Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
    Nie odkrywajmy koła na nowo, zapraszam do wątku dotyczącego systemu Connect . To wszystko daaaawno tam było.
    Czytałeś parę poprzednich postów? Kolega pytał czy da się wgrać jakąś inną wersję androida i może go to zainteresuje.

    Comment


    • To w jakim ASO w Wawie bys polecił sprawdzić? A jakie opony polecasz?

      Co do Connect+ juz sprawdziłem watka Alixa i sa tam wszystkie informacje które były mi potrzebne ciekawe co Zachar Off pokazuje ale na pewno wymaga sporo czasu żeby tak wszystko ustawić na tip top

      Comment


      • Zamieszczone przez Waldek. Zobacz posta
        Czytałeś parę poprzednich postów? Kolega pytał czy da się wgrać jakąś inną wersję androida i może go to zainteresuje.
        Czytałeś to forum? Są tu odpowiedzi na wszystko i nie ma co powielać pytań.


        Kayhyde, nie wymaga to dużo czasu, pół godzinki sprawy. Co do Type R w Wawie to chyba Wyszomirski albo Aires, jedyne rozsądne wybory.

        Comment


        • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
          Kayhyde, nie wymaga to dużo czasu, pół godzinki sprawy. Co do Type R w Wawie to chyba Wyszomirski albo Aires, jedyne rozsądne wybory.
          A czy przypadkiem we Wyszomirski nie maja tylko serwis blacharsko lakierniczy? Gdyby mieli tez serwis mechaniczny to byłoby idealnie bo mam bardzo blisko domu

          Comment


          • Najlepiej zadzwoń i spytaj czy obejrzą auto gruntownie. Niby tylko blacharsko-lekierniczy ale myślę, że mają wiedzę na temat mechaniki również A jak nie to Aries na Arkuszowej.
            Zestawienie garnitur-samochod szybki to nic nadzwyczajnego. Sam znam kilka takich osób, w tym dyrygenta światowej sławy, starszego pana już teraz, który od zawsze (a przynajmniej ostatnich 40 lat) jeździ autami z przyspieszeniem poniżej 5 czy 6 sekund Fakt, że głównie amerykańskimi....

            Comment


            • Wyszomir na Parówkowej spokojnie ogarnie mechanikę. A za sciana jest Ecu-performance

              Comment


              • Ulica "Parówkowa" - moim zdaniem to ma szansę przejść do historii i stałego zastosowania

                Comment


                • To spróbuje w Wyszomirski w takim razie. A tak na marginesie, obejrzałem oto taki filmik https://youtu.be/mgDi4TJHE3c

                  Szczerze gość nie ma za dużo dobrego do powiedzenia ... No moze pierwsze 5 minut są ok ale pozostale 15 to samo narzekanie...

                  Comment


                  • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                    Ulica "Parówkowa" - moim zdaniem to ma szansę przejść do historii i stałego zastosowania
                    To pojęcie stosowane na forum Hondapl.org która była chyba pierwszym internetowym fanklubem. A na Parówkowej wtedy był AutoWest

                    Comment


                    • Więc tak, miałem okazję się przejechać przez pol godz po Warszawie, głównie po ulicach z nierownym asfaltem i powiem wam, że byłem miło zaskoczony. Jest twarde, wiadomo, ale tragedii nie ma, przy spokojnej jazdy do 2500 obrotów jest dosyc "cywilizowany". Fotele są w miare wygodne jak na takie auto i, moze dlatego ze zwasze miałem usportowionych samochodów, to jestem przyzwyczajony do takiego typu "komfortu". Skrzynia biegów to po prostu bajka, tylko ze kilka razy mi sie zdarzyło, ze trójka nie chciała wchodzić przy spokojnej jazdy i musiałem dwa razy spróbować. Czy ktoś tez tak ma/miał? Tak czy inaczej w czwartek jestem umówiony u Wyszomirskiego na przegląd przed zakupem, zobaczymy co bedzie

                      Comment


                      • Zamieszczone przez kayhyde Zobacz posta
                        Więc tak, miałem okazję się przejechać przez pol godz po Warszawie, głównie po ulicach z nierownym asfaltem i powiem wam, że byłem miło zaskoczony. Jest twarde, wiadomo, ale tragedii nie ma, przy spokojnej jazdy do 2500 obrotów jest dosyc "cywilizowany". Fotele są w miare wygodne jak na takie auto i, moze dlatego ze zwasze miałem usportowionych samochodów, to jestem przyzwyczajony do takiego typu "komfortu". Skrzynia biegów to po prostu bajka, tylko ze kilka razy mi sie zdarzyło, ze trójka nie chciała wchodzić przy spokojnej jazdy i musiałem dwa razy spróbować. Czy ktoś tez tak ma/miał? Tak czy inaczej w czwartek jestem umówiony u Wyszomirskiego na przegląd przed zakupem, zobaczymy co bedzie
                        Witam, Wychodzi na to, że identyczne problemy jak w FK2 powielają się w FK8. Planuję wizytę w serwisie, ale jestem przerażony, że przez 2 lata Honda nic nie zrobiła z tematem, który ujawnił się u bardzo wielu użytkowników. Warto przeczytać Regulamin forum. W tytułach wątków nie używamy słów "pomocy i "problem" sabotujesz nam wyszukiwarkę tematów. 99% tematów to problemy. Temat zmieniam.


                        Masz caly watek o nie wchodzeniu biegu. Dobrze sie zastanow. )

                        Comment


                        • Zamieszczone przez FanmarkiH Zobacz posta
                          https://www.civicforum.pl/showthread...je-lub-zgrzyta

                          Masz caly watek o nie wchodzeniu biegu. Dobrze sie zastanow. )
                          Oho, krucjata się zaczyna Kup sobie Foke RS

                          Comment


                          • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                            Oho, krucjata się zaczyna Kup sobie Foke RS
                            Prawda? Kolejna osoba wsiadla do TypeR i nie wchodza biegi. ) Mysle, ze w tych i podobnych pieniadzach lepsze STi.

                            Polecam za to X 1.5 na prawde super woz.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez FanmarkiH Zobacz posta
                              Prawda? Kolejna osoba wsiadla do TypeR i nie wchodza biegi. ) Mysle, ze w tych i podobnych pieniadzach lepsze STi.

                              Polecam za to X 1.5 na prawde super woz.
                              No nie pisz tak. 40.000 więcej trzeba by dorzucić. A i eksploatacja droższa (no może tu się mylę, bo ostatnio subaru mnie interesowało jakieś 15 lat temu, może się to zmieniło). Nie jeździłem WRX nowym, ale mam wrażenie, że CTR będzie fajniejszy. Do tego mi biegi wchodziły jak w masło A 1,5 faktycznie fajny. Tyle, że mnie nie interesuje

                              Comment


                              • X mi sie nie podoba, STI tez nie i tak jest o wiele droższy niz FK2. RS brzydkie dla mnie.

                                Comment

                                Working...
                                X