Zamieszczone przez SonicGrey2018
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postatia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..
Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?
Dzięki i pozdrawiam.
Comment
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postatia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..
Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?
Dzięki i pozdrawiam.Last edited by PJW; 24-06-2018, 23:22.
Comment
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postatia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..
Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?
Dzięki i pozdrawiam.
Comment
-
Bo Honda jest tylko dla debeściaków, a nie dla "kowalskich"
Comment
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postatia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..
Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?
Dzięki i pozdrawiam.
A skoro jestes taki obeznany w tematyce mocnych wozow, to po co sie w ogole pytasz o cokolwiek? Zgaduje, ze to Twoj pierwszy o ile w ogole kiedykolwiek czyms mocnym jezdziles.
Comment
-
Ten problem który ja widziałem nie miał żadnego związku z techniką zmiany biegów - sprzęgło nie wysprzeglalo jak należy po tym jak samochód był nagrzany. Występowało również na postoju, trzeba było dłużej (3, 4 s) je przytrzymać wciśnięte i wtedy dopiero było OK
Comment
-
Zamieszczone przez Waldek. Zobacz postaA ja się tak zastanawiam czy jak ktoś pojawia się na forum i na dzień dobry taki tekst to czy to przypadkiem nie pracownik Hondy?nie, nie jestem. To moja 13 Honda. A w tak zwanym między czasie były inne ciekawe modele. Dla równowagi dodam, że dziś przy stanie 660km zapalił się check engine i info sprawdź system. Okoliczności to powolna jazda w korku o 7.10 rano w centrum Warszawy. Podjechałem do Wyszomirskiego. Skasowano błąd dając wiarę moim zapewnieniom co do okoliczności. Co wyskoczyło w ich systemie..? Błąd zgłosił zawór na Turbinie, który podobno może się odezwać przy "piłowaniu" silnika.. Do końca dnia było ok, jednak jak problem się powtórzy to zapewniono mnie, że napiszą (serwis) do Honda Poland zgłoszenie o wymianę.
Comment
-
Zamieszczone przez amator123honda Zobacz postaJakby ten czlowiek pomyslal to by takich glupot nie pisal. Wszyscy wiedza, ze problem nie wystepuje zawsze i wszedzie. Ktos bedzie zmienial biegi bez zgrzytania, a druga osoba doswiadczy problemu i nie jest to wina czynnika ludzkiego bo problem nie jest 100% powtarzalny. Po drugie zgrywanie sie na lepszego i sprowadzanie dyskusji do miernego poziomu kogo na co stac tez jest slabe. Podsumowujac czasami lepiej siedziec cicho i uchodzic za madrego niz sie odezwac i...rozwiac wszelkie watpliwosci. ;-)
A skoro jestes taki obeznany w tematyce mocnych wozow, to po co sie w ogole pytasz o cokolwiek? Zgaduje, ze to Twoj pierwszy o ile w ogole kiedykolwiek czyms mocnym jezdziles.nie ma potrzeby. A kto pyta nie błądzi - mam przekonanie, że mimo wszystko znajdę tu chętnych do merytorycznej dyskusji. Miłego dnia.
Comment
-
Zamieszczone przez PJW Zobacz postaNie no pół świata ma problem, ale to Ty jesteś ten wspaniały, który sam przepycha ręka zębatki w skrzyni biegów i nogą izoluje układ od temperatury, co nie? Proszę Cię, stałem, jeździłem i to nie raz. Masz samochód od kilku dni i taki z Ciebie kozak? Chyba tylko w necie, a wiadomo co w świecie. Problem istnieje, moim zdaniem nie zależy od kierowcy, bo miałem możliwość przejechania się kilkoma egzemplerzami i raz był, a raz nie było.
