Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Po wymianie swiec na Denso skj20dr-m11s problem nie wystepuje. Przebieg 170 tys.

    Comment


    • No i dołączyłem do grona szczęśliwców borykających się z obrotami w Civicu 1,8. Po zamontowani lpg obroty spadały do 500 (tylko na lpg). Gazownicy wyczyścili przepustnicę i obroty nie spadają już tak nisko tylko do 700-800 i odbijają do 1200. Gość pracujący w ASO powiedział mi, że muszę wymienić ECU i zaprogramować go na nowo. Z forum dowiedziałem się jednak, że pomaga ustawienie biegu jałowego.

      Dlatego mam dwa pytania:

      Jedno do tych, którzy kupili HDS z Aliekspress. Rozumiem, że w komplecie jest kabel z płytą? Czy ten program można zainstalować tylko na Windows XP? Taka informacja jest w opisie sprzedaży. Można to zainstalować bez problemu na innym systemie?

      Drugie do Bervoc - jak tam zachowuje się Twoje auto po ustawieniu biegu jałowego? Trochę czasu minęło, czy masz jakieś problemy? Czy wszystko jest poprawnie?

      Comment


      • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
        Jedno do tych, którzy kupili HDS z Aliekspress. Rozumiem, że w komplecie jest kabel z płytą? Czy ten program można zainstalować tylko na Windows XP? Taka informacja jest w opisie sprzedaży. Można to zainstalować bez problemu na innym systemie?
        Pójdzie na innym systemie, nawet na 8.1/10 64-bit, ale trzeba mieć najnowszą wersję z tego roku. Jak coś dysponuję takową.

        Comment


        • Dzięki za odpowiedź.
          Co masz na myśli pisząc "najnowszą wersję z tego roku"? Chodzi o najnowszy hds?

          Comment


          • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
            Dzięki za odpowiedź.
            Co masz na myśli pisząc "najnowszą wersję z tego roku"? Chodzi o najnowszy hds?
            Zgadza się.

            Comment


            • Witaj.
              Jeśli chodzi o kabelek z ALi do HDS to działa dobrze z WINXP i zrób sobie wirtualny system na VMware na laptopie - szybko i bez kombinowania (i tanio) - to naprawdę nie problem.
              Robiłem czyszczenie przepustnicy po ok. 30 tys. jak zainstalowałem na LPG, bo już na benzynie przy letnim silniku potrafił mi zgasnąć.
              Po wyczyszczeniu przepustnicy zrobiłem uczenie ECU zakończone pozytywnie. O ile na benzynie jest idealnie, o tyle na lpg nadal obroty spadają pod 500-550 - czasami - nie zawsze.
              Luzy zaworowe też sam sobie robię, także jest zrobione, jak powinno, po ostatniej regulacji jeszcze ponownie zrobiłem reset ECU i raczej nic się nie zmieniło.

              Comment


              • Dzięki za podpowiedzi.
                Przed montażem lpg silnik chodził idealnie. Najmniejszych problemów. Profilaktycznie zrobiłem regulację zaworów i zamontowałem lpg. No i obroty na lpg zaczęły spadać do około 500. Zwróciłem uwagę gazownikom i dłubali jeszcze przy tej instalacji dwa dni, sprawdzali, ustawiali, wymieniali wtryskiwacze i nic nie pomagało. W końcu wyczyścili przepustnicę i obroty się rozjechały. Mam obawy, że nawet jak uda się ustawić bieg jałowy to i tak obroty na lpg będą spadać niżej niż na pb tak jak opisał to rysiol1. No ale zobaczymy. Muszę zaopatrzyć się w hds. Szczerze mówiąc w poprzednich samochodach też miałem lpg i nie miałem takich problemów. Ciekawe, czy któryś z forumowiczów opisujących ten problem w handach definitywnie się z nim rozprawił.

                Comment


                • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
                  Dzięki za podpowiedzi.
                  Przed montażem lpg silnik chodził idealnie. Najmniejszych problemów. Profilaktycznie zrobiłem regulację zaworów i zamontowałem lpg. No i obroty na lpg zaczęły spadać do około 500. Zwróciłem uwagę gazownikom i dłubali jeszcze przy tej instalacji dwa dni, sprawdzali, ustawiali, wymieniali wtryskiwacze i nic nie pomagało. W końcu wyczyścili przepustnicę i obroty się rozjechały. Mam obawy, że nawet jak uda się ustawić bieg jałowy to i tak obroty na lpg będą spadać niżej niż na pb tak jak opisał to rysiol1. No ale zobaczymy. Muszę zaopatrzyć się w hds. Szczerze mówiąc w poprzednich samochodach też miałem lpg i nie miałem takich problemów. Ciekawe, czy któryś z forumowiczów opisujących ten problem w handach definitywnie się z nim rozprawił.
                  Może TRAFO, ale też wskazywał, że to się nie zawsze udaje. Ja robiłem po czyszczeniu 3 razy ustawienie i cudów nie ma. Benzyna jest idealnie, a gaz nie.
                  Ten model chyba tak ma. Mam wrażenie, że jednego dnia chodzi idealnie również na lpg (a może raczej przez pewną ilość km, a potem gorzej i tak cyklicznie)-raz lepiej, raz gorzej, ale nie ma tragedii-silnik nie przygasa i nie szarpie. Ok 550 obr. to wartość, że nie szarpie jakoś.

