Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • auto nie było zarejestrowane na salon bo go jeszcze u nich nie było, nie wiem na co był ten rabat, nie drążyłem, pasowała mi cena i wziąłem
    co do X to od razu założyłem, że to będzie b.dobre auto tylko ta.....cena, z tego co widzę to nie ma co liczyć na rabat większy niż 5 tys..

    Comment


    • szkoda tylko Panowie, że Autowest padł może w wyniku kiepskiej polityki finansowej i właśnie takiej a nie innej polityki rabatowej jak dla nas

      Comment


      • Poczekamy trochę to i rabaty będą A co do AutoWest to chyba nie mieli salonu na swoim gruncie I ich wywalił ba tam teraz postawili nowe osiedle a szkoda bo jak widać mieli dobre oferty i serwis też wolałem od tego w HP .

        Comment


        • Autowest po prostu się przeniósł, zamknęli sprzedaż/salon i robią tylko naprawy jako ASO we współpracy z Aries'em w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych. P.S. w trakcie sprzedaży mojego auta zwolnili dyscyplinarnie kierownika sprzedaży...podejrzewam, że ogarnęli, że chciał sprzedawać akcesoria na lewo i dawał za duże rabaty .

          Comment


          • Czy dostał ktoś większy rabat - 4,5tyś i dywaniki na X Sport Plus ?

            Comment


            • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
              Plusy:
              - o klasę lepsze zawieszenie niż w IX gen. Lepiej wybiera nierówności, jest cichsze, mało się przechyla na zakrętach. Dla mnie podobne do Golfa czy Focusa. Zdecydowanie lepiej niz w Astrze, Megane czy Aurisie. Jest zachowany komfort jazdy.
              - silnik - naprawde dobra jednostka ! Obnizyłbym jedynie start turbiny - ale to detal. Jedzie w całym zakresie obrotów - dobrze jedzie ! Szerokie opony pomagają trzymać trakcję nawet na 1 czy 2 biegu. 2 razy mierzyłem 0-100, handlowiec tez 2 razy. Ja zrobiłem najnizej 8,0; on 8,4s. Pomiar aplikacją w telefonie - co prawdo słabe odswiezanie GPS (Galaxy S7) ale jakis to obraz daje. Na letnich bedzie na pewno lepiej. Silnik nie ma charakterystyki wysokoobrotowej. Biegi kończą się dość szybko. Jezdzi sie tym typowo dla silników z turbo - nie ma tutaj zadnej rewolucji jak dla mnie. Za to dla ludzi, którzy sie przesiądą z wolnossącego 1.8 będzie mega zabawa i radość z jazdy Niskie obroty powyzej 120km/h. nareszcie mozna komfortowo Honda powyzej 130km/h jechać !
              - wnetrze - nic nie zmienili w stosunku do modeli, które prezentowali kilka mscy temu (opisywałem wcześniej). Plastiki ok, skóra na kierownicy ok, są schowki - poziom dobrych kompaktów. Wygodnie sie siedzi i z przodu i z tyłu - jest miejsce na stopy pod przednimi fotelami.
              - bagaznik - duży i przestronny - ja tam nie widze róznic w stosunku do IXgen. Dla mnie pierwsza liga w kompaktach.
              - skrzynia - lewarek chodzi idealnie - krótkie kliki, sprzęgło miękkie (takie "miastowe").
              - spalanie - 9,2l wypił wg komputera - dobry wynik jak na 182 KM.
              Minusy:
              - Tapicerka to żenada do kwadratu. Odczucia jak w aucie za 40 tys pln. Choc wydaje mi sie w Swifcie mojej córki jest lepsza
              - Opony - za szerokie. Hałasują powyzej 90km/h. Generalnie opony sa i wadą i zaletą. Zwiększyli o 5% wysokośc boku opony - to plus, no ale 235 szerokości to przesada, niepotrzebne koszty. Z drugiej strony auto dobrze na nich przyspiesza i hamuje. Jakis taki nieudany kompromis tutaj wyszedł.
              - Cena (ze sto stron jest na ten temat Auto jest zwyczajnie za drogie. Nie wiem czy w Polsce jest rynek na tak drogiego kompakta. Wydaje mi się, że nie. Gdyby to był 180 konny diesel za 100k pln to jeszcze ok, ale benzyna nie przejdzie.
              - Roletka tylna - nie, nie i jeszcze raz nie. Koszmar.
              Mogli dać opony takie jak w Stanach czyli 215/50R17. 235 są za szerokie zwłaszcza dla 1,0T.
              Tapicerka rzeczywiście mogłaby być lepsza, ale też lepsze wypełnienie foteli - sztywna pianka zamiast gąbki.
              Cena za wysoka, ale cen raczej nie obniżą, nawet jak nie będzie sprzedaży. Jak pisali kiedyś z Hondy, lepiej sprzedać mniej z większym zyskiem, niż więcej z mniejszym zyskiem. Wysokie ceny są tym bardziej dziwne, że Civik jest produkowany w EU, a jakość materiałów w żadnym miejscu nie jest premium.
              Roletka jest bardzo badziewna. Na twardej półce zawsze można coś położyć. A dwa twarda półka jednak zawsze izoluje przestrzeń pasażerską od bagażowej. Wystarczyło zrobić normalną półeczkę, a taką roletkę dołożyć gratis lub w akcesoriach. Mam nadzieję, że pojawi się wkrótce taka aftermarketowa twarda półeczka wpinana nawet na stałe w miejsca mocowania obecnej roletki.

