Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
    Od 1 września nie będzie można sprzedawać aut benzynowych bez filtra GPF, może dojść do ciekawej sytuacji gdzie dilerzy latem będą pozbywać się aut ze stoku tych bez filtra. Mogą być rewelacyjne ceny. Z drugiej strony część osób może przyspieszyć zakup auta by załapać się na wersję bez GPF i po prostu aut może nie być. Chyba że coś unia jeszcze zmieni w tej sprawie i da więcej czasu. Ja dwa razy się upewniłem czy mój Seat odbierany wiosną na pewno nie będzie miał tego ustrojstwa. Chętni na Hondę powinni zainteresować się tematem.
    Ciekawe, faktycznie sytuacja w sierpniu może być interesująca

    Comment


    • Myślę, ze auta zamowione w 2018 beda to juz mialy. Honda i inne koncerny nie beda na pewno czekac do konca sierpnia zeby potem dawac horrendalne upusty czy zostac z palcem wiadomo gdzie. Normalne, ze z wyprzedzeniem beda to pakować.

      Comment


      • W takim razie fury z 2017 roku za kilka lat będą w cenie

        Comment


        • Może to głupstwo odroczą, przecież to nienormalne jest, mam nadzieję, że szybko znajdą jakiś patent, żeby się to dało bez konsekwencji w elekronice wyciąć. Chorzy biurokraci

          Comment


          • ...wyciąć razem z gwarancją na silnik...

            Comment


            • I dowodem rejestracyjnym, gdy policja zacznie sprawdzać .. .

              Comment


              • Jeszcze zobaczycie ze za kilka lat w ogloszeniach w tytule będzie " Auto jeszcze bez GPFa" jako hasło reklamowe. Takie "golasy" będą się lepiej sprzedawać.

                Comment


                • Jeszcze nigdy policja nie badała mi spalin w aucie. Myślę że z czasem da się to jakoś obejść.

                  Comment


                  • Jeszcze... Poza tym niedługo ma się trochę zmienić styl badań technicznych. Rozumiem, że UE nas dyma, ale tak już jest i nie rozumieniem dlaczego MY Polacy tak kombinujemy... Jest to jest...nie ominiemy, na cholerę kombinować i się narażać... później i tak większość żałuje jak coś jest nie tak . Ewentualnie jak komuś nie pasuje to może zamieszkać w USA, Indiach czy Afryce

                    P.S. nie to, że jestem zwolennikiem, bo bym to wywalił, ale skoro to niezgodne z przepisami to tego nie zrobię, o ile oczywiście będę miał, życie.

                    Comment


                    • Tak teraz dochodzę do wniosku, że wszystkie modele 2018 będą już miały zainstalowane to ścierwo... wątpię, aby Hondzie opłacało się od strony finansowej w połowie roku przeprojektowywać linię technologiczną... cóż - trzeba będzie jakoś z tym żyć i mieć nadzieję, że te benzynowe filtry nie będą się tak zapychać jak te dieslowskie śmierdziuchy...

                      VW montuje to gówno już do 1.5tsi - nic się jeszcze nie pisze o tym jak się sprawuje itp.?
                      Last edited by Daro31; 05-01-2018, 23:22.

                      Comment


                      • Sam filtr moze nie byc problemem, problemem sa normy jakie musza uzyskać spaliny - jak nie będą tak rygorystyczne jak w dieslach to moze nie bedzie źle. Plus wyższa temp spalania, mniej „pyłu” z natury w benzynie niz w ropie wiec moze nie bedzie tragedii... ale tak czy siak kolejne psujące sie ustrojstwo, ograniczające moc i zwiększające masę :-(
                        www.simple-events.pl

                        Comment


                        • Zamieszczone przez plastik1989 Zobacz posta
                          .... ale tak czy siak kolejne psujące sie ustrojstwo, ograniczające moc i zwiększające masę :-(
                          no i cenę
                          Moja Hania
                          http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                          Comment


                          • Mam/miałem chyba z 7 aut z DPF. (Fordy, VW, Honda, Mercedes)
                            Nie było żadnych problemow z filtrem do tych 130-150 tys km. Dłużej aut nie używalem.

                            Jedynie w Golfie 2.0TDI jak na początku nie zwracałem uwagi na filtr, to mi wzrósł poziom oleju w silniku.
                            Zacząłem więc stosować sie do rady mechanika i auto jeździło dalej bezproblemowo.

                            Tak więc to kolejny taki troche mit z tą awaryjnością. A w zasadzie nie mit tylko dowod na to, że te auta sprowadzane zza zachodniej granicy mają nie 100k km przebiegu, a 250-300k km...
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • Pora na przestawienie na silniki elektryczne zasilane wodorem.
                              Ja bardzo czekam i chcialbym aby rozwinela sie technologia z ogniwami. Na stacjach wymienialoby sie ogniwa lub napelnialo i wio do przodu. Do tego osiagi sa calkiem niezle. Najgorzej, ze to technologia wchodzaca i jeszcze wiele moze sie zmienic.
                              Paradoksalnie rozwoj infrastruktury i wprowadzenie technologii moglylyby nakazac biurwy z Brukseli wlasnie. Co na pewno nie byloby na reke USA, sowietom i Arabom, ktorzy maja zasoby ropy.

                              Comment


                              • Jak to dopracują to tak, póki co to mając zasięg w elektryku na poziomie 150km jak się normalnie korzysta z auta i ograniczenie prędkości do 150-160km/h (nie piszę tu o tesli) skutecznie zniechęcają mnie do tego typu konstrukcji. Dobrze że pracują nad ogniwami itd. ale póki co w naszych polskich warunkach to utopia.

                                Comment

                                Working...
                                X