Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korozja na elementach lakierowanych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wiem, że niektórzy już sprzedają swoje X i obrażają się na Hondę ale tym jak np. Genio1212, czy Tym co już zrobili pseudo naprawę w ASO są rozwiązania i to w domowym zapleczu, trochę chęci tylko trzeba. Mam IX i cała jest zajechana od podwozia po ramki w drzwiach Mike Sanders oraz Dinitrol i Cromax i śpię spokojnie.
    Czytam ten wątek, gdyż zamówiona już jest FK8, którą od nowości pójdzie całość w TimeMax, przeglądam gdzie dodatkowo się przyłożyć a podejrzewam jak by niektórzy zobaczyli tą rudą na podwoziu w X nawet tak młodym aucie to w życiu by już nie kupili Hondy, tyle że nie tylko Honda, w 8 letnim Quashqai przy garażowaniu auta zimą i jazda po osolonych naszych drogach, perforacja potrafi na wylot zniszczyć wahacze a to tylko jeden z wielu przykładów.




    Dla tych co się jednak nie zrażają a martwią się o blachę na zagięciu X polecam łatwy w użyciu.
    TimeMax Revo Lotion No.2

    Comment


    • Wszystko fajnie pięknie. Konserwacja oczywiście pomaga jak jest odpowiednio zrobiona. Problem w tym, że w miejscu występowania rdzy w X gen nie ma jak zakonserwować tych miejsc. Ramki drzwi w środku nie zakonserwowujesz.

      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • Brawo w końcu

        Comment


        • Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
          Wiem, że niektórzy już sprzedają swoje X i obrażają się na Hondę ale tym jak np. Genio1212, czy Tym co już zrobili pseudo naprawę
          Ja niczego nie naprawiałem ,jak na razie wszystko jest ok

          Comment


          • A zaglądałeś do wewnętrznej części drzwi? Właśnie tutaj mamy największy zgryz, bo trudno stwierdzić. czy to powierzchowny problem, czy korodują całe drzwi od środka i to kwestia czasu kiedy zrobi się z tego poważny problem.
            Naprawa pokazana na zdjęciach na pewno nie załatwia problemu.

            Comment


            • Tak sprawdzałem jak na razie nic nie zaobserwowałem

              Comment


              • Ale rozbierałeś całe drzwi i sprawdzałeś jak to wygląda od środka?

                Comment


                • Drzwi nie rozbierałam ale chyba nikt tego jeszcze nie robił .Korozja nie wyszła i nie jest widoczna jak miało to miejsce u innych i co jest widoczne na zdjęciach

                  Comment


                  • Paluch, akurat ten środek znajdzie sobie miejsce, skoro rdzewieje ma kontakt z powietrzem, jeśli ma kontakt z powietrzem ten środek też wejdzie a jednocześnie zamknie dokładnie profil zamknięty, do tego MikeSanders lub TimeMax 2000 i po kłopocie rdza nie wyjdzie. Zajmuje się klasykami i te rozwiązania są sprawdzone.

                    Genio1212 to profilaktycznie......

                    Comment


                    • Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
                      Paluch, akurat ten środek znajdzie sobie miejsce, skoro rdzewieje ma kontakt z powietrzem, jeśli ma kontakt z powietrzem ten środek też wejdzie a jednocześnie zamknie dokładnie profil zamknięty,
                      A jakieś hokus pokus trzeba przy tym wypowiadać? Akurat ten środek jest jak wiele innych wosków do profili. To góry nie wpłynie. Ramka drzwi od góry nie ma miejsc żeby nawet igłą wstrzyknąć środek.


                      Mike sander - bardzo fajna opcja konserwacji. Potwierdzam.

                      Co tam z klasykami działasz? Restauracje od 0?

                      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • Hejka, a gdzie to kupić? TimeMAX REVO LOTION No.2

                        Comment


                        • Na stronie producenta TimeMax



                          Paluch Masz rację, jednakże po zdjęciu tapicerki masz już dostęp do prowadnicy szyby, za która jest wlot do ramki od przodu i tyłu a tą drogą całą ramkę drzwi można wypełnić, olej jak olej to tak jak i wątek tasiemcowy do silnika. TimeMax i Mike Sanders to czołówka jeśli chodzi o zabezpieczenia

                          Tu jest tekst dla chętnych z linkiem do oryginalnego opisu testu na Oldtimer Markt

                          Cześć. Mam pytanko (jak zwykle zresztą ). W okresie wiosenno-letnim mam zamiar oddać moją asterkę do konserwacji podwozia i profili zamkniętych. Dzwoniłem do kilku zakładów i jedni mówią, że usuwają oryginalne (fabryczne) zabezpieczenie antykorozyjne, a inni że tylko porządnie myją, piaskują jeśl...



                          Co do klasyki to stare motocykle i auta Hondy o ile Prelude, Concerto, Acco Coupe.....Hondy lat 90 można nazwać klasykami jednakże to hobbystycznie, ale zamiast szpachli cynowanie itp.....
                          Last edited by maciej_mariusz; 14-07-2020, 00:23.

                          Comment


                          • Dzisiaj odebrałem auto po konserwacji podwozia i profili zamkniętych. Blacharz znał temat i zakonserwował również ramki drzwi poprzez demontaż rygli zamków. Czas pokaze co bedzie w przyszłości. Konserwacje robiłem w Honda Biela Wroclaw-Długołęka.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Art_wroc Zobacz posta
                              Dzisiaj odebrałem auto po konserwacji podwozia i profili zamkniętych. Blacharz znał temat i zakonserwował również ramki drzwi poprzez demontaż rygli zamków. Czas pokaze co bedzie w przyszłości. Konserwacje robiłem w Honda Biela Wroclaw-Długołęka.
                              Tam mają swoją lakiernie/blacharnię? Ile dałeś za usługę?
                              Moja Hania
                              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                              Comment


                              • Jest tam blacharnia i lakiernia. Pracownik wykonujacy konserwacje znał problem ramek drzwi ponieważ nie raz demontował poszycie drzwi. Twierdzi ze jest w ramce łączenie blach i dlatego moze wystepowac tam korozja ale da sie to zakonserwowac poprzez zdemontowanie rygla zamka. Koszt konserwacji podwozia to 800 pln a profili zamknietych 600 pln.n

                                Comment

                                Working...
                                X