Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
    Drodzy, doczekałem się. Od piątku szczęśliwy ujeżdżacz FK8 w kolorze sonic grey pearl. 400 km zrobionych. Miód. Czy na coś szczególnego muszę uważać lub zwrócić uwagę? Zobowiązany za wskazówki.
    Planuję podłubać jak zrobię 3K - 5K km. Plan: Turbina hybryda od Perun Turbo, kompletny wydech w El-tec'u (końcówka będzie unikalna - na wzór centralnego wydechy w mesiu GT-R ), soft w Ecu Performance - cel 390-410KM
    Ja na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad powłoką ceramiczną na lakierze - wydatek spory, ale myślę że warto biorąc pod uwagę "delikatny" lakier na tym aucie. Ja dodatkowo okleiłem folią czarne plastiki z przodu, okazało się że były porysowane już przy odbiorze auta z salonu...

    Comment


    • Ta powłoka przed niczym cię niezabezpieczy - będzie tylko łatwiej myć samochód i będzie lepszy wygląd, no może przed jakimiś micro micro ryskam. Co nieznacza, ze zniechęcam do jej zrobienia - sam jestem fanem detailingu
      Last edited by tomag; 24-06-2018, 19:35.

      Comment


      • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
        tia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..

        Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?

        Dzięki i pozdrawiam.
        A ja się tak zastanawiam czy jak ktoś pojawia się na forum i na dzień dobry taki tekst to czy to przypadkiem nie pracownik Hondy?

        Comment


        • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
          tia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..

          Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?

          Dzięki i pozdrawiam.
          Nie no pół świata ma problem, ale to Ty jesteś ten wspaniały, który sam przepycha ręka zębatki w skrzyni biegów i nogą izoluje układ od temperatury, co nie? Proszę Cię, stałem, jeździłem i to nie raz. Masz samochód od kilku dni i taki z Ciebie kozak? Chyba tylko w necie, a wiadomo co w świecie. Problem istnieje, moim zdaniem nie zależy od kierowcy, bo miałem możliwość przejechania się kilkoma egzemplerzami i raz był, a raz nie było.
          Last edited by PJW; 24-06-2018, 23:22.

          Comment


          • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
            tia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..

            Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?

            Dzięki i pozdrawiam.
            Tym bardziej bije to w Hondę. Auto i jego podzespoły powinny być tak skonstruowane, że przysłowiowy Kowalski bez problemu powinien sobie poradzić z jego eksploatacją, a nie tylko taki debeściak jak Ty.

            Comment


            • Bo Honda jest tylko dla debeściaków, a nie dla "kowalskich"
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
                tia... problem skrzyni to dla mnie pompowany balonik. Jeździłem FK2 kolegi... on za kierownicą - zgrzyt z 1 na 2 bieg. Ja za kierownicą - brak zgrzytów.. Może każdemu nowemu kierowcy FK2/FK8 powinni obowiązkowo wrzucić szkolenie z prawidłowej zmiany biegów..

                Tyle ode mnie w temacie skrzyni. Jakieś inne wskazówki (merytoryczne - a nie ironiczne i to jeszcze osób, które koło FK8 nawet nie stali..)?

                Dzięki i pozdrawiam.
                Jakby ten czlowiek pomyslal to by takich glupot nie pisal. Wszyscy wiedza, ze problem nie wystepuje zawsze i wszedzie. Ktos bedzie zmienial biegi bez zgrzytania, a druga osoba doswiadczy problemu i nie jest to wina czynnika ludzkiego bo problem nie jest 100% powtarzalny. Po drugie zgrywanie sie na lepszego i sprowadzanie dyskusji do miernego poziomu kogo na co stac tez jest slabe. Podsumowujac czasami lepiej siedziec cicho i uchodzic za madrego niz sie odezwac i...rozwiac wszelkie watpliwosci. ;-)

                A skoro jestes taki obeznany w tematyce mocnych wozow, to po co sie w ogole pytasz o cokolwiek? Zgaduje, ze to Twoj pierwszy o ile w ogole kiedykolwiek czyms mocnym jezdziles.

