Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ja bym się wstydził pokazać taki olej nawet przed wymianą,na prawdę ,a tu takie cos jest po wymianie...

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
      Ja bym się wstydził pokazać taki olej nawet przed wymianą,na prawdę ,a tu takie cos jest po wymianie...
      No wstyd i pytam mechanika ile wlał to mówi, ze będzie dobrze....kuźwa już mi sie jawi nowy odcinek programu "Bedzie Pan zadowolony"
      Kolor u mnie po wymianie był ok (bladziutki-słomkowy) ale teraz po 4 tysiącach od wymiany wygląda podobnie jak ten ze zdjęcia kolegi BlacKnight
      Moja Hania
      http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

      Comment


      • #63
        Dalatego ja już 2 razy odciagalem olej strzykawką po wymianie żeby było w granicach max i to nie małe ilości bo po jakieś 4 strzykawki 100ml. Nie patrzą w serwisie i leją na pałę, ja w swoim Vgen nalewalem jakieś 2,5l odpaliłem na chwilę, poczekałem i dopiero jak na bagnecie było widać ile jest to dolewałem, ale tu nie ma czasu zalać na oko i olej zmieniony.

        Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
        Moja Honda
        https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

        Comment


        • #64
          Ja też odciągnąłem jakieś 350 ml więc podobna ilość - czyli leją pewnie cale 4l bo taką pewnie mają miarkę i leją z beczki do maxa i już się mechanikowi nie chce odnosić to doleje a co niech klient ma!
          Moja Hania
          http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            Ja bym się wstydził pokazać taki olej nawet przed wymianą,na prawdę ,a tu takie cos jest po wymianie...
            Mówisz o poziomie czy o kolorze? Ja po 2000 km od wymiany też mam taki kolor, tylko za nic nie mogę zmierzyć poziomu oleju, tak bardzo jest wodnisty, choć zalałem 0W30 ravenola. Ślady oleju są i na pomarańczowym plastiku i na metalowej listewce. Wcale nie widać żadnego odcięcia.

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
              ... Ślady oleju są i na pomarańczowym plastiku i na metalowej listewce. Wcale nie widać żadnego odcięcia.
              Witaj w klubie
              Moja Hania
              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

              Comment


              • #67
                Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                Mówisz o poziomie czy o kolorze?
                O agonii tego oleju dawno temu.Jak można na to patrzeć spokojnie a potem pisać całe epopeje na temat wyższości jednego oleju nad drugim mając w silniku gnojowicę.Nie uderzam tutaj we właściciela bagnetu i oleju ,ale w ogół nabijanych w butelkę.
                Stan jak dla mnie nie jest niczym niezwykłym czy alarmującym.
                Czytam, nie odzywam się ,czekam aż odezwie się jakiś stary wyjadacz i powie wreszcie jak to się robi żeby było widać na bagnecie
                Ktoś tu był już blisko
                Pisałem już kiedyś o wlewaniu ponad kreskę i nie chce mi się znowu ,ręce opadają jak psioczą bo mechanik wlał mu o "wiadro" za dużo. Ludzie,z całym szacunkiem,ale puknijciesię niektórzy w głowę i zróbcie rachunek sumienia,bo niech któryś pokaże choć jeden namacalny dowód na to że coś mu w aucie przez to nie zagrało.Zamiast jęczeć to zastanówcie się dlaczego tak jest.
                A teraz możecie mnie nie lubić jakoś to zniesę

                Comment


                • #68
                  Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                  Czytam, nie odzywam się ,czekam aż odezwie się jakiś stary wyjadacz i powie wreszcie jak to się robi żeby było widać na bagnecie Ktoś tu był już blisko
                  m26 naprawdę musiałbyś namacalnie sam spróbować sprawdzić olej w tym silniku z tym olejem powiem Ci to jest nie lada wyczyn - nie jestem laikiem samochodowym ale to mnie zaskoczyło i zrewolucjonizowało pojęcie wodnistego oleju

