To że jakość części montowanych na pierwszy montaż jest lepsza to raczej pewne.
Ale na razie nie widzę różnicy klocków fabrycznych ATE od klocków ATE kupionych na wymianę.
Pylą tak samo jedne i drugie. Hamują tak samo,miałem okazję przetestować wymienione.
Hamowanie na maksa, samochód zatrzymał się odpowiednio.
Z ATE jak już pisałem w innym poście,jest loteria gdzie produkowane.
Tam gdzie zakupiłem tarcze na wymianę, dostałem info że wiecej reklamacji na ATE teraz się pojawia.
Zdecydowałem się na Zimmermana.
Czy montując japoński klocek, zauważyłbym jakąś różnicę?
Czy przy naszej hondzie to ma znaczenię.
To nie GTR przecież.
Ale na razie nie widzę różnicy klocków fabrycznych ATE od klocków ATE kupionych na wymianę.
Pylą tak samo jedne i drugie. Hamują tak samo,miałem okazję przetestować wymienione.
Hamowanie na maksa, samochód zatrzymał się odpowiednio.
Z ATE jak już pisałem w innym poście,jest loteria gdzie produkowane.
Tam gdzie zakupiłem tarcze na wymianę, dostałem info że wiecej reklamacji na ATE teraz się pojawia.
Zdecydowałem się na Zimmermana.
Czy montując japoński klocek, zauważyłbym jakąś różnicę?
Czy przy naszej hondzie to ma znaczenię.
To nie GTR przecież.
Comment