Dostajemy auta z tych samych dostaw co reszta EU. 1.0T nie dostali jeszcze nawet pismaki do testów, to jak Ty chcesz mieć opinie użytkowników, skąd?
Co do rabatów to w Honda Plaza nędza. Jak się pytałem kiedyś o Rke bo mój dealer zaczął kręcić coś to nie było szans nawet na dywaniki. Mają dostęp do aut lepszy niż inne salony jakimś cudem (należy to przeczytać układem) i potrafią znaleźć i sprzedać to co u innych na "niewiadomo kiedy" i to jest ich zaleta. No i jeszcze prezentują pewne rzeczy w Plaza TV - ale to nic innego, niż dowiemy się w każdym salonie... Ale ani rabaty ani serwis jak już wiemy tutaj z Forum - to raczej nie ich domena... Jak mi kiedyś powiedziano standardowa marża dealera na auto od Hondy to około 6%. Więc jak komuś oferują 5 to może się czuć szczęśliwy
To nie Renault czy nawet Seat, gdzie rabaty są dwucyfrowe. Ale też nie prawie zero jak w Mazda.
A systemy... są dla mnie OK pod jednym warunkiem - nic nie piszczy i nie mruga mi nic jak po***ane jak tego nie chcę - muszą mieć opcję permanentnego OFF. Wszystkie, włącznie z VSA i to niezależnie od prędkości. Ja wszyskie te LKAS itp. z ADAS mam na co dzień wyłączone, albo co najmniej absolutnie wyciszone. Cała ta elektronika jest bardzo omylna i 3/4 ostrzeżeń jest idiotycznych - nie zniósł bym tego inaczej.
Co do rabatów to w Honda Plaza nędza. Jak się pytałem kiedyś o Rke bo mój dealer zaczął kręcić coś to nie było szans nawet na dywaniki. Mają dostęp do aut lepszy niż inne salony jakimś cudem (należy to przeczytać układem) i potrafią znaleźć i sprzedać to co u innych na "niewiadomo kiedy" i to jest ich zaleta. No i jeszcze prezentują pewne rzeczy w Plaza TV - ale to nic innego, niż dowiemy się w każdym salonie... Ale ani rabaty ani serwis jak już wiemy tutaj z Forum - to raczej nie ich domena... Jak mi kiedyś powiedziano standardowa marża dealera na auto od Hondy to około 6%. Więc jak komuś oferują 5 to może się czuć szczęśliwy

A systemy... są dla mnie OK pod jednym warunkiem - nic nie piszczy i nie mruga mi nic jak po***ane jak tego nie chcę - muszą mieć opcję permanentnego OFF. Wszystkie, włącznie z VSA i to niezależnie od prędkości. Ja wszyskie te LKAS itp. z ADAS mam na co dzień wyłączone, albo co najmniej absolutnie wyciszone. Cała ta elektronika jest bardzo omylna i 3/4 ostrzeżeń jest idiotycznych - nie zniósł bym tego inaczej.
Comment