Akurat żeby coś oceniać, to trzeba tego przynajmniej skosztować. Miałem okazję porównywać, jeździć tymi królikami doświadczalnymi, zarówno 1.0 jak i 1.5.
I owszem wiadomo, w 1.5 jest "aż" 50+ koni więcej (łał xD), jednak 1.0 przemówił do mnie:
-lepszym wyciszeniem silnika (może to się wydać dziwne, ale ten silnik po mimo tego, że jest 3 cylindrowy ma lepsze brzmienie od tego 4 cylindrowca, który zwyczajnie na porównywalnych obrotach jest głośniejszy),
-ekonomią (rzekomą, póki co podobno 1.5 mniej palą xD),
-zaskakująco dobrą dynamiką (porównując ten silnik do jednostek o tej samej pojemności w innych markach, wszystkie odstają i to bardzo), a także kulturą pracy (Ci co piszą o drganiach silnika wyraźnie nie wiedzą co piszą, opierając to na...? xD). Honda kapitalnie wyważyła ten silnik. Pokłony dla inżynierów
-pojemnością, która jest bardziej odpowiednia dla europejskiego użytkownika, podróżującego głównie po mieście,
- w 1.5 rzekomo czujecie benzynę... Cóż może nie jestem jeszcze aż takim fetyszystom żeby wąchać/badać silniki na czuja xD Ale w moich poprzednich samochodach po odkręceniu korka oleju, czuć było.. olej xD Tak samo jest w tym samochodzie. Może jednocześnie macie otwarty bak paliwa, i wam zalatuje zapach x.X
Pisząc o większej ilości usterek (wiadomo póki co drobnych, ale nie tylko) kierowałem się opiniami Europejskich użytkowników Hondy (śledzę zagraniczne fora, nie tylko Polszkie:-) ).
A przechodząc do wymiany rozrządu, to po pierwsze, kto o tym myśli w nowym samochodzie na gwarancji ? xD
Po drugie, ceny nie są jakieś kosmiczne, widywałem większe, porównywalne, mniejsze w innych markach.
W 1.5 jest niby znacznie tańsze? X-D Paski generalnie są tańsze od łańcuchów, więc wyczuwam trochę info z pupy xD
Nie wiem czy ludzie sobie wyobrażają wymianę rozrządu za mniej niż tysiaka? I może jeszcze frytki do tego? >.<
I owszem wiadomo, w 1.5 jest "aż" 50+ koni więcej (łał xD), jednak 1.0 przemówił do mnie:
-lepszym wyciszeniem silnika (może to się wydać dziwne, ale ten silnik po mimo tego, że jest 3 cylindrowy ma lepsze brzmienie od tego 4 cylindrowca, który zwyczajnie na porównywalnych obrotach jest głośniejszy),
-ekonomią (rzekomą, póki co podobno 1.5 mniej palą xD),
-zaskakująco dobrą dynamiką (porównując ten silnik do jednostek o tej samej pojemności w innych markach, wszystkie odstają i to bardzo), a także kulturą pracy (Ci co piszą o drganiach silnika wyraźnie nie wiedzą co piszą, opierając to na...? xD). Honda kapitalnie wyważyła ten silnik. Pokłony dla inżynierów

-pojemnością, która jest bardziej odpowiednia dla europejskiego użytkownika, podróżującego głównie po mieście,
- w 1.5 rzekomo czujecie benzynę... Cóż może nie jestem jeszcze aż takim fetyszystom żeby wąchać/badać silniki na czuja xD Ale w moich poprzednich samochodach po odkręceniu korka oleju, czuć było.. olej xD Tak samo jest w tym samochodzie. Może jednocześnie macie otwarty bak paliwa, i wam zalatuje zapach x.X
Pisząc o większej ilości usterek (wiadomo póki co drobnych, ale nie tylko) kierowałem się opiniami Europejskich użytkowników Hondy (śledzę zagraniczne fora, nie tylko Polszkie:-) ).
A przechodząc do wymiany rozrządu, to po pierwsze, kto o tym myśli w nowym samochodzie na gwarancji ? xD
Po drugie, ceny nie są jakieś kosmiczne, widywałem większe, porównywalne, mniejsze w innych markach.
W 1.5 jest niby znacznie tańsze? X-D Paski generalnie są tańsze od łańcuchów, więc wyczuwam trochę info z pupy xD
Nie wiem czy ludzie sobie wyobrażają wymianę rozrządu za mniej niż tysiaka? I może jeszcze frytki do tego? >.<
Comment