Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spike tak z ciekawości masz sedana czy hb?
    Moja Honda
    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

    Comment


    • U mnie również czujniki z przodu podczas deszczu.

      Comment


      • Z tymi problemami z infotainment w USA to z tego co pamiętam aku był do wymiany. Ale ręki nie dam sobie obciąć.

        Comment


        • Osiągi 1.5

          Comment


          • Nie jechałem jeszcze jak narazie tak pośpiesznie, ale widać że jest jakaś blokada, 230 licznikowe to o niecałe 10 więcej od r18 w ix, a różnica 40KM, CX niby w Civicu x o 12% mniejszy, więc na bank jakiś kaganiec, tylko po co??? Ciekawe czy da się to jakoś odetkac, wtedy jakiś lekki wirus i 250 na prostej może się wyświetli.

            Comment


            • A tym bardziej w sedanie blokada na licznikowe 220 jest dziwna. Czuć, że auto może jechać szybciej. CX to współczynnik na jednostkę powierzchni a maska w X jest dużo większa niż w IX.

              Comment


              • Ogólnie cx jest o 12 % mniejszy dla całego auta, w ix było 0,27, więc tak czy inaczej powinno być lepiej, Octavia 1,8 180 licznikowe 240 spokojnie osiąga a cx ma na pewno gorszy, zresztą widać że nawet na 5b nie osiąga max obrotów tylko zatrzymuje się na 230 (220 gps) i stoi jak Niemce do 250 z blokadą. Oczywiście wiem że to tylko 182KM, ale 235-240 licznikowe powinno być.

                Comment


                • Ktoś kiedyś zastanawiał się jakie będzie miała osiągi nowa Ibiza z silnikiem 1.5 tsi 150 KM... Widzę na stronie producenta, że zaktualizowali już cennik o ten model... 7.9 s do setki... jakoś szału nie robi - troszkę się zawiodłem - liczyłem na wynik ok. 7 s

                  Comment


                  • Daro31: https://www.civicforum.pl/showthread...920#post358920
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • Daro31 patrz na Ibizę jako całość a nie tylko na te brakujące 0,9 do setki o którym piszesz. Zobacz na różnicę w cenie Ibizy FR 1,0 a 1,5 - to stosunkowo niewiele bo 4,9tys gdy w Civicu to 10tys różnicy. Ja uważam że warto dopłacić te pieniądze do 1,5TSI i mieć za jakieś 69tys doposażone w parę opcji auto segmentu B+z przyspieszeniem 7,9s
                      CIVIC IX 1,8/142KM

                      Comment


                      • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                        Nie jechałem jeszcze jak narazie tak pośpiesznie, ale widać że jest jakaś blokada, 230 licznikowe to o niecałe 10 więcej od r18 w ix, a różnica 40KM, CX niby w Civicu x o 12% mniejszy, więc na bank jakiś kaganiec, tylko po co??? Ciekawe czy da się to jakoś odetkac, wtedy jakiś lekki wirus i 250 na prostej może się wyświetli.
                        Musi być blokada - popatrzcie na wskaźnik ciśnienia doładowania - po osiągnieciu 228 doładowanie spada. Auto zdławione na 220 wg GPS.

                        Comment


                        • Daro, 7.9 to dużo? Pokaż mi inne auto z 1.5 i 150 km, które przyspiesza lepiej...

                          Comment


                          • Dzięki Glosima - nie czytam wszystkiego - nie zauważyłem postu :-) czy polecałbyś generalnie to auto z tym silnikiem oczywiście? Jak z miejscem w środku? Rzeczywiście taka niewielka różnica w porównaniu do Leona? Z testu Pertyna wynika (co prawda testował 115 KM) że auto zacne za wyjątkiem materiałów wykończeniowych w środku - porównywał do Polo nowego...

                            Burton - przeciwnie - uważam, że jest całkiem ok... po prostu spodziewałem się porównując do Leona z tym silnikiem, że przy tej wadze zbliży się osiągami do 7s :-) muszę chyba przymierzyć się do tego auta... aczkolwiek jak wczoraj sobie pokonfigurowałem to wyszło mi cennikowo 85 tys. - też nie mało :-)

                            Comment


                            • 1,4 tsi 150KM miał w realu jakieś 165, myślę że ten 1,5 w rzeczywistości ma też powyżej 160. Honda podaje tyle ile jest albo ciut więcej a vag zawsze zaniża. Ciekawi mnie też charakterystyka tego 1,5 czy tak jak 1,4 dół ma niedźwiedzi a na górze puchnie jak diesel. Tutaj jednak wolę hondowskie 1,5turbo im wyżej tym lepiej, podobnie ecoboosty też w górze bardziej żyją. Jednak większość chyba nie lubi kręcić i woli mieć od biegu jałowego moment jak w elektryku czy biturbodieslu. Tzn ja też lubię turbo przyspieszenie od dołu, ale góra musi być jeszcze lepsza.

                              Comment


                              • Ibiza:7,9 s ze 150KM.
                                Honda X: 8,2 s ze 182KM.

                                Comment

                                Working...
                                X