Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Warto przejechać się Mazdą 3 z prędkościami 120-140km/h.
    Nie są to przyjemne wrażenia.
    O słuchaniu radia na autostradzie można zapomnieć.

    Comment


    • Mazda robi kiepskie auta, sorry, nie za te pieniądze, dla mnie to jest tandeta. Civic x jest moim zdaniem lepszym autem niż Mazda 6, nie wiem jak teraz po lifcie, ale Civic x gen i tak jest pewnie lepiej wyciszony niż nowa Mazda 6.

      Comment


      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
        Exec to najcięższa wersja z silnikiem 1.0T. Podejrzewam, że w tej wersji samochód waży bliżej 1348kg. 1275 kg ważą Comfort i Elegance. Czyli Exec ma trochę nadwagi z 50kg. Dla silnika 1.0T pewnie będzie to odczuwalne.
        Nie jest opisane dokładnie znaczenie, ale wyszedłem z założenia, że to masa wraz z kierowcą. Dane sprawdziłem w specyfikacji na stronie honda.pl Executive, Comfort i Elegance mają podaną tam masę 1275-1348 (73kg różnicy) w manualu oraz 1284-1356 (72kg różnicy) w automacie. S ma w specyfikacji 1229-1243 (14kg) oraz 1239-1253 (14kg) w automacie. Co ten przedział znaczy niestety nie wiem, bo nie znalazłem opisu w specyfikacji.

        Comment


        • Zamieszczone przez ozonex Zobacz posta
          Nie jest opisane dokładnie znaczenie, ale wyszedłem z założenia, że to masa wraz z kierowcą. Dane sprawdziłem w specyfikacji na stronie honda.pl Executive, Comfort i Elegance mają podaną tam masę 1275-1348 (73kg różnicy) w manualu oraz 1284-1356 (72kg różnicy) w automacie. S ma w specyfikacji 1229-1243 (14kg) oraz 1239-1253 (14kg) w automacie. Co ten przedział znaczy niestety nie wiem, bo nie znalazłem opisu w specyfikacji.
          W przypadku masy napisane jest "od" "do". Rzeczywistej wagi można się tylko domyślać. Ale te 50kg różnicy pomiędzy wersjami najbogatszymi a tańszymi na pewno ma wpływ na przyspieszenie. W katalogu różnice wynoszą od 0,1 do 0,4 sek. Myślę, że pół sekundy różnicy w rzeczywistym przyspieszeniu będzie.
          1.5T Sport będzie szybszy od 1.5T Prestige, a 1.0T Comfort będzie szybszy od 1.0T Executive. To jest pewne.
          Last edited by Nowy2017; 03-04-2017, 10:21.

          Comment


          • Wygląda na to, że na autokult.pl pojawi się niedługo jakiś test nowego Civica:
            81 likes, 3 comments - autokult on March 31, 2017: "Jeszcze gorąca Honda Civic X w naszych rękach! :) #honda #civic #hondacivic #civicx #first #testdrive #newcar #drive #automotivejournalist #live #wpmoto #carstagram #carsofinstagram #instacars #mzvars #autokult".

            Comment


            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Mazda robi kiepskie auta, sorry, nie za te pieniądze, dla mnie to jest tandeta. Civic x jest moim zdaniem lepszym autem niż Mazda 6, nie wiem jak teraz po lifcie, ale Civic x gen i tak jest pewnie lepiej wyciszony niż nowa Mazda 6.
              Poniosło Cię trochę

              edit: ozonex - bardzo rozsądne i czytelne podejście do auta, czekam na relację po odbiorze

              Comment


              • Zamieszczone przez mahoo Zobacz posta
                Wygląda na to, że na autokult.pl pojawi się niedługo jakiś test nowego Civica:
                https://www.instagram.com/p/BSTgbo8BtWc/
                Prestige 1.5T. Dlaczego wszyscy dostają do testowania najdroższe i najbogatsze wersje.