                Comment


                • Ten problem który ja widziałem nie miał żadnego związku z techniką zmiany biegów - sprzęgło nie wysprzeglalo jak należy po tym jak samochód był nagrzany. Występowało również na postoju, trzeba było dłużej (3, 4 s) je przytrzymać wciśnięte i wtedy dopiero było OK

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Waldek. Zobacz posta
                    A ja się tak zastanawiam czy jak ktoś pojawia się na forum i na dzień dobry taki tekst to czy to przypadkiem nie pracownik Hondy?
                    nie, nie jestem. To moja 13 Honda. A w tak zwanym między czasie były inne ciekawe modele. Dla równowagi dodam, że dziś przy stanie 660km zapalił się check engine i info sprawdź system. Okoliczności to powolna jazda w korku o 7.10 rano w centrum Warszawy. Podjechałem do Wyszomirskiego. Skasowano błąd dając wiarę moim zapewnieniom co do okoliczności. Co wyskoczyło w ich systemie..? Błąd zgłosił zawór na Turbinie, który podobno może się odezwać przy "piłowaniu" silnika.. Do końca dnia było ok, jednak jak problem się powtórzy to zapewniono mnie, że napiszą (serwis) do Honda Poland zgłoszenie o wymianę.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez amator123honda Zobacz posta
                      Jakby ten czlowiek pomyslal to by takich glupot nie pisal. Wszyscy wiedza, ze problem nie wystepuje zawsze i wszedzie. Ktos bedzie zmienial biegi bez zgrzytania, a druga osoba doswiadczy problemu i nie jest to wina czynnika ludzkiego bo problem nie jest 100% powtarzalny. Po drugie zgrywanie sie na lepszego i sprowadzanie dyskusji do miernego poziomu kogo na co stac tez jest slabe. Podsumowujac czasami lepiej siedziec cicho i uchodzic za madrego niz sie odezwac i...rozwiac wszelkie watpliwosci. ;-)

                      A skoro jestes taki obeznany w tematyce mocnych wozow, to po co sie w ogole pytasz o cokolwiek? Zgaduje, ze to Twoj pierwszy o ile w ogole kiedykolwiek czyms mocnym jezdziles.
                      Dziękuję za komplement. I nie mierz mnie swoją miarą nie ma potrzeby. A kto pyta nie błądzi - mam przekonanie, że mimo wszystko znajdę tu chętnych do merytorycznej dyskusji. Miłego dnia.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                        Nie no pół świata ma problem, ale to Ty jesteś ten wspaniały, który sam przepycha ręka zębatki w skrzyni biegów i nogą izoluje układ od temperatury, co nie? Proszę Cię, stałem, jeździłem i to nie raz. Masz samochód od kilku dni i taki z Ciebie kozak? Chyba tylko w necie, a wiadomo co w świecie. Problem istnieje, moim zdaniem nie zależy od kierowcy, bo miałem możliwość przejechania się kilkoma egzemplerzami i raz był, a raz nie było.
                        Dzięki za tego "kozaka". To miłe. Śledzę informację w grupach zamkniętych w USA. Jest nawet na fb strona gdzie buduje się grupa pseudo pokrzywdzonych. Ma 17 członków. Z tego co widziałem to ostanie ujawnione numery FK8 (tabliczka przy lewarku skrzyni) to coś ponad 15,5K. Z prostego rachunku wynika, że problem zgłasza coś koło promila! Więc, tak. Ponownie postawię tezę: tym autem trzeba umieć jeździć. Tyle.

                        Zamieszczone przez tomag Zobacz posta
                        Ten problem który ja widziałem nie miał żadnego związku z techniką zmiany biegów - sprzęgło nie wysprzeglalo jak należy po tym jak samochód był nagrzany. Występowało również na postoju, trzeba było dłużej (3, 4 s) je przytrzymać wciśnięte i wtedy dopiero było OK
                        To Twoje spostrzeżenia? Czy cytujesz czyjąś wypowiedź? Naprawdę chętnie pogadałbym z kimś kto LITERALNIE spełnia tylko 3 proste warunki:

                        1. MA takie auto na codzień (nie pożyczył, pojeździł, zna kogoś kto zna kogoś kto ma, itp.)
                        2. Zarejestrował podobny przypadek
                        3. Potrafi prawidłowo zmieniać biegi (to nie jest wcale takie oczywiste)

                        to pomoże mi podjąć decyzję czy rzeczywiście wymieniać olej i założyć osłonę termiczną czy potraktować to raczej jak mit podobny do magnetyzerów

                        Zamieszczone przez grzechu Zobacz posta
                        bo honda jest tylko dla debeściaków, a nie dla "kowalskich"
                        zdecydowanie

                        z innej beczki, zauważyłem dziś będąc w serwisie na skasowanie ww błędu, że kierownica, która u mnie jest nie liniowo zamocowana - jest standardem ( na hali stał inny FK8 czerwony przed wydaniem) Sam serwis się zdziwił na moje spostrzeżenie. Czy u Was w FK8 jest podobnie??

