Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja mam brc sequent 32 montowane pod koniec listopada w sprawdzonym warsztacie w Bydgoszczu Problem z opadającymi obrotami na lpg miałem od samego początku. Magicy podmienili mi wtryski na jakieś niebieskie (też z brc) jednak problemu to nie rozwiązało. Wyczyścili w końcu przepustnicę i teraz muszę ustawić bieg jałowy. Warsztat raczej sprawdzony, znają się na robocie. Sam zakładałem u nich lpg w innym aucie i nie było żadnych problemów. Macie u siebie założoną lubryfikację?

    Comment


    • Potrzebna pomoc!
      Civic VIII R18A2 132tyś przebiegu.
      Wczoraj wyskoczył mi ma trasie Check Engine... Postanowiłem wyczyścić przepustnice, ponieważ obroty na jałowym były ~700/min. Faktyczni była trochę zawalona, wyczyściłem ją nie odpinając od niej kabla (aku odpięty). Poskładałem i Check zniknął a obroty 1200-1500/min. Zrobiłem jak było tutaj opisywane: nagrzałem i zostawiłem na luzie na 15 min. Obroty ustawiły się na 1000/min, z tym, że włącza się wentylator i są 1200. Tak samo z nawiewem, gdy go włączę to obroty wzrastają do 1200. A gdy chce ruszyć i wciskam sprzęgło obroty szaleją w zakresie 1000-1500 góra dół.
      Nagrałem film jak to się zachowuje. Jak to wyregulować?
      FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

      Comment


      • Zamieszczone przez Amek Zobacz posta
        Potrzebna pomoc!
        Civic VIII R18A2 132tyś przebiegu.
        Wczoraj wyskoczył mi ma trasie Check Engine... Postanowiłem wyczyścić przepustnice, ponieważ obroty na jałowym były ~700/min. Faktyczni była trochę zawalona, wyczyściłem ją nie odpinając od niej kabla (aku odpięty). Poskładałem i Check zniknął a obroty 1200-1500/min. Zrobiłem jak było tutaj opisywane: nagrzałem i zostawiłem na luzie na 15 min. Obroty ustawiły się na 1000/min, z tym, że włącza się wentylator i są 1200. Tak samo z nawiewem, gdy go włączę to obroty wzrastają do 1200. A gdy chce ruszyć i wciskam sprzęgło obroty szaleją w zakresie 1000-1500 góra dół.
        Nagrałem film jak to się zachowuje. Jak to wyregulować?
        Bez hds nie ustawisz.

        Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
          Ja mam brc sequent 32 montowane pod koniec listopada w sprawdzonym warsztacie w Bydgoszczu Problem z opadającymi obrotami na lpg miałem od samego początku. Magicy podmienili mi wtryski na jakieś niebieskie (też z brc) jednak problemu to nie rozwiązało. Wyczyścili w końcu przepustnicę i teraz muszę ustawić bieg jałowy. Warsztat raczej sprawdzony, znają się na robocie. Sam zakładałem u nich lpg w innym aucie i nie było żadnych problemów. Macie u siebie założoną lubryfikację?
          Mam lubryfikację. Opisałem w poście na lpg wszystko co do lpg w moim aucie.

          Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • Zamieszczone przez Amek Zobacz posta
            Potrzebna pomoc!
            Civic VIII R18A2 132tyś przebiegu.
            Wczoraj wyskoczył mi ma trasie Check Engine... Postanowiłem wyczyścić przepustnice, ponieważ obroty na jałowym były ~700/min. Faktyczni była trochę zawalona, wyczyściłem ją nie odpinając od niej kabla (aku odpięty). Poskładałem i Check zniknął a obroty 1200-1500/min. Zrobiłem jak było tutaj opisywane: nagrzałem i zostawiłem na luzie na 15 min. Obroty ustawiły się na 1000/min, z tym, że włącza się wentylator i są 1200. Tak samo z nawiewem, gdy go włączę to obroty wzrastają do 1200. A gdy chce ruszyć i wciskam sprzęgło obroty szaleją w zakresie 1000-1500 góra dół.
            Nagrałem film jak to się zachowuje. Jak to wyregulować?
            Miałem tak samo, jak rozregulowaną przepustnice miałem. Przy jeździe w korku szarpie-jazda nie jest płynna.
            Trzeba zresetować ECU i od nowa ustawić z hds obroty biegu jałowego.

            Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Dokładnie - okropnie szarpie. Ma ktoś z was w Poznaniu taki kabel?
              FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

              Comment


              • Zamieszczone przez Amek Zobacz posta
                Potrzebna pomoc!
                Civic VIII R18A2 132tyś przebiegu.
                Wczoraj wyskoczył mi ma trasie Check Engine... Postanowiłem wyczyścić przepustnice, ponieważ obroty na jałowym były ~700/min. Faktyczni była trochę zawalona, wyczyściłem ją nie odpinając od niej kabla (aku odpięty). Poskładałem i Check zniknął a obroty 1200-1500/min. Zrobiłem jak było tutaj opisywane: nagrzałem i zostawiłem na luzie na 15 min. Obroty ustawiły się na 1000/min, z tym, że włącza się wentylator i są 1200. Tak samo z nawiewem, gdy go włączę to obroty wzrastają do 1200. A gdy chce ruszyć i wciskam sprzęgło obroty szaleją w zakresie 1000-1500 góra dół.
                Nagrałem film jak to się zachowuje. Jak to wyregulować?
                Mam dokładnie tak samo po czyszczeniu przepustnicy. Trzech mechaników próbowało to ustawić, żadnemu się nie udało. Z tym, żaden z nich nie miał hds. Sam kupiłem ten kabel i jest w drodze. Mam nadzieję, że uporam się z tym.

                Comment


                • Dotarł do mnie kabel. Znalazłem na chomiku programu hds 3.002.032 Zainstaluję ją bez problemu na Win7? Pójdzie to? Czy lepiej zainstalować wersję 2.0 na WinXP. Dostałem ją w komplecie z kablem.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
                    Dotarł do mnie kabel. Znalazłem na chomiku programu hds 3.002.032 Zainstaluję ją bez problemu na Win7? Pójdzie to? Czy lepiej zainstalować wersję 2.0 na WinXP. Dostałem ją w komplecie z kablem.
                    Mi z 3.000.... na kablu się nie udało. 2.0 wystarczy do civic viii z 2008. Robię na tym. Już kilka razy robiłem i nauka zawsze zakończona pozytywnie, co nie znaczy że na lpg idealnie, ale na pb już tak.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
                      Dotarł do mnie kabel. Znalazłem na chomiku programu hds 3.002.032 Zainstaluję ją bez problemu na Win7? Pójdzie to? Czy lepiej zainstalować wersję 2.0 na WinXP. Dostałem ją w komplecie z kablem.
                      3.0 chodzi chyba z tym sprzętem większym-600 zł na allegro lub 100 $ w chinach

                      Comment


                      • Problem nie jest z programem tylko ze sterownikami do kabla.
                        Mnie program bez problemu udało się zainstalować np. na Win7, ale sterowniki wyrzuciło, że niby są niezgodne z systemem.

                        Comment


                        • Pomóżcie proszę, bo trochę jestem zielony. Mam win 7. Zainstalowałem wersję 3,00 jednak tak jak pisze Trafo program się zainstalował ale mam problem ze sterownikiem kabla. Jeśli chcę zainstalować wersję 2,00 to najpierwej powinienem zainstalować np. VMware. Potem w tym programie windowsa xp? A na końcu hds 2,00? Dobrze to zrozumiałem? Nigdy nie bawiłem się programami typu VMware.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
                            Pomóżcie proszę, bo trochę jestem zielony. Mam win 7. Zainstalowałem wersję 3,00 jednak tak jak pisze Trafo program się zainstalował ale mam problem ze sterownikiem kabla. Jeśli chcę zainstalować wersję 2,00 to najpierwej powinienem zainstalować np. VMware. Potem w tym programie windowsa xp? A na końcu hds 2,00? Dobrze to zrozumiałem? Nigdy nie bawiłem się programami typu VMware.
                            Dobrze zrozumiałeś.

                            Comment


                            • Bieg jałowy po czyszczeniu przepustnicy udało mi się ustawić (zielona kropka w hds). Jednak problem z opadającymi zbyt nisko obrotami na lpg nadal występuję, może trochę w mniejszym stopniu. Na pb jest ok. Zastanawiam się nad wymianą świec. Obecne przejechały prawie 100 tys. Może to coś pomoże. Ciekaw co jest tego przyczyną. Jest nas tu kilkoro, mamy instalacje różnych firm, montowane w różnych warsztatach i mamy ten sam problem. Zastanawiam się, czy jest ktoś na tym forum kto ma lpg w 1,8 i działa mu to bez najmniejszych problemów?

                              Comment


                              • Zamieszczone przez studus Zobacz posta
                                Bieg jałowy po czyszczeniu przepustnicy udało mi się ustawić (zielona kropka w hds). Jednak problem z opadającymi zbyt nisko obrotami na lpg nadal występuję, może trochę w mniejszym stopniu. Na pb jest ok. Zastanawiam się nad wymianą świec. Obecne przejechały prawie 100 tys. Może to coś pomoże. Ciekaw co jest tego przyczyną. Jest nas tu kilkoro, mamy instalacje różnych firm, montowane w różnych warsztatach i mamy ten sam problem. Zastanawiam się, czy jest ktoś na tym forum kto ma lpg w 1,8 i działa mu to bez najmniejszych problemów?
                                Brawo.
                                Świece wymień, przy lpg wymienia się częściej-nie zaszkodzi, chociaż na opadające obroty pewnie nie pomoże.
                                Powodzenia!

                                Comment

                                Working...
                                X