Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Hej, ja mam też podobny problem... Chciałam zaktualizować soft i dzwoniłam do trzech warszawskich ASO (Plaza, Wyszomirski i Aries) i wyśmieli mnie, że się nie znam, bo aktualizacje to są tylko navi, a gdzie tam jakiegoś softa. Nigdy o tym nie słyszeli. W Plazie poprosiłam ich o sprawdzenie tego, czy na pewno nie mają - bo jestem pewna, że mają. Powiedzieli, że oddzwonią i nie oddzwonili. Sytuacja powtarzała się dwukrotnie i nie mam już do nich siły. W Ariesie powiedzieli, że mogą podiagnozować komputerowo i w ogóle nie rozumieli, że nie chodzi o to. Czy ktoś z Warszawy może chce zrobić taką aktualizację i może mógłby spróbowć to ogarnąć, a jeśli by się dało, to umówić dwa samochody? Ja walę głową w mur

    Comment


    • Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
      A w Anglii mają inne podejście niż u nas co do ceny aktualizacji softu...
      Co kraj to obyczaj . Angole szanują swoich obywateli ,a co za tym idzie klientów. Proponuję ludziom , którzy będą próbowali się czegoś dowiedzieć na temat aktualizacji , aby się powołali na angielskie ASO . Może wtedy ktoś się zreflektuje i się pochyli nad tym tematem w Polsce.
      Podobne sytuacje są w innych markach w temacie akcji serwisowych .Jeżeli auto jest jeszcze na gwarancji to nie ma problemu , ale po gwarancji akcje naprawcze nie obejmują Polski i ASO wcale nie informują o tym lub każą sobie płacić za wymianę wadliwych części , które notabene fabryka zamontowała w swoim produkcie i ponosi za niego odpowiedzialność.
      Last edited by misiek73; 16-02-2018, 10:26.

      Comment


      • Witajcie
        Moją hanię też dopadł problem odpadających obrotów. Chciałem zrobić update ecu więc zapytałem jeden z aso w Krakowie. Załamka, taką opd. dostałem
        "WITAM KOSZT PRZEPROWADZENIA AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA 280 ZŁ BRUTTO CZAS REALIZACJI USŁUGI 2 GODZINY" K&K przed Wieliczką

        Comment


        • Zamieszczone przez Tomek13 Zobacz posta
          Witajcie
          Moją hanię też dopadł problem odpadających obrotów. Chciałem zrobić update ecu więc zapytałem jeden z aso w Krakowie. Załamka, taką opd. dostałem
          "WITAM KOSZT PRZEPROWADZENIA AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA 280 ZŁ BRUTTO CZAS REALIZACJI USŁUGI 2 GODZINY" K&K przed Wieliczką
          Kraków słynie z oszczędnych ludzi, ale za to wszyscy tam chcą zarobić. Widzę spore rozbieżności w cenach usług ASO, uzależnione od regionu Polski.

          Comment


          • Ja tam typowy krakus to nie jestem, tylko tam pracuję. Pal licho kasę (co i tak wg tego to już wyczytałem u nas na forum to za dużo) to chodzi o czas.
            10 min z gadaniem co i jak (chyba, że na naszym kontynencie jest inaczej) https://www.youtube.com/watch?v=4WJgLtUgOzM&t=493s
            plus "Nauka biegu jałowego" dajmy na to 15 min.
            Ale 2 godziny?

            Comment


            • Zamieszczone przez misiek73 Zobacz posta
              Co kraj to obyczaj . Angole szanują swoich obywateli ,a co za tym idzie klientów. Proponuję ludziom , którzy będą próbowali się czegoś dowiedzieć na temat aktualizacji , aby się powołali na angielskie ASO ..
              Na piątek jestem umówiony w Honda Halifax, również męczę się z obrotami, lecz za aktualizację życzą sobie 81 funtów...Za free jedynie na gwarancji (tak mnie poinformowała sekretarka). Dzwoniłem też do Hondy w Huddersfield, tam z kolei ceny chyba są tajemnicą, chłopina twierdził, że jest bardzo dużo aktualizacji ( sam już zgłupiałem) i muszę do nich przyjechać. Zobaczę jak mnie "ugoszczą" w Halifaxie i dam znać.

              Comment


              • Zamieszczone przez cheap Zobacz posta
                Na piątek jestem umówiony w Honda Halifax, również męczę się z obrotami, lecz za aktualizację życzą sobie 81 funtów...Za free jedynie na gwarancji (tak mnie poinformowała sekretarka). Dzwoniłem też do Hondy w Huddersfield, tam z kolei ceny chyba są tajemnicą, chłopina twierdził, że jest bardzo dużo aktualizacji ( sam już zgłupiałem) i muszę do nich przyjechać. Zobaczę jak mnie "ugoszczą" w Halifaxie i dam znać.
                Masz LPG? Jeśli masz problem z obrotami na Pb, to sama regulacja prawdopodobnie nic nie da. Zwykle to problem brudnej przepustnicy.