                        Jak to sprawdzić?
                        - Spróbuj włożyć palce między kolumnę kierownicy a jej mocowanie w desce rozdzielczej pod zegarami. Z prawej strony wchodzi prawie cała dłoń - z lewej nie szpary. Wygląda dziwnie i jak już się zauważa to wkurza - za każdym razem jak spojrzysz na zegary...

                        Taka ciekawostka

                        MOD: Kolego nie pisz czterech postów sam pod sobą (regulamin punkt 2.) - następnym razem będzie ostrzeżenie.
                        Last edited by Lukas; 26-06-2018, 09:49. Powód: Połączenie postów.

                        Comment


                        • Tak moje bo to widziałem, a nie przeczytałem.
                          Zajrzyj na sąsiednie forum. Honda naprawia to na gwarancji już drugi lub trzeci raz. Będziesz mógł sobie pogadać bezpośrednio z Michałem, którego ten problem dotyczy bezpośrednio.
                          BTW na postoju to raczej specjalnej techniki nie potrzeba przy zmianie biegów? - No chyba, że o czymś nie wiem. Jeśli tak to chętnie posłucham Twoich rad w tym temacie @SonicGrey2018.


                          Zamieszczone przez SonicGrey2018
                          To Twoje spostrzeżenia? Czy cytujesz czyjąś wypowiedź? Naprawdę chętnie pogadałbym z kimś kto LITERALNIE spełnia tylko 3 proste warunki:

                          1. MA takie auto na codzień (nie pożyczył, pojeździł, zna kogoś kto zna kogoś kto ma, itp.)
                          2. Zarejestrował podobny przypadek
                          3. Potrafi prawidłowo zmieniać biegi (to nie jest wcale takie oczywiste)

                          to pomoże mi podjąć decyzję czy rzeczywiście wymieniać olej i założyć osłonę termiczną czy potraktować to raczej jak mit podobny do magnetyzerów
                          Last edited by tomag; 26-06-2018, 06:38.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
                            Dzięki za tego "kozaka". To miłe. Śledzę informację w grupach zamkniętych w USA. Jest nawet na fb strona gdzie buduje się grupa pseudo pokrzywdzonych. Ma 17 członków. Z tego co widziałem to ostanie ujawnione numery FK8 (tabliczka przy lewarku skrzyni) to coś ponad 15,5K. Z prostego rachunku wynika, że problem zgłasza coś koło promila! Więc, tak. Ponownie postawię tezę: tym autem trzeba umieć jeździć. Tyle.
                            To ja proszę o odpowiedź dlaczego inne marki samochodów nie mają takiego problemu, rozumiem że tylko Hondą ludzie nie potrafią jeździć? Co jest takiego wyjątkowego w tej skrzyni? Rozumiem gdyby problem występował tylko w Polsce, ale on jest wszędzie. Jeżeli jest to promil jak piszesz to Honda powinna ten problem usunąć i nie było by szumu.

                            Comment


                            • Tak sobie czytam aż trafiłem znowu do postu 1379 i znowu oderwać oczu nie mogę.
                              Stylistyka powala,auto kosmos ale skrojone ze smakiem,bez nadmiaru "tektury " na spojlery i inną tandetę jak ostatnio w Lambo.
                              Linia ostra i delikatna w jednym,podoba mi się...

                              Comment


                              • Zamieszczone przez SonicGrey2018 Zobacz posta
                                Dla równowagi dodam, że dziś przy stanie 660km zapalił się check engine
                                Czyli nie umiesz operować silnikiem Hondy. Smutne. Może przy 14-tej się uda.

                                Comment

                                Working...
                                X