Jeszcze 1,6thp nie poprawili??? Brawa dla bmw, tak jak 2,0 245KM i 4,4 450KM. Już nawet 3,0diesel to już nie to samo co kiedyś, chyba obecnie najbardziej awaryjna marka, czego przykładem jest model f10.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1.6 THP jest niepoprawialny. Technicznie nie da się tego naprawic. Tak twierdzi moj mechanik.
Nie da sie poprawic braku cisnienia na zimnym silniku na napinaczu i łańcuchu.
Jedyne co mozna robic to nie ruszac od razu (poczekac az cisnienie oleju złapie) i wymieniac olej co 15 tys km.
Generalnie 1.6THP to niewypal.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Zamieszczone przez Burton Zobacz postaSkąd ta opinia o f10? Mieliśmy w firmie od nowości 520d 5 lat i 150 tys km, nic się nie popsuło...
508 mega fajna, tylne światła,jak mustang
Pozdrawiam
ŁukaszLast edited by uki145; 25-02-2018, 14:40.
Comment
-
Zamieszczone przez uki145 Zobacz postaGeneralnie wniosek jest jeden: 1.6 THP i pozostałe silniki BMW z wadami to celowe działanie firmy. Dokładnie ten sam kaliber co pierwsze 1.4 TSI.
Ps. Kiedys czytałem, ze 1.6THP i 1.4TSI to to samo zewnetrzne biuro projektowo-inzynierskie....Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Celem jest zwiększenie dochodów.Czy to 1.4 TSI czy 2.0 N47, silniki psuły się jakoś dziwnie po zakończeniu gwarancji i do dzisiaj generują spore zyski. Co ciekawe, dla wysypu wadliwych silników różnych marek najlepsze były właśnie lata 2007-2008. Wtedy to odnotowano pierwsze problemy z łańcuchami rozrządu w silnikach Mercedesa i wtedy też powstała wisienka na torcie usterkowości, czyli Subaru Boxer Diesel. Nie chcę tworzyć teorii spiskowych ale może to nawet była zmowa producentów aut.
W BMW cały słupek do n47 kosztuje 25.000 PLN, a sama wymiana łańcucha około 8.000 PLN w nowych wersjach, w starych trzeba jeszcze kupić cały wał korbowy. Subaru sprzedaje wadliwe bloki z tłokami i wałem za 26.000 PLN.
Pozdrawiam
Łukasz
Comment
-
180km w dieslu na 508 to za mało, przyspieszenie pewnie około 8.5s, a to przecież najmocńiejszy silnik diesla w ofercie, poprzednik 508 tez nie miał mocnych silników.
W Genewie debiutuje produkcyjna wersja Lexusa UX, ma byc hybryda i 2.0 turbo. Ma to bazować na płycie Toyoty CHR, jak tam wsadzą 2.0 turbo 240km to może być ciekawie, cięższy Nx robi z tym silnikiem setkę w 7s. Lexus chcę cześć tortu "mały mocny suv", Mercedes Gla, Q30/XQ30, Bmw X1. Lexus się właśnie "posuął z ceną" Nx-a żeby tego tanio nie sprzedawać UX. Na logikę ten Ux powinien być tańszym od Nx-a, który obecnie kosztuje 140-150tyś.Last edited by Jozin; 25-02-2018, 16:12.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta180km w dieslu na 508 to za mało, przyspieszenie pewnie około 8.5s, a to przecież najmocniejszy silnik diesla w ofercie, poprzednik 508 tez nie miał mocnych silników.
Co myślicie o Alfie Giulia? Napęd na tył, wielowahacz z przodu i z tyłu. Oczywiście to zupełnie inna półka cenowa (ostro pojechali w górę, żeby konkurować bezpośrednio z BMW). Jednak przy wysokim spadku wartości 5 letnia, używana Giulia powinna mieć cenę zbliżoną do 5 letniego Xgena. Ktoś brał to auto pod uwagę jako alternatywę dla Hondy?
Pozdrawiam
Łukasz
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaNie ufalbym alfie pod względem awaryjności, wiem że powielam slogany i mądrości ludowe, ale mimo wszystko nie zaryzykowalbym przy w sumie dużej konkurencji (audi, bmw, mercedes, infiniti, lexus).
Łukasz
Comment
-
Zamieszczone przez uki145 Zobacz postaNatomiast co do samej Giuli, to tam jest wszystko nowe, szczególnie całkowicie aluminiowy 2.2 diesel na łańcuchu rozrządu. Taka sama niewiadoma co do trwałości jak nowe silniki Hondy. Alfa 159 i Giulietta to całkiem trwałe auta, to zupełnie inna liga niż 147/156.
Comment
-
Nie taka sama jak nowe silniki w Hondzie, prześledź sobie ostatnie 25 lat, ile wadliwych silników wypuściła Honda??? Żadnego.A Alfa??? Prawie wszystkie, oprócz jtd i 1,4turbo. A alfa 159 całkiem trwała, ale do Accorda nie ma co porównywać. Każdy robi jak uważa, ale bardziej bym zaufał Psa czy Renault niż Alfie. A co do kupowania używanych, to czasem okazje bokiem wychodzą.
Comment
-
Alfa robi nadal zawodne auta, interesowałem się Gulią, czytałem po forach, psuje się. Co do Puga to chyba nie jest tak źle. W tym wątku ktoś wklejał tabelki dokładnych wyliczeń utraty wartości poszczególnych marek, zaskakująca była właśnie wysoka pozycja Peugota, niska utrata wartości, reszta Francuzów już niestety szybko traciła na wartości.
Comment
-
spotkać na polskich drogach Giulię to jak w totka trafić :-) powiem szczerze - nie widuję tej włoszczyzny w ogóle :-)
Panowie - jeszcze raz w kwestii GPF w Civicu 2018 (przynajmniej w pierwszych modelach 2018) - otrzymałem dziś odpowiedź od Pana Krzysztofa Dobrzańskiego, który z kolei otrzymał info od pracownika fabryki Honda ze Swindon UK - cytuję: "W fabryce w UK pracownicy nic nie wiedzą (o filtrze), więc na tym etapie produkowany jest na linii bez filtra"...Last edited by Daro31; 25-02-2018, 20:51.
Comment
Comment