Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • mam jeszcze pytanie czy jest ktos z okolic Walbrzycha lub Jeleniej Gory z kablem HDS ? zeby mogl zrobic reset i przeprowadzic nauke biegu jalowego ? z gory dzieki

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • Witam ponownie wszystkich. opisze swoja sytuacje z przepistnica a mianowicie w niedziele umowilem sie z gosciem ktory posiadal kabel i kompa zeby podpiac do hani i wykasowac ECU iTP pokasowal odpalilem hanie i dalej dupa obroty na 900 i falowanie podbijanie do 1700nawet nic nie dalo to podpiecie i kasowanie..ale dzis udalem sie do serwisu Boscha gosc wyszedl z kompem podpial pokasowal ustawienia zajelo mu to moze max 2min !!!odpalam hanie i co widze obroty na 660 !!! zero podbijania falowania i innych rzeczy .kazal mi sie przejechac zrobilem z 3km zgasilem odpalilem jechalem na luzie zeroo podbijania falowania obroty spadaja rownomiernie bez zadnych falowan !!!wciskam sprzeglo przed skrzyzowaniem normalnie opadaja na ok 660 jest gitarra .skasowal za to 60zl a w ASO Swidnica gosc mowil ze koszt adaptacji to 150zl .to tyle moze sie komus przyda pozd.

      Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • A to ciekawe, biorąc pod uwagę że naprawdę spora grupa osób ma problem z tym falowaniem/podbijaniem.
        Co to za serwis Boscha? Czego konkretnie?
        Może zamiast do ASO powinniśmy takich miejsc szukać w okolicy?
        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

        Comment


        • tzn to jest normalny warsztat samochodowy z logo Boscha chyba jakis oddzial na stronie jest napis Autoryzacja Bosch i ten komputer co podpinal to taki jakby tablet duzy z logo Boscha .naprawde nie robilem zadnej nauki itp wsiadlem i pojechalem zero szarpniec na 1 lub 2 biegu bez gazu poprostu nowe auto.
          Dokladnie to w miejscowosci Kamienna Góra kolo Walbrzycha

          Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
          Last edited by Butler; 15-03-2017, 14:11. Powód: edytujemy posty a nie dodajemy kolejny pod sobie

          Comment


          • Witam. Ostatnio pisałem że mam problem z opadniem obrotów przy wyhamowywaniu.
            Tak jak wcześniej pisałem przepustnice wyczyscilem, nauczyłem bieg jałowy ale nic to nie dało problem jest dalej. Wiec postanowiłem kupić używana przepustnice i sprawdzić czy będzie to samo ale niestety po zamontowaniu innej przepustnicy dalej ten sam efekt. Postanowiłem zrobić parę eksperymentów:
            1. Przy włączonych światłach, radiu, ogrzewaniu - obroty spadają
            2. Przy włączonych w/w rzeczach + podgrzewane lusterka i tylna szyba - obroty nie spadają
            3. Przy wyłączonych wszystkich odbiornikach i światłach - obroty nie spadają
            Może zauważyliście coś takiego u siebie, albo jesteście w stanie to sprawdzić.
            Będziemy weryfikować swoje spostrzeżenia i może w końcu dojdziemy co jest przyczyną opadania obrotów

            Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Ja miałem problem z opadaniem za nisko obrotów przy wychamowywaniu i silnik poszarpywał przy dodawaniu i zdejmowaniu nogi z gazu, czasami nie przyspieszał płynnie. Kupiłem od chinczyka kabel HDS, wyczyściłem przepustnice, wyzerowałem czujnik położenia przepustnicy i nauczyłem bieg jałowy. Od wyczyszczenia zrobiłem jakies 800km i ani razu obroty mi nie opadly za nisko, nawet na klimie, auto przyspiesza płynnie i prawie nie poszarpuje jak wcześniej. Wszystkie czynności zrobiłem na podstawie poradnika ze strony internetowej użytkownika TRAFO. Przy nauce biegu jałowego moja honda była oporna i nie chciała się jego nauczyć, ale zgodnie z poradnikiem przydławiłem lekko silnik na kilka sekund popuszczajac lekko sprzęgło bez gazu aż obroty spadły do około 650, wrzuciłem na luz i zostawiłem tak na jakieś 10 minut i nauka została zakończona. Wielkie dzięki TRAFO za Twoja stronę, bardzo mi pomogła.

              Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • Dzięki podpowiedzi honu, problem z podbijaniem obrotów i kangurami rozwiązany! Krótka wizyta w serwisie Boscha, reset ustawień, 70 złotych i honda chodzi jak nowa.

                Comment


                • Panowie, i oczywiście Drogie Panie, sugerując się wpisami kolegów honu i chalina zajechałem dzisiaj do warsztatu Boscha.Znajduje się on na tej samej ulicy gdzie pracuję. Po robocie wstąpiłem i nakreśliłem temat. Gość podpiął kompa z Boschowskim oprogramowaniem i przywócił ustawienia fabryczne czujników położenia wału korbowego.Pytałem co robi? Powiedział , że nie ma żadnych błędów i jedyne co może zrobić to właśnie to. Pytałem czy nie ma jakichś ustawień dokładniejszych do przepustnicy , ale jego program miał jeszcze tylko adaptacje czujników położenia wałka rozrządu i coś jeszcze ,ale nie zauważyłem. I tak nie był szczęsliwy , że zaglądam mu przez ramię.Po krótkiej jeździe , okazało się że jest lepiej. Przy hamowaniu wysprzęglałem przy różnych obrotach i obroty za każdym razem ładnie opadały do około 700 i tan zostawały. Wczesniej spadały do 500 i mniej i czasem silnik zdychał.Jedynie przy przegazowaniu na postoju obroty spadają do 1000 ,potem podbijają do 1200-1300 i powoli opadają do 700 . To akurat sienie zmienilo. Zrobiłem około 30 km po mieście i jest gitara.Może to jest lekarstwo na opadające obroty? Potestuję jescze pare dni i napiszę jak się spisuja obroty przy różnych temperaturach silnika.

                  Comment


                  • Witam. U mmie od momentu podpiecia kompa i skasowania ustawien nic sie nie zmienilo czyli jest wszystko tak jak powinno byc obroty stabilne nic nie podbija i nie szarpie.


                    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • jest jakiś sposób żeby gdzieś zassać ten soft boscha?
                      Last edited by memphis; 20-05-2017, 10:06.

                      Comment


                      • Jest ktoś może w okolicy krk co robił sobie naukę jazdy na biegu jałowym i czy jest wstanie mi pomoc z takim zabiegiem ?? Wiadomo nic za darmo
                        Bo dzwoniłem do ASO i powiedzieli mi ze za czyszczenie przepustnicy i naukę jałówki 500 zł :-/
                        Last edited by FlaczekTypeS; 24-05-2017, 10:42.

                        Comment


                        • Niestety brakuje mi czasu na grubsze roboty, ale gdybyś sobie sam przepustnicę wyczyścił to możesz do mnie pojechać to spróbujemy zrobić samą naukę.
                          Poza tym pod Krakowem nie brakuje fachowców od hond; Kokotów, Morawica czy UTC na Hucie to nie są amatorzy i na pewno dadzą rady

                          Comment


                          • Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                            Niestety brakuje mi czasu na grubsze roboty, ale gdybyś sobie sam przepustnicę wyczyścił to możesz do mnie pojechać to spróbujemy zrobić samą naukę.
                            Poza tym pod Krakowem nie brakuje fachowców od hond; Kokotów, Morawica czy UTC na Hucie to nie są amatorzy i na pewno dadzą rady
                            W piątek będę czyścił przepustnice a naukę zrobię w innym terminie najwyżej :-)

                            Comment


                            • Przepustnica wyczyszczona ale powstał nowy problem... po odpaleniu auta obroty są na poziomie 900 co chwila narastają do 1500 tak jak bym sam gazował auto po czym opadają na wartość koło 750 lecz dalej co chwila podbijają się same do góry do wartości max 1500 i podczas jazdy auto samo w ten sposób dodaje gazu... ktoś, coś może poradzić ??

                              Comment


                              • Musisz zrobić adaptację biegu jałowego
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X