Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jestem w ASO i nie mogą zakończyć nauki biegu jałowego... teraz pytanie co mogło pójść nie tak...

    Comment


    • Trzeba zrobić 2 rzeczy; najpierw wyzerowć komputer a potem skasować wartość położenia przepustnicy (TP).
      Dopiero po tym, można przejść do nauki obrotów.

      Comment


      • Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
        Trzeba zrobić 2 rzeczy; najpierw wyzerowć komputer a potem skasować wartość położenia przepustnicy (TP).
        Dopiero po tym, można przejść do nauki obrotów.
        Nauka udała się w ASO nie dali rady a z kuzynem udało się ogarnąć :-) tylko nie znalazłem kasowania wartości położenia przepustnicy... a zmieni coś jeśli skasuje ?? Nie robiliśmy tego na HDS tylko miał jakiś inny program ale współgrał z Honda i wyskoczyło ,, kompletne " obroty nie podskakują na luzie już bez wciskania gazu i ogólnie już jest dobrze dzięki Trafo za wskazówki i pomoc :-)

        Comment


        • A co to był za program, jaki mieliście sprzęt? Bo jest to dość interesujące, czym można zrobić naukę poza HDSem.

          Comment


          • Program i sprzęt delphi o ile się nie mylę

            Comment


            • Witam
              Panowie czy jest ktoś z okolic Poznania i ma kabelek, muszę zrobić adaptację po czyszczeniu przepustnicy. Przed czyszczeniem na wolnych obrotach trzęsło budą po czyszczeniu przestało ale obroty trzyma ponad 800. Nie da się zejść niżej, próbowałem jeździć np na 2 biegu z wciśniętym hamulcem ponad 5 minut utrzymując około 650 ale nic to nie dało dalej podbija obroty przy dojeżdżaniu do świateł do 1200. Mam interfejs Icar3 i program Torqe ale nie wiem który parametr pokazuje otwarcie przepustnicy jest coś takiego jak położenie pedału gazu, czy położenie przepustnicy to parametr "throttle"? bo trochę mnie dziwi że nie schodzi poniżej 20% a położenie pedału poniżej 8%.
              Próbowałem też zdusić auto na biegu ale obroty wracają. Jakieś porady?

              Comment


              • Witam, Mam niestety ten sam problem. Moja civic lubi zgasnąć przy hamowaniu. Jest ktoś może z okolicy Rembertów, Wesoła, Sulejówek, kto dysponuje kabelkiem i umie to zrobić. Oczywiście nie za free.

                Comment


                • Kolego sam kabelek nie jest rozwiązaniem. Najpierw regulacja/sprawdzenie luzów, potem czyszczenie przepustnicy a na koniec dopiero podłączanie kabelka itp. .. u mnie pomógł Automax service na grochowskiej w wawie. Bardzo daleko tam nie masz... ja za powyższe zapłaciłem chyba niecałe 400 zł.

                  Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • Sprawa załatwiona, wystarczy podjechać do mechanika co ma tester diagnostyczny z wyższej półki. Ja akurat podjechałem do człowieka co ma tester Texa, operacja trwała z podłączeniem może 5 minut. Jak widać nie jest potrzebny HDS do nauczenia naszych "Hań" wolnych obrotów.
                    Jak ktoś my chciał namiar na mechanika (Poznań) to w Suchym Lesie Damcar na Stefańskiego ogarnie temat.

                    Comment


                    • U mnie nie wchodzi w stan nauczania wolnych obrotow, pokasowalem ustawienia czujnikow kilka razy, stal odpalony nawet 20 minut i stale jest N/A przy pozycji nauczania. Wszystko oczywiscie wylaczone, obroty w granicy 670 sie trzymaja, nawet zaraz po czyszczeniu.

                      Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • Zamieszczone przez nosek5 Zobacz posta
                        U mnie nie wchodzi w stan nauczania wolnych obrotow, pokasowalem ustawienia czujnikow kilka razy, stal odpalony nawet 20 minut i stale jest N/A przy pozycji nauczania. Wszystko oczywiscie wylaczone, obroty w granicy 670 sie trzymaja, nawet zaraz po czyszczeniu.

                        Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

                        Miałem to samo i chyba trzy dni szukałem rozwiązania...

                        Pewnie korzystasz z Clone HDS'a i aplikacji zainstalowanej na USA ?

                        Usuń aplikację HDS i sterowniki do przewodu diagnostycznego. Następnie usuń z komputera katalogi GenRad i Teradyne

                        1. Zainstaluj sterowniki :
                        MVCI Driver
                        Następnie HDS'a w wersji 2.018.013 wybierając region Europę, możesz dodatkowo wybrać język Polski poza angielskim i w kolejnej zakładce, żeby jako pierwszego używał języka Polskiego.

                        Zainstaluj i uruchom ponownie komputer.

                        Po restarcie komputera i połączeniu się z samochodem będziesz mógł zrobić naukę wolnych obrotów

                        Comment


                        • Problem ten, ze jak zainstaluje na Europe to wogole nie laczy sie z autem..

                          Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

                          Comment


                          • Podpinam się pod temat, objawy jak u kolegów, mam nadzieję, że to jednak nie uszkodzona przepustnica, jeśli jest ktoś z Krakowa lub okolic z takim interfejsem do adaptacji bardzo proszę o wiadomość, nie za nic wiadomo

                            Comment


                            • Jakbyś dał znać koło soboty to jeszcze moglibyśmy coś pokombinować.
                              Teraz zbieram się na urlop i wracam końcem lipca to już pewnie będzie za późno.
                              Ale jakby coś się przeciągnęło to odezwij się końcem miesiąca to coś pomyślimy.

                              Comment


                              • Dzięki wielkie, umówiłem się na jutro to majstrów co się niby znają to zobaczymy co powiedzą, jak nie pomogą to na piątek do aso jestem umówiony.

                                Comment

                                Working...
                                X