak ktoś będzie patrzył na przyspieszenie to raczej wybierze inne auto niż Civic. Ja bym go raczej nie kupił w tej cenie. Miałem poprzedni model sedan i cena w stosunku do osiągów i wyposażenia była korzystna. Tutaj już tak nie uważam.


                Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                Comment


                • Mazda 6 to nieporozumienie nie auto, a samochód się sprzedaje dzięki designowi i filozofii kodo śmodo coś tam Stareńki Acco Viii to mercedes S klasa przy wydmuszce jaka jest Mazda 6, wiem bo porównywałem przed zakupem, pociągnijcie 160km/h na autostradzie tym sedanem D od Mazdy j będziecie mieli pełny obraz, ruszający się w rękach tunel środkowy, dziadowskie siedzenia.itp, itd . To , że kobiety kupują Mazdy to ok, ja to rozumiem , tak jak to , że kupują Juka, ale facet w Maździe dla mnie to nieporozumienie, chyba że fryzjer z Yorkiem, permanentnym makijażem i trwałą

                  Comment


                  • Zamieszczone przez geno83 Zobacz posta
                    Sprawdziłem dzisiaj z ciekawości dane techniczne i przyspieszenie. No i to przyspieszenie nie powala. Z taką mocą w 1.5 spodziewałem się koło 7 sekund do setki (jak np w Octavia) a tu ponad 8 sekund. Jak ktoś będzie patrzył na przyspieszenie to raczej wybierze inne auto niż Civic. Ja bym go raczej nie kupił w tej cenie. Miałem poprzedni model sedan i cena w stosunku do osiągów i wyposażenia była korzystna. Tutaj już tak nie uważam.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                    Przyspieszenie od 0 do 100 nie wiele znaczy. Nikt normalny nie robi wyścigów spod świateł. Ważniejsza jest elastyczność w warunkach drogowych. A tutaj nowy Civik 1,5T objedzie prawie każdy samochód w swojej klasie. Nawet taką Astrę 1,6 200KM czy Renault Megane GT 205KM. Silnik 1,5 pomimo że turbo to bardzo wysoko się kręci.

                    Comment


                    • Alix, jedyne turbo w 6 to....turbodiesel. Może następna generacja to zmieni?
                      Czy jeździ gorzej od IX? Raczej...inaczej, jak naswoje rozmiary i spory rozstaw osi, to nawet lepiej niż przyzwoicie. Fakt, że jakby dali jak np w Alfie tryby jazdy to by było jeszcze fajniejj
                      www.4kolkaszczescia.pl

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                        Przyspieszenie od 0 do 100 nie wiele znaczy. Nikt normalny nie robi wyścigów spod świateł. Ważniejsza jest elastyczność w warunkach drogowych. A tutaj nowy Civik 1,5T objedzie prawie każdy samochód w swojej klasie. Nawet taką Astrę 1,6 200KM czy Renault Megane GT 205KM. Silnik 1,5 pomimo że turbo to bardzo wysoko się kręci.
                        Możesz podać jakieś konkretne liczby np przyspieszenie 80-120?


                        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                          jedyne turbo w 6 to....turbodiesel.
                          No niestety... MPS zaginął w konceptach Turbo tak, byle bez diesla doczepionego

                          Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                          jakby dali jak np w Alfie tryby jazdy to by było jeszcze fajniej
                          Ale do pełni trybów jazdy robiących różnicę trzeba mieć... no właśnie turbo Inaczej kierowca niewiele poczuje w reakcji na gaz i tyle. Wtedy mają sens też tryby Eco czy Sport bo silnik ma nie tylko przytkaną czy odetkaną przepustnicę, ale np. inaczej wstaje turbina, ładuje do innego ciśnienia, inaczej podtrzymuje doładowanie etc - to robi realną różnicę, naprawdę mocno zmienia charakter pracy jednostki, jakby inny silnik wsadzić. A najlepiej jeszcze adaptywne zawieszenie. Bez tego to tak jak z Civicowym Econem. Przecież ten tryb jest bez sensu... U mnie jak załączam +R to jest jakby inne auto. Inne zawieszenie, inna gotowość do pracy silnika, praktycznie wyłącza się wspomaganie kierownicy żeby lepiej czuć drogę. Chyba tylko Zachar tego nie czuje, każdy inny nawet z fotela pasażera czuje różnicę. W Mini było tak samo. Ogromna różnica w charakterze auta między trybami (tam jeszcze dochodziła zmiana nastawów doskonałej automatycznej skrzyni). A w takim Civicu 1.8 czy Mazdzie 2.0 jeszcze w manualach co przełączać? Ucinać dodawanie gazu jak to Econ robi? Po co?

                          Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                          Czy jeździ gorzej od IX? Raczej...inaczej, jak naswoje rozmiary i spory rozstaw osi, to nawet lepiej niż przyzwoicie.
                          Tak, to prawda, bardzo fajnie jak na segment D, bo:

                          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                          przy wydmuszce jaka jest Mazda 6
                          to jest największa zaleta tego auta! Waży kilkaset kg mniej niż konkurenci i to jest przepaść. Ja "porzuciłem" segment D właśnie z powodu wielkości, ociężałości i nadwagi. Jak stary Avensis ważył 1250kg to jeszcze było OK, ale jak już wsiadłem do 1,5 tonowego Accorda to mi się odechciało To jest też niestety problem nowego Civica. Ach, jemu by się takie SkyActiv i Kodo przydało, żeby był te 100-150kg lżejszy jak są Astra czy Golf czy 3ka... od razu by pewnie było 7,x do setki be ruszania mocy silnika A z tymi próbami elastyczności to nie był bym taki pewien... poczekajmy do testów. Niemała masa to również w tej kwestii wróg nr 1
                          Last edited by Alix; 06-03-2017, 20:58.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                            Silnik 1,5 pomimo że turbo to bardzo wysoko się kręci.
                            Bez przesady - kreci sie do 5,7-5,8k rpm czyli bez szału. Normalnie jak na turbo.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • Ale Alix..jakie SkyActiv i Kodo...przecież to nawijanie makaronu na uszy...ile Mazda 3 jest lżejsza od Civica? To chyba nawet Civic IX jest lżejszy od Mazdy 3 bez sraj activ

                              Comment


                              • Mazda 6 nie waży mniej dlatego, że producenci chcieli żeby to był auto sportowe, tam nie ma kosmicznych materiałów, tytanu i duraliminium itp, tam jest tandeta,która sprawia, że auto jest lżejsze Cięzszy Accord i słabszy o 10km robi setkę w podobnym jeżeli nie identycznym czasie. Jeżeli tandeta w sedanie klasy D nie nadającym sie do podróżowania z większymi prędkościami jest zaletą to nie mam więcej pytań. To jest sedan klasy D! Nie auto miejskie, nie hot hatch, to jest autostradowy, trasowy dupowóz jak Accord, Passat, Mondeo, Insignia itp , 160km/H ma lecieć na trasie i łachy nie robi, a max co tam jest komfortu to 130km/h.

                                Comment

                                Working...
                                X