                Comment


                • Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                  Masz LPG? Jeśli masz problem z obrotami na Pb, to sama regulacja prawdopodobnie nic nie da. Zwykle to problem brudnej przepustnicy.
                  Nie mam LPG, pamiętam, że komuś na forum aktualizacja pomogła w tej bolączce, cóż zobaczę co mi powiedzą w serwisie. Sam za czyszczenie przepustnicy się nie zabiorę, za krótkie mam rękawy. Zapytam o czyszczenie w serwisie, ale coś czuję, że tanio może nie być.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez cheap Zobacz posta
                    Nie mam LPG, pamiętam, że komuś na forum aktualizacja pomogła w tej bolączce, cóż zobaczę co mi powiedzą w serwisie. Sam za czyszczenie przepustnicy się nie zabiorę, za krótkie mam rękawy. Zapytam o czyszczenie w serwisie, ale coś czuję, że tanio może nie być.
                    Pomogła ale raczej z LPG, gdzie przy benzynie działa poprawnie, a na LPG nie.
                    Mi jak na benzynie miałem problem z obrotami, to tylko czyszczenie przepustnicy.
                    Też się długo zbierałem, ale jest trochę filmów i opisów w necie-i nie jest tak źle. Potem trzeba wykonać naukę obrotów.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                      Pomogła ale raczej z LPG, gdzie przy benzynie działa poprawnie, a na LPG nie.
                      Mi jak na benzynie miałem problem z obrotami, to tylko czyszczenie przepustnicy.
                      Też się długo zbierałem, ale jest trochę filmów i opisów w necie-i nie jest tak źle. Potem trzeba wykonać naukę obrotów.
                      Mechanicznie dałbym sobie radę, ale właśnie ta nauka mnie hamuje. Czytałem o przejściach forumowiczów z tym związanych, więc chyba sobie odpuszczę, przynajmniej na razie. Jest to irytujące, ale można z tym jeździć

                      Comment


                      • Zamieszczone przez cheap Zobacz posta
                        Mechanicznie dałbym sobie radę, ale właśnie ta nauka mnie hamuje. Czytałem o przejściach forumowiczów z tym związanych, więc chyba sobie odpuszczę, przynajmniej na razie. Jest to irytujące, ale można z tym jeździć
                        Przejść nie ma, problem dotyczy LPG-to całe przejścia. Trzeba mieć kabel hds z Chin za 20 $ i oprogramowanie -razem z kabelkiem

                        Comment


                        • Zamieszczone przez cheap Zobacz posta
                          Mechanicznie dałbym sobie radę, ale właśnie ta nauka mnie hamuje. Czytałem o przejściach forumowiczów z tym związanych, więc chyba sobie odpuszczę, przynajmniej na razie. Jest to irytujące, ale można z tym jeździć
                          Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę i jechać do nich na regulację.

                          Ostatnio widziałem w necie czyszczenie przepustnicy bez jej wyciągania-rozbierasz aż do przepustnicy, ktoś w aucie wciska padał gazu, przepustnica się otwiera i w tym czasie czyścisz.
                          Nie wiem niestety, czy to chroni przed ponowną nauką obrotów.

                          Comment


                          • Już wiem, niestety nie chroni.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                              Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę i jechać do nich na regulację.

                              Ostatnio widziałem w necie czyszczenie przepustnicy bez jej wyciągania ...
                              Może to pomoże
                              https://www.youtube.com/watch?v=1CWG4HGzfSA

                              Comment


                              • Widzę ,że aktualizacja softu wywołała zainteresowanie , ale gwarancji że zawsze pomoże nie ma.Można by coś podsumować :
                                Najpierw powinno się zadbać o czyszczenie przepustnicy , regulację zaworów ,świece .Później zerowanie TP i ECU , nauka wolnych obrotów i jeżeli nie pomaga , aktualizacja softu. Wiadomo ,że w autach z 2006 zmiana softu na pewno pomogła w dwóch przypadkach , u TRAFO i u mnie .Lpg raczej nie ma tu kluczowego znaczenia (ja nie mam podtlenku).Oczywiście instalacja gazowa musi być wyregulowana i 100% sprawna. Jak jest w innych rocznikach z innymi komputerami , a wiadomo że montowali ich kilka , trudno powiedzieć.Myślę że jest to jakiś trop i tym torem powinni podążać inni użytkownicy 1.8. Pewnie dużo ludzi ma z opadającymi obrotami problem , ale tego nie zauważają. Dopóki auto nie gaśnie da się z tym żyć .Niektóre ASO mówią ludziom że ten typ tak ma i odpuszczają.
                                Ja odczuwam wyraźną poprawę komfortu jazdy , silnik pracuje równiej ,nie szarpie przy około 2000 tys. i generalnie jedzie gładko i płynnie. Mam nadzieje , że efekt będzie trwały.

                                Comment

                                Working...
                                X