                  Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • No u mnie też nie hula
                    Podobnie jak u Cibie, na benzynie jest OK, a na LPG nie.
                    Już o tym wspominałem i przymierzam się - pewnie koło wiosny jak będzie cieplej - do czyszczenia wtrysków LPG.
                    Dodatkowo przy przełączaniu na gaz opadają obroty a czasem nawet silnik gaśnie.
                    Gaziarzy mam sprawdzonych i wierzę w to co mówią a oni właśnie obstawiają wtryskiwacze.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                      No u mnie też nie hula
                      Podobnie jak u Cibie, na benzynie jest OK, a na LPG nie.
                      Już o tym wspominałem i przymierzam się - pewnie koło wiosny jak będzie cieplej - do czyszczenia wtrysków LPG.
                      Dodatkowo przy przełączaniu na gaz opadają obroty a czasem nawet silnik gaśnie.
                      Gaziarzy mam sprawdzonych i wierzę w to co mówią a oni właśnie obstawiają wtryskiwacze.
                      Witaj.
                      Ja mam brc, to dobre, trwałe wtryskiwacze.
                      Teraz też tak mam, że przy przełączaniu na gaz na zimnym mocno przygasa. Do wymiany na pewno filtry. Maja już przebieg.
                      Może podniosę o 5 stopni punkt przełączania.
                      Wydaje mi się, że za wiele nie da się zrobić. Może jedynie prins by zadziałał bezbłędnie, a tak to chyba wszyscy mają ten sam problem.
                      Ja już mam 100k na gazie. Dzwoniłem dziś do importera na Polskę brc i rozmawiałem z technikiem.
                      Pytałem, jak przy tym przebiegu-czy mam się szykować na wymianę wtrysków. Mówi, że nie-wg producenta-200k, ale oni mają swoje auta już po 400k na jednym zestawie i chodzą.
                      Nie ma co się nakręcać, ja już odpuszczam.
                      PS. Może kojarzysz-byłem u Ciebie z Kędzierzyna Koźla-robiłeś mi regulację na hds, ale wtedy nie miałem jeszcze wyczyszczonej przepustnicy-dzięki twojemu opisowi na www zrobiłem. No i hds też już sobie kupiłem. Dzięki bardzo.

                      Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • ja mam hana czerwone i jest ok ale słyszałem też że przy tym czułym silniku wtryski sprawne to podstawa
                        http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

                        Comment


                        • Zamieszczone przez zbigi30 Zobacz posta
                          ja mam hana czerwone i jest ok ale słyszałem też że przy tym czułym silniku wtryski sprawne to podstawa
                          Oo, to dobre info.

                          Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

                          Comment


                          • Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                            PS. Może kojarzysz-byłem u Ciebie z Kędzierzyna Koźla-robiłeś mi regulację na hds, ale wtedy nie miałem jeszcze wyczyszczonej przepustnicy-dzięki twojemu opisowi na www zrobiłem. No i hds też już sobie kupiłem. Dzięki bardzo.
                            Pamiętam, sprzątaliśmy po ASO
                            Niedługo będę gazował Yariskę (też z 1.8 ) i proponują mi wtryskiwacze - jakąś nowość od AC, (w Civicu mam hany "gold" ) cytuję;
                            "co do wtryskiwaczy to proponuję AC W02 lub AC W03 gdyż są mniej awaryjne oraz nie robią takich problemów jak te ładowane od góry (Hana, Barracuda, Hercules itp - często wieszają się na otwartym przepływie)".
                            Zobaczymy jak to będzie chodzić.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                              Oo, to dobre info.

                              Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
                              Mam pytanie, jak masz zamontowane wtryski-na listwie? Jakie długie przewody?
                              Tak się zastanawiam-może honda toleruje naprawdę bardzo krótkie przewody, krótsze niż inne auta. Może wtryski trzeba montować osobno tuż przy wylocie.

                              Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • Wrzucicie te problemy z obrotami na lpg-forum. Tam jest wielu fachowców, którzy "z niejednego pieca chleb jedli"

                                Comment

                                Working...
                                X