Zamieszczone przez Alix
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwsze jazdy Civic XI
Collapse
X
-
Last edited by Stach13; 14-11-2022, 13:40.
-
No na pewno o skale prostsza i tansza niz wymiana tapicerki, chociaz wymianie tej jako moim zdaniem najslabszego punktu Xgen z punktu widzenia uzytkownika sie nie dziwie wcale - madry ruch ogarniecie tej wyjsciowej szmatki
Ja dzisiaj na przegladzie Rki. Odgrzebalem gdzies przez rok nieuzywany pilot do zamkniecia wydechu w razie jakby gosc wpadl na pomysl sonometru. Dla mnie jakos tak glupio jak jest tak cicho, jakby cos w silniku zdechło
A propos kupowania aut w salonie:
Last edited by Alix; 14-11-2022, 21:24.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaWidze mania z wyciszeniem trwa. A ja wciaz uwazam ze ocena auta po tej kwestii to glupota. To sie leczy. W zakladach wyciszania auta jak ktos ma taka potrzebe.
Jedni oceniają samochód pod kątem jazdy wokół komina, a inni - tak jak ja pod kątem przelotów 35-40k km rocznie.
Mi głośność kół przeszkadza i nie tylko dlatego że mam wybitnie wysokie oczekiwania. Gdybym jeździł tylko po mieście to jarałbym się potencjalnie niskim spalaniem i miałbym hałas wypisany na samym dole listy wad.
Civic XI w "bieda edyszon" jest o wiele droższy, niż był X gen w wersji full wypas ze wszystkimi dodatkami z katalogu i lakierem metalik (pomijam CTR) i uważam, że jako potencjalny klient mam prawo oczekiwać, że skoro produkt jest o tyle droższy to też nieco lepszy niż poprzednik.
Rozumiem, że w tych czasach producenci oszczędzają na wszystkim, w tym na wadze kosztem wyciszania, by mieścić się z emisjami spalin. Uważam jednak, że taki poziom wygłuszenia jest akceptowalny, co najwyżej w toyocie aygo (tutaj silnik wszystko zagłusza), a nie w aucie które kosztuje wielokrotnie więcej.
Skoro Mazda potrafiła być lepsza z wyciszeniem w m3 BP, to nie powinien to być problemem dla koncernu wielkości Hondy.
Comment
-
Jezeli tyle bym siedzial w aucie, wyciszylbym je czy to Honda czy to cos duzo bardziej premium. Rozumiem Twoje priorytety, ale z wlasnego doswiadczenia z wyciszeniami od 20 lat w roznych autach uwazam, ze robisz bledne zalozenie ze producent, szczegolnie auta nie-premium, w ogole zrobi to dobrze. I nie mowie o poziomie typu co jest o 2 dB lepsze od czegos bo to wszystko sredniaki i nedza wobec tego, ze wygluszeniem w takim kompakcie spokojnie zdejmiesz 6-8dB a przypominam ze to skala logarytmiczna a nie liniowa wiec to przepasc. Ba, ostatnio ciche-auto.pl pokazywalo mi ze zdjeli spore 6dB przy 140km/h na sonometrze w Jaguarze XF kolegi, czyli klasie sredniej wyzszej premium... to tam zrobilo przepasc, a co dopiero w takim kompakcie na wielu elementach majacym dokladnie ZERO wygluszenia np. w Civicach w drzwiach jest tylko folia na gola blache...Last edited by Alix; 15-11-2022, 20:07.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
BMW około 10 lat temu gdy przechodzili z serii E na F też mocno pogorszyli wyciszenie praktycznie wszystkich modeli. Ludzie na początku mieli identyczne zdanie na ten temat, czyli "jak to? droższe, a gorsze?". Na przestrzeni lat ludzie o tym zapomnieli i okazało się, że są to prześwietne samochody. Sam jednym z nich jeżdżę i bym bardzo teraz żałował gdybym te kilka lat temu się sugerował tym co użytkownicy pisali na forach i mówili na Youtube i nie kupił tego samochodu.
Comment
-
Zamieszczone przez Oli Zobacz postaTaka ciekawostka w USA tą hybrydą 1.5T ktoś nalatał już 382kkm.
Hmm...
