Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez kayhyde Zobacz posta
    X mi sie nie podoba, STI tez nie i tak jest o wiele droższy niz FK2. RS brzydkie dla mnie.
    Z RS żartowałem. O ile skrzynie FK8 podlegają jakiejś tam naprawie, to niestety z silnikiem Foki ponoć nic się nie da zrobić poza wymianą...

    Comment


    • Sam myślałem o STI.
      Z wad - prawie żaden silnik sti nie pociągnie dluzej niz 150tys. Przebiegu. Uszczelka pod glowica, pekniety 4 tlok.
      Obecnie są istatnie egzemplarze sti, koniec produkcji.

      Comment


      • Sam myślałem o STI.
        Z wad - prawie żaden silnik sti nie pociągnie dluzej niz 150tys. Przebiegu. Uszczelka pod glowica, pekniety 4 tlok.
        Obecnie są istatnie egzemplarze sti, koniec produkcji, tak więc taktycznie sie kolego zastanów. ;-))

        Comment


        • Plotki mówią, że Subaru wymienia silniki nawet po gwaranacji, bo w sumie ich wina do której się przyznali. Ale to tylko plotki.

          Anyway, nie ma co porównywać CTRa do STI - nie ten poziom cenowy, zarówno zakupu, jak i tym bardziej utrzymania.
          CTR

          Comment


          • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
            Z RS żartowałem. O ile skrzynie FK8 podlegają jakiejś tam naprawie, to niestety z silnikiem Foki ponoć nic się nie da zrobić poza wymianą...
            Ja mam na myśli FK2 a nie FK8
            Last edited by kayhyde; 04-04-2018, 09:47.

            Comment


            • STi wcale nie jest drozsze w utrzymaniu bo niby dlaczego ma byc? Co do zakupu, na ta chwile nie wiem, widywalem prawie nowki sztuki w cenie lekko powyzej 150k. Tak, silnik 2.5 jest wadliwy, ale Hondy skrzynia wychodzi, ze tez, wiec co za roznica gdzie bedzie usterka. W STi przynajmniej nie zostaniesz objechany, Twoj Civic stroi stroga mine na swiatlach, a jak jest mokro objezdza Cie Punto. (been there, done that)

              Comment


              • A czy to jest takie ważne jak szybko ruszy się z świateł? Nigdy tego nie zrozumie. Ważniejsze jest jak auto zachowuje się na zakrętach, ile daje przyjemności z jazdy. Bardzo ważna jest masa auta bo to wpływa na prowadzenie, a tutaj CTR wygrywa. Z tego co czytam to z tą skrzynią nie jest aż tak źle jak piszecie (ktoś już to napisał, najwięcej narzekają Ci co tego auta nie mają)

                Comment


                • Zamieszczone przez Waldek. Zobacz posta
                  A czy to jest takie ważne jak szybko ruszy się z świateł?
                  Dla niektórych start spod świateł i objechanie wszystkich na rondzie jest synonimem auta sportowego. Nie wiedziałeś?

                  Comment


                  • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                    Dla niektórych start spod świateł i objechanie wszystkich na rondzie jest synonimem auta sportowego. Nie wiedziałeś?
                    No właśnie nie

                    Comment


                    • STI jest mniej wiecej 2 razy droższe w utrzymaniu. (stockowe)
                      STI niemodzone jest wolniejsze z rolki od CTR. Ze startu wiadomo, że objezdza CTRa...
                      STI modzone - o tutaj mozna by napisac książę. Dostepnośc części jest przeogromna, doświadczenie tunerow bardzo duże...
                      Mniej więcej od 400KM zaczyna sie zabawa...
                      4x4 jest warte kasy - bo dopiero 4x4 daj zabawę i efektywność w jednym.


                      CTR jest najlepszym dostępnym cenowo autem FWD. Kropka.
                      Nie ma sensu porownywac CTRa do aut 4x4, bo zawsze przegra...
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                        4x4 jest warte kasy - bo dopiero 4x4 daj zabawę i efektywność w jednym.
                        Nigdy nie jeździłem Subaru więc nie wiem jak się zachowuje, ale podejrzewam że jest cięższe więc co jest szybsze na zakrętach?

                        Comment


                        • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                          Dla niektórych start spod świateł i objechanie wszystkich na rondzie jest synonimem auta sportowego. Nie wiedziałeś?
                          Niektorzy maja za soba wiecej wizyt na torze niz inni napisanych postow.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez FanmarkiH Zobacz posta
                            Niektorzy maja za soba wiecej wizyt na torze niz inni napisanych postow.
                            Łuhu, mocne słowa jak na dwunastolatka . Może jeszcze zacznijcie się przechwalać który ma większego....kapcia ?

                            Comment


                            • Ja chociaz raz mialem do czynienia z czyms co ma naped na przod, nie wazy 2ton, ma ponad 200koni. Twarde, obnizone zawieszenie, szerokie opony o niskim profilu, szpere, komplet stabilizatorow i rozporek. A jakie sa Wasze doswiadczenia?
                              Last edited by Gość; 04-04-2018, 19:42.

                              Comment


                              • Z STI został fajnie brzmiący wydech, najzajebistszy napęd i legenda, szkoda. Aha jest do 100km/h szybsze od CTR-a, potem ma 22sek do 200km/h, CTR 18sek. CTR jest szybsze w kadych okolicznościach,tylko nie spod świateł i na śniegu, lodzie, przynajmniej na początku.
                                STI nie zwiększysz mocy bo skrzynia gdy zobaczy coś więcej niż 300KM pada jak snieg w zimie, do 330KM na seryjnych gratach, potem panewka się obróci. Koszt remontu 15tys. na kuciżnie.
                                Nie przeczę autko fajne, świetne, ale na dzisiejsze czasy za wolne, żeby moc podnieść trzeba włożyć z 30tys. żeby to wytrzymało trochę, jak na wstępie wydech, napęd i legenda pozostała - z wielkim BULEM to piszę, bo niewiele brakowało i bym pomykał nim mimo tych wad. STI jest zero/jedynkowe - albo kochasz albo nienawidzisz.
                                Aha, 230tys. to cena MY18, final edition.

                                Comment

                                Working...
                                X