Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
Mnie na ten moment niestety interesuje temat gwarancji a gwarantem jest producent (nie ASO bo tam korzystamy z rękojmi vide sprzedawca) i to w producenta interesie z kolei jest aby mieć osoby techniczne, znające się na temacie żeby klientowi udzielić rzeczowej informacji nie szkodząc tym samym interesom firmy.
Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta

Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
Natomiast patrząc z punktu widzenia Kowalskiego i gwarancji to jeśli ASO wleje mi coś niezgodnego z własnej inicjatywy to ASO staje się odpowiedzialne za naruszenie gwarancji a nie Kowalski.
Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
Jest taka dobra praktyka pt. "ufać ale kontrolować" i wg. mnie to jest poniekąd złoty środek jeśli się ma obawy o utratę gwarancji i/lub nie ma się na piśmie odpowiedzi od gwaranta.
Ja się 5 razy dopytywałem w ASO jaki olej dostanę jeśli nie przywiozę swojego i otrzymałem jasną odpowiedź (nagraną) że oryginalny olej Honda nie castrol nie shell etc. FV też mi to potwierdza.
Oczywiście wolałbym ACEA A3 lub A5 i jak tylko dostanę odpowiedź, która mi pozwoli w razie fackupu udowodnić iż, działałem zgodnie z zaleceniami gwaranta to podejmę stosowne działania.
Nic ale to nic nam nie zastąpi zdrowego rozsądku i myślenia i nawet jeśli z wygody, lenistwa etc. chcemy scedować większość roboty na i problemu na ASO to z kontroli tego co się dzieje i jak nikt nas nie wyręcz i to jest święty obowiązek każdego użytkownika.
Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
Comment