Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Alix
    To teraz poświęć się dla społeczności forum i przejedź się 1,0T w automacie. Dobrze byłoby gdyby ta sama osoba odbyła jazdę tymi dwoma silnikami z CVT w celu porównania obu wersji.
    CIVIC IX 1,8/142KM

    Comment


    • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
      która skrzynia zapewni więcej wrażeń z jazdy ? która jest bardziej dynamiczna ?
      Nie jechałem jeszcze manualem, ale CVT chociaż ma inne ogromne zalety, akurat do dynamicznej, a szczególnie "sportowej" jazdy bym nie polecił. Zobacz:
      Czy juz wiadomo kiedy dokładnie nowy model civica 10 gen pojawi się w Polsce ? Pytam w kontekście ,zakupu starszej 9 gen . Liczę ,ze ceny poprzedniej gen trochę zjadą :)

      Pamiętaj też, że w manualu masz jednak 20Nm więcej, więc tym bardziej do dynamicznej jazdy bardziej to pasuje

      Zamieszczone przez remar Zobacz posta
      poświęć się dla społeczności forum i przejedź się 1,0T w automacie
      Uff duże zaufanie składasz na moje skromne barki Bardzo bym chciał właśnie takim się przejechać, bo uważam to za optymalną konfigurację - tyle, że mój dealer zamówił demówki akurat na odwrót niż ja bym chciał spróbować - 1.5T Sport jest z CVT a... 1.0T będzie z manualem na testówce. Chyba, że wpadnę do innego dealera. Chętnie bym się przejechał też 1.5T z manualem
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Nie jechałem jeszcze manualem, ale CVT chociaż ma inne ogromne zalety, akurat do dynamicznej, a szczególnie "sportowej" jazdy bym nie polecił. Zobacz:
        Czy juz wiadomo kiedy dokładnie nowy model civica 10 gen pojawi się w Polsce ? Pytam w kontekście ,zakupu starszej 9 gen . Liczę ,ze ceny poprzedniej gen trochę zjadą :)

        Pamiętaj też, że w manualu masz jednak 20Nm więcej, więc tym bardziej do dynamicznej jazdy bardziej to pasuje
        Twój post czytałem kilka razy,sporo informacji dostarczył mi.Czyli dla osoby wychowanej na Crx polecasz jednak manuala ? Już 20 lat co prawda nie mam , 90% jazdy to praca - dom Gdynia-Gdańsk miastem w dwie osoby ale nie powiem że raz na kilka dni mam ochotę troszkę przycisnąć i dynamicznie przelecieć ten odcinek.A co powiesz o audio duża różnica między słabszym a tym lepszym co jest w + i prestige ? warte dopłaty ? Nie chcę z kolei prestige bo nie podoba mi sie bez wydechów na środku a w skóre mozna obszyć juz poza salonem.

        Comment


        • W Hondzie zmiana biegów to przyjemność, ja mam w Acco manuala, ale chyba bym wolał automat. Trudna decyzja, jak ktoś lubi jeździć autem to manual, pełna kontrola nad autem. Z drugiej strony jak się set razy w mieście robi 1,2,3,4,5,6 to żeby skrzynia najlepsza była to wyć się chce Na trasie przy wyższych prędkościach w automacie jest ciszej, spalanie mniejsze, zużycie oleju,silnika mniejsze. Stary się chyba robię bo bym wolał automat teraz

          Comment


          • Wczoraj rozmawiałem z Honda Plaza i podobno pierwsze demówki 1.0T mają być jakoś za 2 tygodnie, ale ciągle nie wiadomo kiedy dokładnie. Pewnie będzie jak z 1.5T, nikt nie wiedział kiedy i nagle przyjechały. Od soboty (18.03) mają być dni otwarte, a ciągle wszystkich wersji nie mają na stanie.

            Zastanawia mnie, że jak patrzyłem na dostępność miesiąc temu, to 1.0T Executive + Premium były na początek kwietnia, natomiast zwykły Executive dopiero na Lipiec. Przeciąga się dostarczenie tych demówek 1.0 i może właśnie dotrą dopiero na początek kwietnia? Za 2 tygodnie już prawie koniec miesiąca + kilka dni na przygotowanie do sprzedażny daje już początek kwietnia.