                Comment


                • Zamieszczone przez shredded Zobacz posta
                  Poniosło Cię trochę
                  ani trochę, takie miałem odczucia, jakość materiałów, spasowanie, wygłuszenie, tandeta , testowałem Mazdę 6, mazda sprzedaje się wyglądem, a ja kobietą nie jestem żeby to był dla mnie kluczowy element zakupu auta. Na forum Mazda 6 ktoś testował nowego Civica X i takie przebąkiwania były, że to chyba lepsze auto

                  Comment


                  • fajnie było by porównać mazdę 6 z civem sedan

                    Comment


                    • Ja też wolałbym civica od mazdy 6, ale spójrzcie jak mazda się sprzedaje, dzięki właśnie 6 i kodo smodo się wypromowali, a używki właśnie najnowszej 6 trzymają cenę, więc jakoś im to wyszło, a my Hondziarze za accordem tęsknimy

                      Comment


                      • Jakby nie patrzeć, Mazda 3 czy 6 są ładnymi autami. Gdyby nie mały bagażnik w 3 to bym pewnie siedział teraz na forum Mazdy...
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • Jakby nie patrzeć, Mazda 3 czy 6 jest ładnym samochodem
                          niektóre laski są ładne z wyglądu ale nie każdy chce je za żonę....

                          Comment


                          • Sedan X może być kiler. Z plastikami w Xgen też szału nie ma, ale przynajmniej porządnie większość złożona i materiałowo lepiej, w Maździe z plastikami jak z lakierem w Hondach, cieńsze już być nie mogą. W X gen okrutna tandeta jest z podparciami, pod lewym łokciem kierowcy na drzwiach i podłokietnik mają zero wypełnienia, tak twardych nie widziałem w żadnym aucie. Szkoda, że nie sprawdziłem jak jest w wersji ze skórą.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                              Sedan X może być kiler. Z plastikami w Xgen też szału nie ma, ale przynajmniej porządnie większość złożona i materiałowo lepiej, w Maździe z plastikami jak z lakierem w Hondach, cieńsze już być nie mogą. W X gen okrutna tandeta jest z podparciami, pod lewym łokciem kierowcy na drzwiach i podłokietnik mają zero wypełnienia, tak twardych nie widziałem w żadnym aucie. Szkoda, że nie sprawdziłem jak jest w wersji ze skórą.
                              Ze skórą (ekologiczną) jest dużo lepiej, podłokietniki są bardziej miękkie. Pewnie można wymienić te elementy materiałowe na te skórzane - pozostaje tylko kwestia cen tych elementów.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                                Ze skórą (ekologiczną) jest dużo lepiej, podłokietniki są bardziej miękkie. Pewnie można wymienić te elementy materiałowe na te skórzane - pozostaje tylko kwestia cen tych elementów.
                                Jestem właśnie w Ariesie i oglądam sobie autko...muszę powiedzieć, że nie ma różnicy czy to skóra, czy materiał, wypełnienie jest takie same. Po prostu skóra jest przyjemniejsza w dotyku, stąd to wrażenie. Powiem tak, szału nie ma, ale tandetą też nie wieje. Wnętrze na bardzo podobnym poziomie do Mazdy 3, może delikatnie wyżej, ale to tylko przez to, że siadam i czuję się jak w domu, jest przyjemnie . Siedzenia dla mnie za szerokie, mam 177 cm, 74 kg i czuję się jakbym latał, nie otulają..mógłyby być węższe o 2-3 cm tak jak w IX genie. Nie podoba mi się podłokietnik środkowy. Fakt, duży schowek, ale łokieć wypada akurat na łączeniu środkowej części i tego bocznego, wąskiego kawałka. Na duży plus miejsce na nogi z tyłu. Niestety głowa w suficie, trzeba zjechać tyłkiem, żeby nie dotykać. Roletki nawet nie będę komentował ... Jeszcze zmieniają mi olej, więc może zaraz będę miał jak się przejechać, wtedy zobaczymy czy warto brać to auto .

                                Comment

                                Working...
                                X