              Comment


              • A ja mam takie wrażenie że sprzedawcy podkręcają osiągi w testowych samochodach.Dziś jechałem doładowanym focusem kolegi i ten samochód nie jechał tak jak testowy w salonie podczas mojej jazdy testowej

                Comment


                • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                  Wystarczyło zrobić normalną półeczkę, a taką roletkę dołożyć gratis lub w akcesoriach. Mam nadzieję, że pojawi się wkrótce taka aftermarketowa twarda półeczka wpinana nawet na stałe w miejsca mocowania obecnej roletki.
                  I do tego akcesoryjne lusterko fotochromatyczne bo wersja 1,5T Sport takowego nie posiada. Ktoś ustalając konfigurację miał nieograniczony dostęp do sake chyba. Mam sobie takie kupić na allegro i powiesić na gumkach recepturkach? Nawalone elektroniki a to co potrzebne każdego wieczora jest w tej wersji wycięte.
                  CIVIC IX 1,8/142KM

                  Comment


                  • Czy myślicie, że w cvt będą niższe obroty przy tej samej prędkości co w manualu? tak jak jest to w IX

                    Comment


                    • Zapewne tak, ktoś wcześniej pisał że przy 120km/h jest ok 2tys. obr. Poza tym cvt symuluje 7 biegów.
                      Moja Honda
                      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                      Comment


                      • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                        I do tego akcesoryjne lusterko fotochromatyczne bo wersja 1,5T Sport takowego nie posiada. Ktoś ustalając konfigurację miał nieograniczony dostęp do sake chyba. Mam sobie takie kupić na allegro i powiesić na gumkach recepturkach? Nawalone elektroniki a to co potrzebne każdego wieczora jest w tej wersji wycięte.
                        A tam gdzie jest lusterko fotochromatyczne, to przewód elektryczny jest prowadzony do niego na zewnątrz lusterka. To już są normalne jaja. W mojej starej Astrze H z 2004 r. z lusterkiem fotochromatycznym przewód sterujący jest prowadzony wewnątrz przegubu lusterka. Nie wiem, z czego to wynika (w Hondzie), bo chyba nie z oszczędności.

                        Comment


                        • UWAGA - Panowie - mam wstępne cenniki i uproszczone specyfikacje dla SEDANA - nie pytajcie skąd i jak - MAM jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o PW - prześlę - mam pozwolenie.. są to trzy pliki pdf - chyba nie da rady ich tu umieścić

                          edit.. jednak jpg... także wrzucam
                          Civic 4D - Comfort.jpg
                          Civic 4D - Elegance.jpg
                          Civic 4D - Executive.jpg
                          Last edited by Daro31; 13-03-2017, 13:03.

                          Comment


                          • Dosyć popularne. Taką lipę odwalili już w Mazdach...kabel owinięty izolacją, wiszący sobie spokojnie..

                            Edit: w takim razie z Sedana tylko Exec
                            Last edited by PJW; 13-03-2017, 13:06.

                            Comment


                            • Czyli wychodzi, że dopiero sedan w Elegance ma poziom wyposażenia porównywalny do Sporta. Ale np. brak pełnych ledów. Jak ktoś chce wersje z 1.5T i nie potrzebuje wszystkich gadżetów to jest 7 tysi taniej niż HB.

                              Comment


                              • Co z tymi ludźmi z Hondy jest? Dlaczego ledów i lusterka fotochromatycznego nie można wziąć do Elegance za te 3 tysie więcej?
                                CIVIC IX 1,8/142KM

                                Comment

                                Working...
                                X