No tak, tylko takie pelnowymiarowe kolo zabiera sporo bagaznika, co kolei moze miec znaczenie wlasnie na dluzsze wyjazdy. Jak sie trzeba zapakowac w >2 osoby to moze sie zrobic ciasno. Jednak kompaktowy zapas pod podloga bez porownania mniej przeszkadza w eksploatacji auta i jest bardziej eleganckim rozwiazaniem. W koncu szansa na potrzebe na zapas jest tez znikoma, wiec szansa ze kiedykolwiek bedziemy musieli jechac wolniej tez - wazne dzialajacy zapas miec, ale nie bez powodu od ostatnich 2ch dekad w autach moze poza najwiekszymi SUVami czy Vanami jak juz jest zapas, to w wersji "slim".
Jako ciekawostke dodam, ze w FK2R jak jade sam na wyjazd motoryzacyjny z kumplami zwykle woze zapas po pod kanapa korzystajac z dobroci Magic Seats po stronie przeciwnej do kierowcy - niby tylko 20kg, ale auto jest bardziej neutralne jak leci boczkiem na granicy przyczepnosci. Jak zapas jest na swoim miejscu w podlodze bagaznika auto robi sie jakos mniej przewidywalne. Ale to juz fanaberie wiadomo ze do szalenstw zapas to tylko zbedny balast
No... i w Xgen i tak nie ma takiej opcji konfiguracji przestrzeni jak w IXtce bo nie ma juz Magic Seats wiec...
Chociaz FK8 to generalnie duzo mniej szalone auto niz FK2R wiec moze tego tak nie czuc.
Jako ciekawostke dodam, ze w FK2R jak jade sam na wyjazd motoryzacyjny z kumplami zwykle woze zapas po pod kanapa korzystajac z dobroci Magic Seats po stronie przeciwnej do kierowcy - niby tylko 20kg, ale auto jest bardziej neutralne jak leci boczkiem na granicy przyczepnosci. Jak zapas jest na swoim miejscu w podlodze bagaznika auto robi sie jakos mniej przewidywalne. Ale to juz fanaberie wiadomo ze do szalenstw zapas to tylko zbedny balast


Comment