            Comment


            • 47 litrów to nie jest mały bak. Jest proporcjonalny do spalania. Zasięg w stosunku do poprzedniej generacji raczej się nie zmienił. Też bym wolał 60 litrów, ale nie można mówić, że 47 to wada.
              1,0 ma katalogowo spalanie 4,7 / 100 więc da się zrobić teoretycznie 1000 km na baku. Czy to jest mało jak na benzynę?

              Comment


              • Cóż..kiedyś passat miał 120 l i palił 5 diesla na 100 km, to był zasięg

                Comment


                • Honda nigdy nie miala duzych baków. 6geny mialy 45l (za wyjatkiem 5d i aero bo tam 55l), 7gen 50l, 8gen 50l. Spadek o 3 litry to jest w porywach do 50 km zasięgu róznicy.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez ozonex Zobacz posta
                    Wczoraj rozmawiałem z Honda Plaza i podobno pierwsze demówki 1.0T mają być jakoś za 2 tygodnie, ale ciągle nie wiadomo kiedy dokładnie. Pewnie będzie jak z 1.5T, nikt nie wiedział kiedy i nagle przyjechały. Od soboty (18.03) mają być dni otwarte, a ciągle wszystkich wersji nie mają na stanie.

                    Zastanawia mnie, że jak patrzyłem na dostępność miesiąc temu, to 1.0T Executive + Premium były na początek kwietnia, natomiast zwykły Executive dopiero na Lipiec. Przeciąga się dostarczenie tych demówek 1.0 i może właśnie dotrą dopiero na początek kwietnia? Za 2 tygodnie już prawie koniec miesiąca + kilka dni na przygotowanie do sprzedażny daje już początek kwietnia.
                    Dzisiaj mieli rejestrować 1.0 w Aries motor, a w przyszłym tyg. 1.5 manual, zadzwoń może już mają

                    Comment


                    • Wszystko rozchodzi się o spalanie. IX gen średnie miał pewnie 7-7.5, pytanie ile będzie miał X gen

                      Comment


                      • Ojej, ojej, nie ma tragedii, są auta, które palą 15-20 i mają baki po 40

                        Comment


                        • większy bak to większa masa, a masa jest wrogiem wszystkiego
                          p.s
                          na forum volvo wątek o nowym xc60 ma 4 strony, o civicu jest już 225

                          Comment


                          • Ja tam nie lubię się zatrzymywać na tankowanie, wolę zjeść kanapkę patrzą na ptaszki, czy inne okoliczności przyrody. Małe baki robi nie tylko Honda także chyba czas się do tego zacząć przyzwyczajać, w niektórych firmach można dopłacić za większy bak.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                              Jak ocena auta ma się koncentrować na wygluszeniu to chyba musicie zmienić segment docelowy Civic obecny jest tu lepszy od 9gen i raczej nie gorszy niż reszta konkurencji. Porownywanie go do klasy D, szczególnie premium z oczywistością stawia go na przegranej pozycji. W klasie C koszty koncetruje się na czymś innym. I w Civicu są one zdecydowanie dobrze zainwestowane

                              Milano Red czy Rally Red... z grubsza ten sam czerwony akryl... [emoji14]
                              Porównuję wyciszenie w samochodach za ok. 106tyś zł. Za tyle można już wybrać dobrze wyposażonego civica ale też biedniejszego Passata. Jeśli komuś wystarcza klima, podgrzewane fotele i tempomat a nie musi mieć szyberdachu ( w civicu to wygląda jak panorama ale nią nie jest) wszystkich super nowych systemów i może jeździć troszeczkę wolniejszym samochodem wybór jest duży. Jak zawsze coś za coś... chociaż osobiście mam wrażenie że Hondy mogą być bardziej bezawaryjny.

                              Jestem ciekawy wrażeń z jazdy i cen nowej CR-V z 1.5T.
                              Last edited by Accord; 14-03-2017, 11:48.

                              Comment


                              • ale jak masz mniejszy bak to mniej wydasz na benzynę

                                Comment

                                Working...
                                X