Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Cud się stał... normalny co zdrowo myśli i wybiera wbrew modzie na SUVy... Gratulacje i szerokosci, nieh służy!!! Gorąco zapraszamy do działu Nasze Auta, sedana tam brak!!!
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • postaram się dziś coś pstryknąć a potem ogarnąć jak to wrzucić itd.

      Comment


      • Jaki silnik?

        Comment


        • nie ma wyboru w tym nadwoziu, tylko 1.5, ale nawet gdyby był 1.0 to brałbym ten większy, dobrze jest mieć jakiś zapas mocy.

          Comment


          • Czy ktoś może napisać jak ma sie sedan viii gen vs sedan x gen?

            Mam Civica 1.8 z 2006 r w którym denerwują mnie 2 rzeczy:
            - bardzo głośno
            - mało miejsca z tyłu

            Czy w nowym modelu jest lepiej?

            Comment


            • Sporo tu napisano o niesprawiedliwym traktowaniu Hondy przez gazety motoryzacyjne a tu proszę - Honda poszła drogą VAGa i wykupiła materiał w Auto Świat o sedanie. I od razu wnętrze stało się starannie wykonane, kokpit ułatwia korzystanie z wielu funkcji, auto jest dynamiczne i inne ochy i achy. Można?

              Do sprzedaży trafiła nowa Honda Civic w wersji sedan. Samochód urósł względem poprzednika i otrzymał mocny silnik z turbodoładowaniem, więc stanowi ciekawą alternatywę nawet dla samochodów klasy średniej.
              CIVIC IX 1,8/142KM

              Comment


              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                Cud się stał... normalny co zdrowo myśli i wybiera wbrew modzie na SUVy... !
                Moda to jedno,wygoda wsiadania to drugie.Jak bedziesz miał więcej latek i zacznie ci doskwierać ból np.kręgosłup,zrozumiesz.
                Zapytaj tych co jeżdzą autami typu suv,czy by wrócili do kompakta.

                Comment


                • Po tym jak auto fiknie kozła omijając przeszkodę nie jeden by z chęcią wrócił do kompakta. Z tym że wówczas jest już często za późno na takie wybory.
                  Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                  Comment


                  • Odchodząc od głównego tematu. Fernando Alonso nie bardzo idzie w F1. Silnik Hondy w jego McLarenie cały czas zawodzi. Zrobił sobie przerwę w F1 i wystartował tym razem bolidem Hondy w wyścigu Indianapolis 500. I całkiem dobrze mu szło, do momentu gdy wysiadł silnik Hondy. Czyli powtórka z rozrywki. Dlatego też, jestem pełen obaw o wytrzymałość silników turbo Hondy w nowym X-genie. Ciekaw jestem ile ta konstrukcja wytrzyma w tym samochodzie.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                      Odchodząc od głównego tematu. Fernando Alonso nie bardzo idzie w F1. Silnik Hondy w jego McLarenie cały czas zawodzi. Zrobił sobie przerwę w F1 i wystartował tym razem bolidem Hondy w wyścigu Indianapolis 500. I całkiem dobrze mu szło, do momentu gdy wysiadł silnik Hondy. Czyli powtórka z rozrywki. Dlatego też, jestem pełen obaw o wytrzymałość silników turbo Hondy w nowym X-genie. Ciekaw jestem ile ta konstrukcja wytrzyma w tym samochodzie.
                      Jedno z drugim nie ma nic wspólnego (poza marketingiem).

                      Zamieszczone przez Krajcek Zobacz posta
                      Moda to jedno,wygoda wsiadania to drugie.Jak bedziesz miał więcej latek i zacznie ci doskwierać ból np.kręgosłup,zrozumiesz.
                      Zapytaj tych co jeżdzą autami typu suv,czy by wrócili do kompakta.
                      Jakoś nie widziałem 80 letnich zgrzybiałych starców w SUVach. Sam mam problemy z kręgosłupem i znam bardziej kłopotliwe sytuacje niż wsiadanie do auta. Nawet pseudosportowego.
                      Last edited by Krzysio; 29-05-2017, 13:17.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                        Odchodząc od głównego tematu. Fernando Alonso nie bardzo idzie w F1. Silnik Hondy w jego McLarenie cały czas zawodzi. Zrobił sobie przerwę w F1 i wystartował tym razem bolidem Hondy w wyścigu Indianapolis 500. I całkiem dobrze mu szło, do momentu gdy wysiadł silnik Hondy. Czyli powtórka z rozrywki. Dlatego też, jestem pełen obaw o wytrzymałość silników turbo Hondy w nowym X-genie. Ciekaw jestem ile ta konstrukcja wytrzyma w tym samochodzie.
                        Zobacz ile jest bolidów H z stawce CART - Honda to jeden z dwoch dostawców silników w serii. Takuma Sato zwyciezyl wlasnie z silnikiem H za plecami. Z tego samego teamu co Alonso.
                        I mówienie o (nie)zawodności seryjnych jednostek na podstawie silników F1 z KERS i innymi wynalazkami czy INDYCAR na etanol z lekką domieszką benzyny to mocna teza

