Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Panowie jeśli ktoś jest zainteresowany X Sport Plus Biały odbiór w tym tygodniu w dobrej cenie pisać na Priv.

    Comment


    • Witam ,

      Z racji że jestem nowy witam wszystkich serdecznie. Dołączyłem do forum migrując z corolla forum.

      Pytanie na początek to gdzie jest silnik wolnossący dla civic , podczas testów i rozmów w salonie zapewniano mnie że takowy 1.8 będzie dostępny właśnie w wersji sedana. ?
      Czy ktoś potwierdza że takie informacje zostały mu przekazane w salonie hondy ?

      Comment


      • Witam
        1.8 to juz tylko w niedobitkach IX gena.

        Comment


        • Witam.Czy zna ktos procedury zakupu nowego samochodu z salonu w Polsce i rejestracji w Niemczech.Np.taki 1.5 sport z cvt w DE kosztuje 29 300 euro a w PL po przeliczeniu 24 000 euro.
          Last edited by wojto77; 13-03-2017, 14:15.

          Comment


          • kapa z tymi ledami w sedanie... akurat coś co bym bardzo chciał...

            Comment


            • Zamieszczone przez wojto77 Zobacz posta
              Witam.Czy zna ktos procedury zakupu nowego samochodu z salonu w Polsce i rejestracji w Niemczech.Np.taki 1.5 sport z cvt w DE kosztuje 29 300 euro a w PL po przeliczeniu 24 000 euro.
              Reeksport był praktykowany przez dealerów w PL.
              ZTCP auto nowe (a w praktyce do 6mcy) jest w cenie netto a placisz oplaty w kraju docelowym. Czyli zyskalbys nie tylko na roznicy w cenie, ale na tym, ze w DE nie ma akcyzy a MwSt jest nizszy niz VAT w PL

              Comment


              • Zamieszczone przez zorz Zobacz posta
                Pytanie na początek to gdzie jest silnik wolnossący dla civic , podczas testów i rozmów w salonie zapewniano mnie że takowy 1.8 będzie dostępny właśnie w wersji sedana. ?
                Czy ktoś potwierdza że takie informacje zostały mu przekazane w salonie hondy ?
                Na naszym rynku wolnossace 1.8 nie będzie juz dostępne.
                Takie info dostałem na prezentacji X gen.
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • podczas testów i rozmów w salonie zapewniano mnie że takowy 1.8 będzie dostępny właśnie w wersji sedana. ?
                  jak chcesz 1.8 to kup 1.5t i się zamienimy

                  Comment


                  • Kolega kupował auto do Holandii i miał dużo problemów z tym, ale to generalnie jest kwestia chęci dealera. Jak jest dobry dealer to bez problemu wyjedziesz na tablicach tymczasowych z urzędu komunikacyjnego.
                    Na przykład Mazda nie chciała mu sprzedać auta, bo się bali, że zarejestruje w Polsce i nie zapłaci VAT. Natomiast w Hyundai bez problemu.

                    Comment


                    • Na codzień jeżdżę Accordem 8gen. 2.0, dzisiaj przejechałem się Civic'iem 1.5T CVT.

                      Moje wrażenia:
                      Ilość miejsca z przodu ok. Nad głową, być może przez szyberdach trochę mało może być dla wyższych osób. Z tyłu wyprostowany nie mieszczę się na wysokość, mam 182cm wzrostu. Bagażnik jak to w kompakcie. Kompaktowy. Roleta dla mnie niewygodna i trochę badziewna. Tylko jeden haczyk na zakupy. Nierówna podłoga bagażnika od strony kanapy.

                      CVT - Największe pozytywne zaskoczenie. Manual był nie zarejestrowany jeszcze ale... na co dzień po mieście CVT może być lepsza. Wyje tylko kiedy cały czas trzymamy gaz w podłodze, przy normalnej jeździe wgl zapominałem że istnieje jakaś skrzynia biegów, po prostu jedzie i nie wyje przy normalnym rozpędzaniu się.

                      Silnik - jak to zazwyczaj z turbo, jeździ się bardzo przyjemnie. Samochód jest wystarczająco szybki, moim zdaniem w wersji sport wgl. nie czuć sportu ale do sprawnego przemieszczania się wystarczy. Spalanie z zapamiętanych ok. 200km było poniżej 9L. Przy szybkiej jeździe oczywiście wzrośnie.
                      Myślę że na niemieckiej autostradzie wersja z cvt nie będzie miało problemu z osiągnięciem vmax ;-)

                      Apple CarPlay po prostu działa.

                      Minusy, po krótkiej przejażdżce w wersji sport i sport plus brzydkie kolory ekranu na środku, nie lubię czerwonego. O ile na zegarach o dziwo mi nie przeszkadzał mi bardzo na środkowym ekranie już tak. Nie ma żadnego koloru który byłby neutralny, wszystkie są za ostre moim zdaniem. I to w nocy może być problem.

                      Szumy, prawdopodobnie z opon. Opony są zdecydowanie za bardzo słyszalne. Już przy 140 wyraźnie je słychać. Nie wiem czy to nie największa wada tego samochodu z którą wiele osób będize miało problem
                      Last edited by Accord; 13-03-2017, 16:30.

                      Comment


                      • taki zakup może być tylko możliwy na działalność, trzeba mieć nip eu i nie mogą ci odmówić sprzedaży...
                        wtedy obowiązuje netto export price, bez vat i akcyzy

                        Comment


                        • Czy ktoś się orientuje może czy sedan ma składane siedzenia?

                          Comment


                          • Nawiązując do cennika sprzed dwóch stron, sedan łata dziury specyfikacyjne hatchbacka. Brakowalo wersji Comfort z silnikiem 1,5 w htb to jest w sedanie i to za dość rozsądne pieniądze (jak na porównanie z HTB, rzecz jasna). Dość sprytnie.
                            Fajnie też, że Exec ma już (prawie?) wszystko co ma Prestige HTB ale bez tego niezbyt trafionego szyberdachu. Jest szansa, że da się w tym wygodnie usiąść z tyłu.

                            Biorąc pod uwagę, że jest to w opinii wielu ładniejsze auto od HTB (pierwszy raz od VII gena moim skromnym zdaniem) oraz że być może- jak to zawyczaj było - może być nieco lżejsze i żwawsze od HTB, to mamy bardzo fajną alternatywę, która może coś tam zwojować na rynku.

                            Nie to żeby takie sedany jak BMW 3, Audi A4 czy Mercedes C ze swoimi najpopularniejszymi benzyniakami o porównywalnych mocach miały nagle masowo stracić klientów, ale taka budżetowa alternatywa, nie tak wiele im ustępująca (gabarytowo wcale), a kosztująca trochę ponad 100 k zł w wersji delikatnie flirtującej z premium... Jestem ciekaw
                            Last edited by libidinously; 13-03-2017, 19:01.

                            Comment


                            • Chyba bardziej talisman czy passat niż a4, c klasa czy 3...

                              Comment


                              • Passat i Talisman to już jednak większe auta no i w takim wyposazeniu i silniku jednak droższe imho (na pewno Passat)

                                Comment

                                Working...
                                X