Zamieszczone przez kayhyde
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Sam myślałem o STI.
Z wad - prawie żaden silnik sti nie pociągnie dluzej niz 150tys. Przebiegu. Uszczelka pod glowica, pekniety 4 tlok.
Obecnie są istatnie egzemplarze sti, koniec produkcji, tak więc taktycznie sie kolego zastanów. ;-))
Comment
-
-
Zamieszczone przez chromaticall Zobacz postaZ RS żartowałem. O ile skrzynie FK8 podlegają jakiejś tam naprawie, to niestety z silnikiem Foki ponoć nic się nie da zrobić poza wymianą...Last edited by kayhyde; 04-04-2018, 09:47.
Comment
-
STi wcale nie jest drozsze w utrzymaniu bo niby dlaczego ma byc? Co do zakupu, na ta chwile nie wiem, widywalem prawie nowki sztuki w cenie lekko powyzej 150k. Tak, silnik 2.5 jest wadliwy, ale Hondy skrzynia wychodzi, ze tez, wiec co za roznica gdzie bedzie usterka. W STi przynajmniej nie zostaniesz objechany, Twoj Civic stroi stroga mine na swiatlach, a jak jest mokro objezdza Cie Punto. (been there, done that)
Comment
-
A czy to jest takie ważne jak szybko ruszy się z świateł? Nigdy tego nie zrozumie. Ważniejsze jest jak auto zachowuje się na zakrętach, ile daje przyjemności z jazdy. Bardzo ważna jest masa auta bo to wpływa na prowadzenie, a tutaj CTR wygrywa. Z tego co czytam to z tą skrzynią nie jest aż tak źle jak piszecie (ktoś już to napisał, najwięcej narzekają Ci co tego auta nie mają)
Comment
-
Zamieszczone przez Waldek. Zobacz postaA czy to jest takie ważne jak szybko ruszy się z świateł?
Comment
-
Zamieszczone przez chromaticall Zobacz postaDla niektórych start spod świateł i objechanie wszystkich na rondzie jest synonimem auta sportowego. Nie wiedziałeś?
Comment
-
STI jest mniej wiecej 2 razy droższe w utrzymaniu. (stockowe)
STI niemodzone jest wolniejsze z rolki od CTR. Ze startu wiadomo, że objezdza CTRa...
STI modzone - o tutaj mozna by napisac książę. Dostepnośc części jest przeogromna, doświadczenie tunerow bardzo duże...
Mniej więcej od 400KM zaczyna sie zabawa...
4x4 jest warte kasy - bo dopiero 4x4 daj zabawę i efektywność w jednym.
CTR jest najlepszym dostępnym cenowo autem FWD. Kropka.
Nie ma sensu porownywac CTRa do aut 4x4, bo zawsze przegra...Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta4x4 jest warte kasy - bo dopiero 4x4 daj zabawę i efektywność w jednym.
Comment
-
Zamieszczone przez chromaticall Zobacz postaDla niektórych start spod świateł i objechanie wszystkich na rondzie jest synonimem auta sportowego. Nie wiedziałeś?
Comment
-
Zamieszczone przez FanmarkiH Zobacz postaNiektorzy maja za soba wiecej wizyt na torze niz inni napisanych postow.. Może jeszcze zacznijcie się przechwalać który ma większego....kapcia
?
Comment
-
-
Z STI został fajnie brzmiący wydech, najzajebistszy napęd i legenda, szkoda. Aha jest do 100km/h szybsze od CTR-a, potem ma 22sek do 200km/h, CTR 18sek. CTR jest szybsze w kadych okolicznościach,tylko nie spod świateł i na śniegu, lodzie, przynajmniej na początku.
STI nie zwiększysz mocy bo skrzynia gdy zobaczy coś więcej niż 300KM pada jak snieg w zimie, do 330KM na seryjnych gratach, potem panewka się obróci. Koszt remontu 15tys. na kuciżnie.
Nie przeczę autko fajne, świetne, ale na dzisiejsze czasy za wolne, żeby moc podnieść trzeba włożyć z 30tys. żeby to wytrzymało trochę, jak na wstępie wydech, napęd i legenda pozostała - z wielkim BULEM to piszę, bo niewiele brakowało i bym pomykał nim mimo tych wad. STI jest zero/jedynkowe - albo kochasz albo nienawidzisz.
Aha, 230tys. to cena MY18, final edition.
Comment
Comment