Zamieszczone przez tomag Zobacz postaTen problem który ja widziałem nie miał żadnego związku z techniką zmiany biegów - sprzęgło nie wysprzeglalo jak należy po tym jak samochód był nagrzany. Występowało również na postoju, trzeba było dłużej (3, 4 s) je przytrzymać wciśnięte i wtedy dopiero było OK
1. MA takie auto na codzień (nie pożyczył, pojeździł, zna kogoś kto zna kogoś kto ma, itp.)
2. Zarejestrował podobny przypadek
3. Potrafi prawidłowo zmieniać biegi (to nie jest wcale takie oczywiste)
to pomoże mi podjąć decyzję czy rzeczywiście wymieniać olej i założyć osłonę termiczną czy potraktować to raczej jak mit podobny do magnetyzerów
Zamieszczone przez grzechu Zobacz postabo honda jest tylko dla debeściaków, a nie dla "kowalskich"
z innej beczki, zauważyłem dziś będąc w serwisie na skasowanie ww błędu, że kierownica, która u mnie jest nie liniowo zamocowana - jest standardem ( na hali stał inny FK8 czerwony przed wydaniem) Sam serwis się zdziwił na moje spostrzeżenie. Czy u Was w FK8 jest podobnie??
Jak to sprawdzić?
- Spróbuj włożyć palce między kolumnę kierownicy a jej mocowanie w desce rozdzielczej pod zegarami. Z prawej strony wchodzi prawie cała dłoń - z lewej nie szpary. Wygląda dziwnie i jak już się zauważa to wkurza - za każdym razem jak spojrzysz na zegary...
Taka ciekawostka
MOD: Kolego nie pisz czterech postów sam pod sobą (regulamin punkt 2.) - następnym razem będzie ostrzeżenie.
Comment
-
Tak moje bo to widziałem, a nie przeczytałem.
Zajrzyj na sąsiednie forum. Honda naprawia to na gwarancji już drugi lub trzeci raz. Będziesz mógł sobie pogadać bezpośrednio z Michałem, którego ten problem dotyczy bezpośrednio.
BTW na postoju to raczej specjalnej techniki nie potrzeba przy zmianie biegów? - No chyba, że o czymś nie wiem. Jeśli tak to chętnie posłucham Twoich rad w tym temacie @SonicGrey2018.
Zamieszczone przez SonicGrey2018To Twoje spostrzeżenia? Czy cytujesz czyjąś wypowiedź? Naprawdę chętnie pogadałbym z kimś kto LITERALNIE spełnia tylko 3 proste warunki:
1. MA takie auto na codzień (nie pożyczył, pojeździł, zna kogoś kto zna kogoś kto ma, itp.)
2. Zarejestrował podobny przypadek
3. Potrafi prawidłowo zmieniać biegi (to nie jest wcale takie oczywiste)
to pomoże mi podjąć decyzję czy rzeczywiście wymieniać olej i założyć osłonę termiczną czy potraktować to raczej jak mit podobny do magnetyzerówLast edited by tomag; 26-06-2018, 06:38.
Comment
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postaDzięki za tego "kozaka". To miłe. Śledzę informację w grupach zamkniętych w USA. Jest nawet na fb strona gdzie buduje się grupa pseudo pokrzywdzonych. Ma 17 członków. Z tego co widziałem to ostanie ujawnione numery FK8 (tabliczka przy lewarku skrzyni) to coś ponad 15,5K. Z prostego rachunku wynika, że problem zgłasza coś koło promila! Więc, tak. Ponownie postawię tezę: tym autem trzeba umieć jeździć. Tyle.
Comment
-
Tak sobie czytam aż trafiłem znowu do postu 1379 i znowu oderwać oczu nie mogę.
Stylistyka powala,auto kosmos ale skrojone ze smakiem,bez nadmiaru "tektury " na spojlery i inną tandetę jak ostatnio w Lambo.
Linia ostra i delikatna w jednym,podoba mi się...
Comment
-
Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz postaDla równowagi dodam, że dziś przy stanie 660km zapalił się check engine
Comment
Comment