Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
    też nie rozumiem, że ktoś może zastanawiać się między skodą a hondą (...)
    skoda - dla dziadka, przedstawiciela handlowego
    honda - dla osób, dla których auto to coś więcej niż taczka służąca do przewozu z punktu a do b....
    Upsss... Badania marketingowe dowodzą, że to Honda ma miłośników w grupie 40+
    Natomiast w Skodach cześciej widuje młodych.

    Ja bym zostawił stereotypy na boku. Każdy kupuje co mu pasuje. Nawet Dacia ma swoich klientów

    Comment


    • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
      Może kogoś zainteresuje test Civic 1.0T / 1.5T vs 1.8 iVTEC https://www.youtube.com/watch?v=UUw57l3uDvE
      dzieki za linka! dla tych co wola czytac (kazdy model mial po 3 proby):

      1.5 CVT
      0-60 3,8; 3,6; 3,7
      0-100 7,4; 7,2; 7,5

      1.5 Man
      0-60 3,6; 3,8; 3,8
      0-100 7,8; 8,0; 8,0

      1.8 Man
      0-60 4,3; 4,2; 4,2
      0-100 9,3; 9,4, 9,1

      1.0 Man
      0-60 4,6; 4,7; 4,6
      0-100 10,2; 10,3; 10,2

      1.0 CVT
      0-60 4,6; 4,7; 4,6
      0-100 10,8; 11,0; 10,6

      Comment


      • Też nie lubię stereotypów, ale wystarczy opuścić na max siedzenie i usiąść w obu autach , praca skrzyni biegów, wielkość drążka, IX to bliżej Skody, ale X jest bardziej hondowata.

        Comment


        • Honda Plaza podała, że sedan jest już gotowy do jazd próbnych.

          Comment


          • Nowa "kura" Karoq - czy to rozwiązanie czegoś nie przypomina (chodzi o półeczkę z otworami po bokach konsoli przed drążkiem zmiany biegów)? Okazuje się, że to rozwiązanie jednak się sprawdza.
            Skoda kontynuuje swoją ofensywę w stale rozwijającym się segmencie SUV. Po dużym, nawet 7-osobowym, Kodiaqu przyszła kolej na kompaktowy model o równie egzotycznie brzmiącej nazwie Karoq. Samochód, który już niedługo zastąpi Skodę Yeti, został oficjalnie zaprezentowany w Sztokholmie.

            Comment


            • Port w Baltimore ;-)
              18519787_10159162883220725_6163452169912472537_n.jpg

              Comment


              • Byłem u Forda, bo na Hondy trzeba długo czekać. Wersja 1,0 125 KM z automatem i aktywnym tempomatem (odpowiednik wersji comfort wyjściowo ponad 100 tysięcy. Po rabacie 82. Niech mi ktoś jeszcze napisze, że Honda jest droga.

                Natomiast ta nowa Kura Q nawet ciekawie się zapowiada.
                Last edited by Krzysio; 19-05-2017, 18:27.

                Comment


                • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                  Też nie lubię stereotypów, ale wystarczy opuścić na max siedzenie i usiąść w obu autach , praca skrzyni biegów, wielkość drążka, IX to bliżej Skody, ale X jest bardziej hondowata.
                  Gdzie IX jest bliżej do Skody? [emoji12]

                  Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • Zamieszczone przez ozzymir Zobacz posta
                    Port w Baltimore ;-)
                    [ATTACH=CONFIG]35328[/ATTACH]
                    ciekawe czy rozladunkiem zajmowal sie Frank Sobotka... a nie, przeciez zginal pod koniec sezonu

                    Comment


                    • Ta nowa wyższa kura to nic inngo jak nowa wersja Tiguana
                      www.4kolkaszczescia.pl

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                        Ta nowa wyższa kura to nic inngo jak nowa wersja Tiguana
                        Kodiaq jest rozciągniętym Tiguanem to Karoq będzie skróconym. Zapewne rozsądnie skonfigurowany w odpowiedniej cenie, nuda czyli coś co ludzie lubią :P

                        Comment


                        • W czerwcowym auto motor i sport jest test kompaktów. Astra, Golf polift, nowy I30, Civic X. Najlepsze, że wszystkie auto miały silniki turbo 1.4-1.5 a Civic uwaga! - 1.0T. Civic na ostatnim miejscu. Zarzucili mu słaby mało elastyczny silnik, przeciętną ilość miejsca jak na wymiary zewnętrzne, nie najlepszą ergonomię w środku, nieprecyzyjną skrzynię i układ kierowniczy (WTF?) itp itd. Na plus duży bagażnik i dobre hamulce. Ładny przedruk tekstu Helmuta z centrali. Zgadnijcie kto wygrał ? Golf, Astra druga. Ale musiał wygrać i jak zaznaczyli na początku artykułu żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, że nie było to ustawione. No to mnie uspokoili, idę do salonu kupić golfa
                          Last edited by diamento; 20-05-2017, 12:19.

                          Comment


                          • Skrzynia biegów to jakaś specjalnie dobra nie jest w X

                            Comment


                            • Zamieszczone przez diamento Zobacz posta
                              i układ kierowniczy (WTF?)
                              Ja tam o tym pisałem po pierwszych 15 minutach za kierownicą X 1.0T.
                              Skopany i tyle. Nie działa prawidłowo.

                              Co wiecej, w Golfie naprawdę był o wiele lepszy
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Im większy odchył od golfa tym bardziej nie mogą się połapać, więc ergonomia dla nich będzie zawsze do bani. Szkoda czasu na czytanie niemieckich gazetek, w sumie ja przeglądam tylko tabelki z osiągami, choć i te przecież można trochę ponaginać. Kurde jechałem astrą, nad którą się tak zachwycali, że się super prowadzi i akurat układ kierowniczy nie był wcale lepszy niż ten w civicu, aczkolwiek muszę przyznać że było mniej sztucznie niż w opoce, bogu i arcymistrzu kompaktów, niezwyciezonym golfie. Kurczę czuję, że gdyby 20 letniego golfa iv wystawili, to by pozamiatał towarzystwo

                                Comment

                                Working...
                                X