Zamieszczone przez m26
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T
Collapse
X
-
-
Z diesla którego nie znam bym odciągnął ze względu na niebezpieczeństwo rozbiegania, ale benzyniakowi to nie grozi,sam pozbędzie się nadmiaru. Na prawdę tu margines błędu jest mega,im więcej oliwy upchniesz ,tym lepiej dla silnika.
W złotych dla motoryzacji latach 90-tych ,gdzie liczył się silnik a nie 5zł oszczędności na oleju ,wlewał byś do tego auta 7 litrów a nie 3 z groszem.
Comment
-
Ja się nie upieram, tylko zawsze myślałem, że jak jest na bagnecie podziała min - max to olej powinien być miedzy tymi widełkami i ani mniej ani więcej.
Comment
-
Zamieszczone przez malina84 Zobacz postajak jest na bagnecie podziała min - max to olej powinien być miedzy tymi widełkami
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaZ diesla którego nie znam bym odciągnął ze względu na niebezpieczeństwo rozbiegania,
Ja utrzymuję w swoim dieslu wysoki stan oleju, i zawsze o wytrzymałych parametrach. Idzie mi o chłodzenie silnika i większą objętość cieczy dla wchłaniania sadzy.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Serio? W każdym aucie czuć benzynę w oleju, bo to normalne zjawisko.
Nie wiem też o jakich usterkach wspominasz i o jakiej awaryjności piszesz, poza tym pamiętaj, że pewnie na 10 1,5turbo przypada jedno 1,0turbo. Kolejna sprawa, to rozrząd, było już o tym pisane jak skomplikowany jest w litrowce i jakie też będą koszty jego wymiany.
Comment
-
Zamieszczone przez StayIntheKnow Zobacz postaSzczerze to wyszły mi gały jak przeczytałem ten wątek.
I cieszę się, że nie zdecydowałem się na 1.5 bo póki co jest bardziej awaryjny xD (w sensie ilości występowania drobnych usterek itp.)
Nie mówiąc o tym, że czujecie paliwo w oleju xD
W 1.0 jest to nie do pomyślenia :-)
Comment
-
3 cylindry obecnie: http://zinnejperspektywy.pl/najmocni...-silniki-top7/
nie przypominam sobie wcześniej by Honda miała jakieś tradycje z 3 cylindrami, oraz " sięganie po trzy"
argumenty powalają na kolana, a ręce opadają do kostek:
Takie małe silniki, 2- albo 3-cylindrowe, o pojemnościach 0.8-1.2, górują nad czterocylindrowcami nie tylko mniejszymi gabarytami,
To dlatego są one oszczędne, gdy jeździ się nimi spokojnie, w zakresie niskich i średnich obrotów. Najlepiej, przy zachowaniu zasad eko-jazdy, jak sugerują nawet niektórzy producenci.
Last edited by rambo7; 27-10-2018, 23:12.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Oszczedne jak nie wiem.... żona jeździ Suzuki Splash 1.0 3-cylindry i pali jak smok... moja Honda 1.5T jest oszczesniejsza..
A do tego na wolnych trzesie się cała buda.Last edited by szuwar1978; 28-10-2018, 08:00.
Comment
-
r7 napisał:nie przypominam sobie wcześniej by Honda miała jakieś tradycje z 3 cylindrami, oraz " sięganie po trzy"
Na focie silnik o oznaczeniu E07A który miał wiele wersji i jest także stosowany we współczesnych tych dziwacznych keikarach. U nas niepisany odpowiednik to pseudo auta czyli microcary.
1.jpg
PS. Dzięki za zestawienie silników kastrowanych 3 cyl., miałem okazję testować 1,0 TSI w skodzie rapid, jedzie to jako tako ale dla znawcy niedosyt pozostajesilnik kulturalny elastyczny z tym turbem,
jedyne na co trzeba będzie poczekać to testy długodystansowe i co w nich będzie się sypać bo to mnie interesuje najbardziej.Last edited by rat4; 28-10-2018, 09:29.4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
-
Zamieszczone przez rat4 Zobacz postaa słyszałeś o keicarach w Japonii? tam właśnie stosowane są silniki trójcylindrowe z pojemnościami w okolicach ~600 cm3 generujące 60-70 KM, jest to stara religia w Japonii i sięga czasów powojennych, także honda ma tradycje i to wielkie jeśli chodzi też o takie jednostki zaburtowe kosiarkowe, lotnicze, użytkowe, motopompy odśnieżarki itp itd.
"Który model osobówki Hondy w sprzedaży EU/PL miał silnik 3 cylindrowy?" o to chciałem spytać.
Ostatnim którym jeździłem 3 cylindry był TICO, silnik dawał radę fakt, i mało palił. Tylko jazda była jak by to napisać ... jak by na koniu, w taki jakby galop wchodził.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment