Zamieszczone przez rob1986
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwsze jazdy Civic XI
Collapse
X
-
Po zegarku po lewej stronie, jeszcze nie przestawiłem na 24godziny wyświetlanie zorientujecie się jak przybywa spalania ale jeszcze raz powtarzam mniej pali od civca 10 1.5 miałem dwie hb5 i sedana wiec mam rózne porównania tych autzawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Zamieszczone przez montada Zobacz postaJakoś od pewnego czasu nawet właścicieli 911 i podobnych jakoś za bardzo nie widzę jadących więcej jak 140 na autostradzie. Nie wspominam o krajowych czy mieście. Czasy sportowej jazdy się skończyły.....Został tor.
Wrecz przeciwnie, trzeba jezdzic szybciej, zeby misiaczki nawet nie chcialy probowac mimo nalozonych przez przelozownych intensywnych planow sciagania kasy z ludzi na cele wywalenia jej na dlugi i socjale... wiec latwiej im zlapac goscia w Octavii niz probowac sie z powazniejszym autem. A jeszcze lepiej pojechac za takim frajerem i skasowac go za 5 przewinien na raz, bo wiadomo, chodzi o ilosc kasiorki.
A jak ktos ma 911 to juz czy spali 20 czy 15 to najmniejszy problem...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Pierwsze jazdy Civic XI
Panowie rozmawiamy o aucie hybrydowym dla normalnych użytkowników, przecież nikt nie będzie chwalił jakimi autami jeździł lub jakie torpedy ma w garażu, rozmawiamy o wrażeniach z pierwszych jazd civic 11 które i tak na blokadę szybkości jedzie 190km/h jak testowałem w drodze do Berlina....i nie trzeba się jej prosić bez żadnych turbo dziur.
Odpowiedz w innym temacie
Praca tempomatu o niebo lepsza od X prowadzi do samego końca czyli 0km/h, system utrzymania pasa jazdy do dupy skacze drga kierownica od razu wyłączać i się nie denerwować reszta systemów oki tylko pytanie wymieńcie po kolei jakie was interesują juz zrobiłem tym autem 1200km wiec troche doświadczenia już posiadłemLast edited by rob1986; 23-11-2022, 18:54. Powód: Nie pisz posta pod postem. W ciągu 12 godzin masz możliwość edycji poprzedniegozawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaPowaznie? Nie zauwazylem. U Nas w towarzystwie nic sie nie zmienilo
Wrecz przeciwnie, trzeba jezdzic szybciej, zeby misiaczki nawet nie chcialy probowac mimo nalozonych przez przelozownych intensywnych planow sciagania kasy z ludzi na cele wywalenia jej na dlugi i socjale... wiec latwiej im zlapac goscia w Octavii niz probowac sie z powazniejszym autem. A jeszcze lepiej pojechac za takim frajerem i skasowac go za 5 przewinien na raz, bo wiadomo, chodzi o ilosc kasiorki.
A jak ktos ma 911 to juz czy spali 20 czy 15 to najmniejszy problem...Last edited by montada; 23-11-2022, 17:14.
Comment
-
Przejechałem wczoraj 400km po autostradzie Oplem Astra Plug In i powiem wam Panie i Panowie że naprawdę miło mnie zaskoczył. Spalanie na tym dystansie 6.2, z dystrybutora wyszło 5.93 przy średniej prędkości 135km/h. Samochód naprawdę świetny, nie wiem jakie spalanie jest w mieście ale podobno średni to około 4 do 4,5 litra, a na samej baterii można przejechać bezproblemowo 45 km. Mam zamówionego już Civic XI, ale muszę to jeszcze raz dobrze przemyśleć. Do Opla trzeba trochę dołożyć ale może warto dla samej jazdy na samym prądzie po mieście
Comment
-
https://youtu.be/mdRh_mRHXnU?t=1490
Test z porównaniem do X, są też próby dynamiczne, w sumie takiego wyniku się spodziewałem
Comment
-
Pamiętaj, że Opel ma stary silnik 1,6thp, ciekawe czy w końcu go poprawili. A z tą jazdą, to już nie przasadzajcie, bo za 130 licznikowe na ekspresówce czy 150 na autostradzie nikt Was łapał nie będzie, ale dzisiaj taka jakaś moda na zawalidrogi.
