Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie tylko Tsi. Klienta Caddy z nieśmiertelnym 1.9 tdi po 150tyś miał dosyć, do 200tyś raczej nie dobije, auto na sprzedaż. Moja siostra miała poleasingową Astrę J, 1.4 turbo 140km, nalatane przez handlowca 120tyś w trzy lata, handlowiec dbał o auto bo w środku i na zewtnątrz nówka sztuka. Co z tego jak mechanicznie było game over, siostra musiała co chwilę w tym aucie coś robić, w końcu sie poddała i auto sprzedała.
    Jak ma być turbo to bym wziął Civica X, nie chce mi się wierzyć, że 1.0 i 1.5 nie zrobi 200tyś. Diesle turbo 2.2 spokojnie robiły po 200-300tyś, 1.6 chyba też powyżej 200tyś, ale mało informacji o tym bo auta z tymi silnikami były drogie i mało ich na rynku. Jakieś tam potknięcia Honda ma, ale nie fika takich koziołków jak konkurencja jeżeli chodzi o trwałość, nie oszukujmy się, ludzie kupują hondy oczekując świetego spokoju i firma o tym wie, plastiki moga być gorsze, ale nie silniki.

    Comment


    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      Klienta Caddy z nieśmiertelnym 1.9 tdi po 150tyś miał dosyć.
      A to ciekawe, u mnie w firmie jeżdżą skody octavie 1,9TDI w wersjach 105KM i 130KM, te starsze mają nalatane bez remontu ponad 400tys.km..


      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      poleasingową Astrę J, 1.4 turbo 140km, nalatane przez handlowca 120tyś w trzy lata, handlowiec dbał o auto bo w środku i na zewtnątrz nówka sztuka.
      hehe, ale się uśmiałem, handlowiec dbał o auto.. widzę takich nie raz w trasie, jak cisną ile fabryka dała, czasem to dziwię się, że im serce nie siada od adrenaliny...
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • Dla mojego klienta też "ciekawe" było, że Caddy kończy żywot. Caddy to dostawczak, może go ciężko ładowali i silnik nie wyrabiał, nie wiem. Co do dbania o auto przez handlowca to czytaj Grzechu ze zrozumieniem, wyraźnie napisałem, że wizualnie jak nowe, czy pałował na zimnym, studził turbinę itp nie wiem, pewnie mu to wisiało. Miałem kiedyś Astrę G, 160tyś nią zrobiłem, ale była ciągle reanimowana, łatwiej by mi chyba było napisać co się w niej nie zepsuło.

        Comment


        • A macie może jakieś informacje o silnikach hyundaya 1,4 T-GDI 140 KM albo o ich skrzyniach automatycznych dwusprzęgłowych DCT ?

          Comment


          • Autko poprawne, w środku nawet lepiej jeśli chodzi o jakość jak civic, podczas jazdy fajnie wyciszony, sam silnik dużo gorzej jedzie niż 1,4tsi 150KM w golfie do civica nie ma co porównywać, a z tego co widzę w testach (na jeździe ciężko spr zużycie) to więcej pali niż Vag i Honda, skrzynia gorsza niż dsg, komfort poorawny, jeśli chodzi o kierowalnosc to przyzwoicie, ale do civica trochę brakuje. Na kilka lat z hyundaiem można się związać tj. z renault, ale na dłużej to albo Japonia (dla nich oprócz nielicznych wyjątków niezawodność się liczy) albo Vag (mnóstwo części) i nikt nie przekona mnie że jest inaczej, aha jeszcze merc albo bmw.

            Comment


            • Merc czy BMW tez lepiej na nie za dlugo. Tam jak zaczyna się sypać elektronika to jest dramat.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • tymczasem salony warszawskie zaczynają się chwalić, że mają już Type R w salonach - można je obejrzeć itd. Są w trakcie ich rejestracji do jazd próbnych. Ciekawe czy znów będą żądać 5000 kaucji przed jazdą jak w poprzednim modelu? :-) Przynajmniej tak było w Honda Plaza...

                Comment


                • ja jestem umówiony na 29.09 z dziennikarzami na jazdy próbne.
                  kolega z redakcji mnie wkręcił Liczę, że chociaz 2-3 kółka bedzie mozna zrobić na torze...
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                    tymczasem salony warszawskie zaczynają się chwalić, że mają już Type R w salonach - można je obejrzeć itd. Są w trakcie ich rejestracji do jazd próbnych. Ciekawe czy znów będą żądać 5000 kaucji przed jazdą jak w poprzednim modelu? :-) Przynajmniej tak było w Honda Plaza...
                    Chyba bez przesady? W Aries poprosiłem o jazdę w trakcie trwania przeglądu mojego cywila i nie było gadania o żadnych pieniądzach. Szkoda tylko, że padał wtedy deszcz...

                    Comment


                    • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                      Chyba bez przesady? W Aries poprosiłem o jazdę w trakcie trwania przeglądu mojego cywila i nie było gadania o żadnych pieniądzach. Szkoda tylko, że padał wtedy deszcz...
                      poważnie - jakieś półtora roku temu warunkiem jazdy próbnej w Honda Plaza poprzednim Type R było wpłacenie kaucji w tej wysokości... Jak mi wytłumaczono broniono się w ten sposób przed małolatami czy studencikami, którzy mieliby przychodzić na jazdę próbną jedynie po to, aby poczuć dreszcz emocji... ostatecznie udało mi się kilka miesięcy temu przejechać autem po rozmowie wcześniej z kierownikiem działu sprzedaży :-)

                      Comment


                      • Do Łodzi przyjechał w piątek - widziałem go na lawecie przed salonem.
                        CIVIC IX 1,8/142KM

                        Comment


                        • Rozumiem powody, ale to żenujące..... coś jak "chcemy kliencie Twoją kasę, ale chwilowo potraktujemy Cię jak smarkacza"
                          AP to widać bardzo ciekawa instytucja

                          Comment


                          • Ja poczekam aż przejdzie pierwsza fala "ujezdzajacych" i wezmę sobie spokojnie na weekend do solidnego porównania z FK2 po znanych mi drogach ...

                            Nie rozumiem do końca w czym taki straszny problem z tą kaucją macie. Zablokowanie i odblokowanie dowolnej sumki na kredytowce to przecież 10 sekund... to np. norma w każdej wypożyczalni w USA, gdzie nawet jakiegoś grata bez tego nie pożyczysz. Co prawda w PL to jeszcze raczej rzadkość, nawet przy 2x droższych niż CTR autach i to zabieranych bez salonowca jako stróża nikt mnie o to dotąd nie prosił... ale jakby trzeba było to tak naprawdę w czym problem?
                            Last edited by Alix; 26-09-2017, 16:21.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Alix, rozumiem, że trzeba mieć specjalne układy z ASO, żeby dostać auto na weekend do testów ?

                              Comment


                              • Dokładnie o to samo chciałem Cię Alix spytać

                                Już nawet pal licho type r... ale idealnie byłoby zwykłe 1.5 przetestować dłużej niż na jeździe próbnej
                                Last edited by Daro31; 26-09-2017, 16:27.

                                Comment

                                Working...
                                X