                        Comment


                        • każdemu wg potrzeb. Mi wsiadanie do civika nie sprawia najmniejszego problemu, wręcz przeciwnie, to sama przyjemność.

                          Comment


                          • W dużych suvach najczęściej widzę drobne blondynki. Raz kiedyś jadąc w korku taka blondynka wjechała swoim dużym jeepem w tył samochodu mojego brata. Ale Pani znalazła od razu wytłumaczenie tego zdarzenia: "bo wie Pan mój samochód ma taki duży przód" (i w domyśle niewiele widać przed samochodem zza kierownicy) ;-)
                            Last edited by Nowy2017; 29-05-2017, 13:39.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Krajcek Zobacz posta
                              Moda to jedno,wygoda wsiadania to drugie.Jak bedziesz miał więcej latek i zacznie ci doskwierać ból np.kręgosłup,zrozumiesz.
                              Zapytaj tych co jeżdzą autami typu suv,czy by wrócili do kompakta.
                              Znam sporo takich osób, co po SUVie wrócili do normalnych aut. Wsiadanie to nie wszystko dla kregoslupa. Ja też mam z nim parę problemów ale nie czuję aby z tego powodu w SUVie było mi jakkolwiek lepiej. Wrecz przeciwnie, w SUVie ojca czy Suzuki żony na "stołkowej" pozycji po każdej dłuższej jeździe 300-400+ km wysiada mi kolano (stary uraz narciarski) - co absolutnie nie dzieje mi się w normalnym aucie. Ergonomia to dużo szersze pojęcie niż tylko wyższa pozycja. Zastanów się chwilę, czemu limuzyny na dłuższe trasy gdzie nikt się nie liczy z kosztami, a tylko wygodą VIPa na tylnej kanapie są wciąż prawie wyłącznie klasycznymi autami, a nie szczudlakami.

                              Podsumuje jak koledzy: w SUVach wciąż widzę wiecej mlodych niz starych osobników. Podobnie jak więcej miastowych niż potrzebujacych podwyższonego przeswitu. SUVy to mam wrażenie 90% marketingu i mody, potrzeby dotyczą nielicznych, reszta tylko przeplaca i jeździ slabszymi technicznie autami, niż mogła by jeździć za te same pieniądze gdyby miała więcej racjonalności w podejściu zakupowym.
                              Last edited by Alix; 29-05-2017, 13:44.
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Kwestia wygody wsiadania do auta i lepsza widocznosc "z gory" to chyba to co wygrywa w SUVach do miasta. No i latwosc wjezdzania na krawezniki bez obawy o urwanie czegos.
                                Ale sama wysokosc auta czy skategoryzowanie go jako "zwykly" albo SUV to nie wszystko. Nasze ufo maja dosc wysoko fotel ale np moj ojciec ze schorowanym kregoslupem ma problem z wsiadaniem do mojego auta (no dobra, jest -25mm na eibachu) a do swojego lancera wsiada bez problemow. Ale lancer jest mega wysokim autem - w ten weekend mialem okazje sie o tym przekonac moj podnosnik hydrauliczny ledno starczył, zeby wymienić przednie koło. A pod ufo moge go wsunac z lekkim zapasem, a obnizonego EK4 nie da rady, bo nawet na max opuszczony nie wchodzi pod auto.
                                Wiec i kompakcie mozna jezdzic wyzej - jezeli komus to pasuje - jak ktos lubi siedziec na podlodze to i w ufo bedzie za wysoko

                                Comment

                                Working...
                                X