Ktos mowil ze jakim prawem nie jestem zadowolony z braku postepu w nowej Rce...? Jak tylko FK8 ma trakcje to... go zjada? Jak mowilem. Zalozyc takie same kola z FL5 na FK8 i FK2R. I wtedy mozna porownywac. Tak na prostej jak i na okrazeniu... Zeby sie nie zdziwic ze FL5 nie tylko nie bedzie krokiem do przodu, ale o zgrozo, bedzie najwolniejsze
Ale Honda boi sie takiego porownania jak ognia. Nikomu na presscarze jak widac nie pozwala tego zrobic. Hmm...Last edited by Alix; 16-11-2022, 09:11.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaKtos mowil ze jakim prawem nie jestem zadowolony z braku postepu w nowej Rce...? Jak tylko FK8 ma trakcje to... go zjada? Jak mowilem. Zalozyc takie same kola z FL5 na FK8 i FK2R. I wtedy mozna porownywac. Tak na prostej jak i na okrazeniu... Zeby sie nie zdziwic ze FL5 nie tylko nie bedzie krokiem do przodu, ale o zgrozo, bedzie najwolniejsze
Ale Honda boi sie takiego porownania jak ognia. Nikomu na presscarze jak widac nie pozwala tego zrobic. Hmm.... Z minusów dochodzi jeszcze gorsze czucie kół w zakrętach. Także wychodzi na to że fl5 to lifcik wizualy fk8. Jak kogoś raził wygląd poprzednika to teraz może sobie kupić spokojniejszą wersję. Do wczoraj był chyba szlaban na publikację testów fl5 bo duże kanały wypuścily filmy w tym samum czasie.
Last edited by diamento; 16-11-2022, 14:39.
Comment
-
Ja tam sie tylko przygladam...
SmartSelect_20221116_225940_Instagram.jpg
Cywil hybrydowy tez gorzej jezdzi od Xtki jak widac...
Vs
Przede wszystkim ta kontrola nad zawieszeniem w lzejszej i na adaptywnym Xtce widoczna poza tymi 2km roznicy...
Ale zeby nie bylo, znowu to dobry wynik, a wrecz jeden z najlepszych jak na hybryde!!!Last edited by Alix; 17-11-2022, 07:42.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaJa tam się tylko przyglądam...
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaPrzede wszystkim ta kontrola nad zawieszeniem w lzejszej i na adaptywnym Xtce widoczna poza tymi 2km roznicy...
Ale zeby nie bylo, znowu to wciaz swietnie jak na hybryde!!!
Większość użytkowników absolutnie nigdy nie odczuje tej małej różnicy bo pewnie z 95% nigdy nie użyje takiego auta w warunkach "bojowych" czyli torowych...
A z tych pozostałych 5% też nieliczni pewnie będą umieli i mieli odwagę z tego skorzystać w pełni...
Ja tam się zestarzałem i mnie tam taka hybryda by chyba pasowała - czytając Wasze opisy bo dotykałem ale nie jeździłem...
Tym bardziej, że obecnie nadchodzi sezon by auto było sprawne i dostępne w 100% bo zaczyna pizgać i o wiele przyjemniej z autem... jakimkolwiek niż bezStory:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
-
Ja zawsze sie patrze mniej na bezwgledna maksymalna predkosc przy danym tescie (chyba ze jest jakas fantastyczna albo fatalna) a bardziej na to jak sie auto zachowuje kiedy przekroczy swoje mozliwosci - czy sytuacja jest jeszcze do skorygowania chociaz troche, czy da sie utrzymac zblizony tor jazdy, jak mocno w bok auto wychodzi (i czy nie destabilizuje nadzwozia podnoszac kolko, ze grozi mu wywrotka samodzielna albo przy zetknieciu z czymkolwiek jak wciaz zbyt wielu SUVom). I zobaczcie ze jak Xtka przy tych po uslizgu 81km/h nadal w miare utrzymala tor jazdy mieszczac sie praktycznie w trzeciej sekcji slupkow i zahaczajac tylko jakis pojedynczy slupek, tak Xtka centralnie wyjechala juz obok tej sekcji czyli nie otarcie ale BUM
Owszem, dla wielu akademicka dysputa. Ale jak pisalem w recenzji po jezdzie, przy ostrej jezdzie (lub w podbramkowej sytuacji ktora moze sie zdarzyc najspokojniejszemu z kierowcow) - jednak nieco mniejsze mozliwosci kontroli nad nadwoziem niz Xtka z potega swojego adaptywnego zawieszenia. I pamietajmy ze XI stka ma lepsze znacznie ogumienie - o rozmiar wieksze, topowe opony premium UHP w miejsce mainstreamowych touringowych z Xtki... Wiec jak przy Type R, jakby zalozyc im to samo... Dlatego wciaz polecam jednak wersje na 18stlach XI gena. Odczuwalnie lepiej sie prowadzi niz na 17.Last edited by Alix; 18-11-2022, 07:26.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Trzeba było ją na słup bokiem wrzucić, żeby w końcu przednia szyba popękała.
Na mnie robi wrażenie.
Comment
Comment