Przybywanie oleju przy takiej jeździe przybywa w każdym silniku z turbo i bezpośrednim wtryskiem, Honda nie jest tutaj wyjątkiem.
Po takich wpisach nt porównania wolnossacego 1,4 100KM z uturbionym naprawdę udanym 1,0Turbo oraz legendarnego K20 N/A ale zupełnie innego od 1,5turbo (czyli samochód sportowy jak na tamte czasy do cywilnego, troszkę mocnego, ale zupełnie dla innego odbiorcy) stwierdzam, że po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz, kolejna sprawa to po co kupowałeś 182KM auto jak Twoje średnie odcinki wynoszą 1 km. Komunikacja miejska, rower, ewentualnie Yaris lub Corolla w hybrydzie, można jeszcze coś w stylu wolnossacego UP-a albo nawet myśleć o elektryku.
Muszę Cię też zmartwić, bo Mazda ma silniki N/A, ale z bezpośrednim wtryskiem, czyli przy ciągłym niedogrzaniu może być kłopot z nagarem. Jeździłem też Mazdą 2,0 122KM w poprzedniej generacji oraz 1,0Turbo ww Hondzie i muszę Cię rozczarować, ale w codziennym użytkowaniu dużo przyjemniej jeździ się litrówką, która ma świetnie dobrane biegi.
Po takich wpisach nt porównania wolnossacego 1,4 100KM z uturbionym naprawdę udanym 1,0Turbo oraz legendarnego K20 N/A ale zupełnie innego od 1,5turbo (czyli samochód sportowy jak na tamte czasy do cywilnego, troszkę mocnego, ale zupełnie dla innego odbiorcy) stwierdzam, że po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz, kolejna sprawa to po co kupowałeś 182KM auto jak Twoje średnie odcinki wynoszą 1 km. Komunikacja miejska, rower, ewentualnie Yaris lub Corolla w hybrydzie, można jeszcze coś w stylu wolnossacego UP-a albo nawet myśleć o elektryku.
Muszę Cię też zmartwić, bo Mazda ma silniki N/A, ale z bezpośrednim wtryskiem, czyli przy ciągłym niedogrzaniu może być kłopot z nagarem. Jeździłem też Mazdą 2,0 122KM w poprzedniej generacji oraz 1,0Turbo ww Hondzie i muszę Cię rozczarować, ale w codziennym użytkowaniu dużo przyjemniej jeździ się litrówką, która ma świetnie dobrane biegi.
Comment