Panowie jeśli ktoś jest zainteresowany X Sport Plus Biały odbiór w tym tygodniu w dobrej cenie pisać na Priv.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Witam ,
Z racji że jestem nowy witam wszystkich serdecznie. Dołączyłem do forum migrując z corolla forum.
Pytanie na początek to gdzie jest silnik wolnossący dla civic , podczas testów i rozmów w salonie zapewniano mnie że takowy 1.8 będzie dostępny właśnie w wersji sedana. ?
Czy ktoś potwierdza że takie informacje zostały mu przekazane w salonie hondy ?
Comment
-
Zamieszczone przez wojto77 Zobacz postaWitam.Czy zna ktos procedury zakupu nowego samochodu z salonu w Polsce i rejestracji w Niemczech.Np.taki 1.5 sport z cvt w DE kosztuje 29 300 euro a w PL po przeliczeniu 24 000 euro.
ZTCP auto nowe (a w praktyce do 6mcy) jest w cenie netto a placisz oplaty w kraju docelowym. Czyli zyskalbys nie tylko na roznicy w cenie, ale na tym, ze w DE nie ma akcyzy a MwSt jest nizszy niz VAT w PL
Comment
-
Zamieszczone przez zorz Zobacz postaPytanie na początek to gdzie jest silnik wolnossący dla civic , podczas testów i rozmów w salonie zapewniano mnie że takowy 1.8 będzie dostępny właśnie w wersji sedana. ?
Czy ktoś potwierdza że takie informacje zostały mu przekazane w salonie hondy ?
Takie info dostałem na prezentacji X gen.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Kolega kupował auto do Holandii i miał dużo problemów z tym, ale to generalnie jest kwestia chęci dealera. Jak jest dobry dealer to bez problemu wyjedziesz na tablicach tymczasowych z urzędu komunikacyjnego.
Na przykład Mazda nie chciała mu sprzedać auta, bo się bali, że zarejestruje w Polsce i nie zapłaci VAT. Natomiast w Hyundai bez problemu.
Comment
-
Na codzień jeżdżę Accordem 8gen. 2.0, dzisiaj przejechałem się Civic'iem 1.5T CVT.
Moje wrażenia:
Ilość miejsca z przodu ok. Nad głową, być może przez szyberdach trochę mało może być dla wyższych osób. Z tyłu wyprostowany nie mieszczę się na wysokość, mam 182cm wzrostu. Bagażnik jak to w kompakcie. Kompaktowy. Roleta dla mnie niewygodna i trochę badziewna. Tylko jeden haczyk na zakupy. Nierówna podłoga bagażnika od strony kanapy.
CVT - Największe pozytywne zaskoczenie. Manual był nie zarejestrowany jeszcze ale... na co dzień po mieście CVT może być lepsza. Wyje tylko kiedy cały czas trzymamy gaz w podłodze, przy normalnej jeździe wgl zapominałem że istnieje jakaś skrzynia biegów, po prostu jedzie i nie wyje przy normalnym rozpędzaniu się.
Silnik - jak to zazwyczaj z turbo, jeździ się bardzo przyjemnie. Samochód jest wystarczająco szybki, moim zdaniem w wersji sport wgl. nie czuć sportu ale do sprawnego przemieszczania się wystarczy. Spalanie z zapamiętanych ok. 200km było poniżej 9L. Przy szybkiej jeździe oczywiście wzrośnie.
Myślę że na niemieckiej autostradzie wersja z cvt nie będzie miało problemu z osiągnięciem vmax ;-)
Apple CarPlay po prostu działa.
Minusy, po krótkiej przejażdżce w wersji sport i sport plus brzydkie kolory ekranu na środku, nie lubię czerwonego. O ile na zegarach o dziwo mi nie przeszkadzał mi bardzo na środkowym ekranie już tak. Nie ma żadnego koloru który byłby neutralny, wszystkie są za ostre moim zdaniem. I to w nocy może być problem.
Szumy, prawdopodobnie z opon. Opony są zdecydowanie za bardzo słyszalne. Już przy 140 wyraźnie je słychać. Nie wiem czy to nie największa wada tego samochodu z którą wiele osób będize miało problemLast edited by Accord; 13-03-2017, 16:30.
Comment
-
Nawiązując do cennika sprzed dwóch stron, sedan łata dziury specyfikacyjne hatchbacka. Brakowalo wersji Comfort z silnikiem 1,5 w htb to jest w sedanie i to za dość rozsądne pieniądze (jak na porównanie z HTB, rzecz jasna). Dość sprytnie.
Fajnie też, że Exec ma już (prawie?) wszystko co ma Prestige HTB ale bez tego niezbyt trafionego szyberdachu. Jest szansa, że da się w tym wygodnie usiąść z tyłu.
Biorąc pod uwagę, że jest to w opinii wielu ładniejsze auto od HTB (pierwszy raz od VII gena moim skromnym zdaniem) oraz że być może- jak to zawyczaj było - może być nieco lżejsze i żwawsze od HTB, to mamy bardzo fajną alternatywę, która może coś tam zwojować na rynku.
Nie to żeby takie sedany jak BMW 3, Audi A4 czy Mercedes C ze swoimi najpopularniejszymi benzyniakami o porównywalnych mocach miały nagle masowo stracić klientów, ale taka budżetowa alternatywa, nie tak wiele im ustępująca (gabarytowo wcale), a kosztująca trochę ponad 100 k zł w wersji delikatnie flirtującej z premium... Jestem ciekawLast edited by libidinously; 13-03-2017, 19:01.
Comment
Comment