                  Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                  Pisałem już kiedyś o wlewaniu ponad kreskę i nie chce mi się znowu ,ręce opadają jak psioczą bo mechanik wlał mu o "wiadro" za dużo. Ludzie,z całym szacunkiem,ale puknijciesię niektórzy w głowę i zróbcie rachunek sumienia,bo niech któryś pokaże choć jeden namacalny dowód na to że coś mu w aucie przez to nie zagrało.Zamiast jęczeć to zastanówcie się dlaczego tak jest. A teraz możecie mnie nie lubić jakoś to zniesę
                  O wlewaniu ponad kreskę wiemy pewnie wszyscy ale jak masz auto na gwarancji to jedziesz do tych "Będziesz Pan zadowolony" zatrudnionych w ASO Hondy a potem sam weryfikujesz już w domu bo w momencie odbioru auta z serwisu nie masz jak zweryfikować czy jest stan czy przelane bo musiałbyś czekać. A jak ja mam sie wracać po przekątnej Wrocka do serwisu który kiedyś był jednym wielkim Polmozbytem i tak im tam zostało to bierzesz strzykawę i wężyk i odciągasz bo taniej i mniej nerwów a co najwyżej się naklniesz
                  Jak Hania X będzie po gwarancji to jak napisał malina84 sam sobie powoli naleję tyle oleju co ma być - na razie jestem skazany na Januszy z ASO

                  P.S. Lubimy Cię
                  Moja Hania
                  http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez marart Zobacz posta
                    m26 naprawdę musiałbyś namacalnie sam spróbować sprawdzić olej w tym silniku z tym olejem
                    To nie jedyne auto które tak ma,nic na to nie poradzisz a takich cukiereczków będzie więcej.


                    Zamieszczone przez marart Zobacz posta
                    to jest nie lada wyczyn
                    Wyczyn to jest jak jesteś mechanikiem i musisz zmieścić się w czasie.
                    Właściciel wyjmie bagnet wieczorem,wytrze i położy na konsoli żeby nie zapomnieć,
                    rano włoży wyjmie i zobaczy co chce

                    Nie odciągaj.

                    Comment


                    • #70
                      Ja rozumiem, ale skoro Honda podaje że wchodzi 3,5l to czemu nie można wlać 3,5 albo nawet 3,3l skoro i tak coś zawsze zostaje, tylko wlać na pałę. Chyba można sobie zaznaczyć na tych ich baniakach do wlewania różne poziomy do różnych samochodów i by było dobrze i szybko.

                      Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
                      Moja Honda
                      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                      Comment


                      • #71
                        Jesteś pewien że to wlane na pałę? Na rachunku masz pewnie tyle co trzeba.

                        Comment


                        • #72
                          Na rachunku zawszę będzie tyle co trzeba. M26 nie broń wszystkich mechaników, bo jak sam wiesz, znajdą się porządni tacy co im robota klei się w rękach i rozum mają na karku, ale są też tacy co mają w du.pie czyjeś auto i robią aby szybciej i byle jak. Miałem do czynienia z jedymi i z drugimi, a to, że nalał któryś za dużo to żaden wyczyn, może się zdarzyć.. normalka
                          Last edited by Grzechu; 12-08-2018, 11:14.
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • #73
                            Podczas ostatniej wymiany oleju w XI powiedziałem kierownikowi wyrażnie aby wlał 5W30, po wymianie zapłaciłem i kiedy chowałem fakture kątem oka zaobaczyłem że wlano 0W20 uparłem się i musieli zlać olej i wlac taki jak chciałem podczas wizyt w ASO czy innych niezależnych warsztatach trzeba jak w życiu pilnować się na każdym kroku, tam pracują przecież tylko ludzie
                            Last edited by Gość; 12-08-2018, 14:31.

                            Comment


                            • #74
                              Tylko jaka jest pewność czy zalali a3/b3,a nie np c2/c3? I tak chyba lepiej i przy okazji taniej przyjechać ze swoim olejem.

                              Comment


                              • #75
                                Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                M26 nie broń wszystkich mechaników
                                Nie bronię wszystkich,a partaczy i leni wręcz przeciwnie. Nie cierpię nieprofesjonalizmu w żadnej dziedzinie.
                                Ale prowizorkę zrobioną profi jestem w stanie pochwalić albo wytknąć palcem jeśli jest zrobiona bez mózgu.
                                Staram się być bezstronny i nie taz nawet tutaj wyzywałem mechanika jak mu się należało.
                                Co do stanu oliwy to sam wlewałem do niektórych silników dużo więcej bo takie sugestie padały z góry.
                                To są rzeczy o których głośno się nie mówi i nie nakazuje.
                                Przykład tego to 2.0L Grand Vitara,silnik który ostatecznie wycofano,poszukaj po forach a dowiesz się więcej.

                                Comment

                                Working...
                                X