Comment
-
Jeśli chodzi o wypowiedz kolegi "hd5000" jest bardzo ogólna co można powiedzieć o spalaniu auta przy przejechaniu 400km jeszcze porównywać opla plugin z hondą hybryd, gdzie z zasady pali więcej plugin jak wyczerpią się baterie i przełączy sie tylko na silnik, wtedy auto żłopie benzynke jak niemowlak mleko. przerabiałem to z tesciem przy merolu 250e, gdzie tez testowaliśmy kolegi merola jakoś tak wyszło przypadkiem ze tez wypuściliśmy sie na autostradę, w drodze powrotnej wracaliśmy na silniku benzynowym 12l/100km i wyjacej automatycznej skrzyni. Spokojnie z wypowiedziami w stylu ile przejedziesz na prądzie a ile na benzynie.
zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Wszystko sie zgadza tylko ile pojedziesz na autostradzie z tą prędkością 130km/h, w nowej hondzie jest ten luxus ze nie musisz patrzyc na kilometry a bateria caly czas ładuje sie non stop pod czas jazdy, Pozdrawiam
auto.jpgzawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Ale tam masz i hybryde i plugin i jeszcze silnik z turbo wiec dosc kozacka konstrukcja, a spalanie w takiej sytuacji imponuje. Problemem pluginow klasycznych bylo to ze byl to zespol napedowy elektrycxny na dolepke do normalnego auta i ani zasieg ani spalanie zwykle dwutonowego pojazdu spalinowego (bo po skonczeniu baterii nie dzialalo jak hybryda). Pamietam taki fuckup z Land Rovera wszyscy zadawali sobie pytanie jaki to ma sens. Ale jak masz i plugina na jazde po miescie z PV i to 45km i hybryde na miasto i lokalne j kawal sensownego wspolczesnego doladowanego silnika i to w kompakcie a nie mastodoncie no to...
Nie zebym byl fanem Opla, ale mysle ze polaczenie w hybrydzie 1.5T zamiast 2.0 mogloby wyeliminowac jedyna potencjalnie slabsza strone tej hybrydy (autostrady).Last edited by Alix; 24-11-2022, 18:01.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
A teraz tak czysto teoretyczne założenie odnośnie plug ina, choć kiedyś użytkownik 530e, to przytaczał. Czyli 2 tygodnia jazda cały czas po mieście do 40km, czyli cały czas na prądzie, auto codziennie ładowane w nocy. Raz na dwa tygodnie wyjazd w trasę i wówczas prozaiczna sytuacja, prąd się kończy, a jest potrzeba włączenia się do ruchu, mocne przyspeszenie i nagle po 2 tygodniach włącza się uturbiony silnik spalinowy od razu wchodząc pod czerwone pole. Pytanie ile tak wytrzyma i czy takie sytuacje zaplanowali inżynierowie i dali jakieś dogrzewanie oleju w spalinówce w co niestety wątpię.
Z tego właśnie powodu sto razy wolałbym hybrydowego Civica niż plug ina Astry czy 308, w testach AŚ 308 225KM plug in przy 140 spalała 8,7l/100km, oczywiście po wyczerpaniu prądu, a masa wynosiła 1680kg, czyli jakieś 140kg więcej niż moja poczciwa 4x4 Cupra St.
Tego badziewia na razie jest mało, ale właśnie ze względu na duże obciążenie zimnej spalinówki nie wierzę, by to było niezawodne w dłuższej perspektywie.
Kolejna sprawa, to przyspieszenie, w elektrykach, zwykłej hybrydzie czy spalinówce jest zawsze takie samo, a w plug in-nie zależne od baterii i przy wyczerpanej w przeważającej części dużo gorsze. Ponadto zawsze mniejszy bagażnik i zawsze większa i to sporo masa. W teorii więc świetny pomost pomiędzy spalinówkami a elektrykami, a w praktyce raczej kiepsko.
Comment
-
Miałem naładowana baterię do pełna , jechałem w trybie hybrydowym, na odcinku ponad 400km na autostradzie nie zabrakło prądu w baterii, . Rekuperacja działa w tym samochodzie bardzo dobrze , poza tym bateria jest doładowywana tez czasami silnikiem jak to w hybrydzie. Bardzo ważne jest też aby wpisać w nawigację systemową adres pod który się udajemy, wtedy komputer rozdziela baterię na całą trasę. To już jest zupełnie inna konstrukcja niż ta znana z wyżej wymienionego Mercedesa czy Mitsubischi Outlander. Po dojechaniu na miejsce miałem jeszcze 26% naładowania bateriiLast edited by hd5000; 25-11-2022, 07:41.
Comment
Comment