Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korozja na elementach lakierowanych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • A jak to sprawdzić? U mnie te pęknięcia nie mają więcej niż 2-3cm.

    Comment


    • Dziś dostałem informację, że będzie to naprawiane poprzez usunięcie korozji z elementów, a następnie pomalowana zostanie wewnętrzna strona drzwi. Zapewniono, że będzie to naprawa skuteczna "zgodnie z standardami Hondy" cokolwiek to znaczy.

      Comment


      • Zamieszczone przez A-Max Zobacz posta
        Dziś dostałem informację, że będzie to naprawiane poprzez usunięcie korozji z elementów, a następnie pomalowana zostanie wewnętrzna strona drzwi. Zapewniono, że będzie to naprawa skuteczna "zgodnie z standardami Hondy" cokolwiek to znaczy.
        Znaczy to tyle że za rok ruda znowu się pojawi

        Comment


        • Będzie to też zapewne mój pogwarancyjny problem . Czekam na informację jaki sposób naprawy zaproponowano innym forumowiczom.

          Comment


          • Ja również czekam na odpowiedź. Dam znać jak tylko coś odpowiedzą

            Comment


            • Zamieszczone przez A-Max Zobacz posta
              Będzie to też zapewne mój pogwarancyjny problem .....
              Jak pewnie większości z Nas. Honda będzie chciała po prostu poczekać do końca gwarancji i radźcie sobie potem sami...
              Moja Hania
              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

              Comment


              • Może to głupie pytanie ale czy po takiej naprawie gwarancyjnej gwarancja na dany element nie jest automatycznie przedłużana?
                W takim układzie jeśli korozja znowu wyjdzie będzie to dalej zmartwienie Hondy.

                Comment


                • Zamieszczone przez Art_ Zobacz posta
                  Może to głupie pytanie ale czy po takiej naprawie gwarancyjnej gwarancja na dany element nie jest automatycznie przedłużana?
                  W takim układzie jeśli korozja znowu wyjdzie będzie to dalej zmartwienie Hondy.
                  Nie jest. to działa jak z każdą inną rzeczą. Tydzień przed końcem gwarancji wymienią Ci wyświetlacz w telefonie a za tydzień koniec gwarancji i może paść... Jedynie można gwarancję przedłużyć o okres naprawy.
                  Czyli jeśli lakierowali ci 4 dni auto to o 4 dni można gwarancję wydłużyć.

                  Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • No własnie chyba nie do końca tak jest:
                    Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. W szczególności powinna zawierać: wyraźne stwierd

                    Oczywiście nie będzie tu raczej mowy i "istotnej naprawie" ale tym niemniej gwarant dokona naprawy lakierowania i na tą robotę powinien dać od nowa gwarancję. Więc jeśli w tym samym miejscu znowu wyjdzie rdza to powinni ją dalej naprawiać.
                    Może przykład z innego zakresu ale po odbiorze mieszkania deweloper 3 razy (w przeciągu 5 lat) naprawiał ten sam defekt, i po kazdej naprawie gwarancja na dany element była własnie wydłużana...
                    Tutaj moim zdaniem powinno być tak samo.

                    Comment


                    • Ja się zastanawiam czy sprawy nie zgłosić jako jakiś pozew zbiorowy. Może do rzecznika praw konsumenta trzeba to zgłosić i zaatakować duża grupą.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez lukazs Zobacz posta
                        Ja się zastanawiam czy sprawy nie zgłosić jako jakiś pozew zbiorowy. Może do rzecznika praw konsumenta trzeba to zgłosić i zaatakować duża grupą.
                        Ale za co? Póki co nie ma za co. Auta na gwarancji a Honda rąk nie umywa. Naprawić chcą a to że nie tak jak powinni to inna sprawa. Tyle, że to gwarant ustala sposób naprawy.

                        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • Zadałem pytanie do grupy rzeczoznawców. W odpowiedzi uzyskałem informację że będą potrzebować dokładną treść zapytań jakie poszły do Hondy oraz odpowiedzi oraz zdjęcia. Więc ja jak tylko otrzymam korespondencję w mojej sprawie przekazuje ją do rzeczoznawców.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez russso Zobacz posta
                            A czy czasem to nie jest tylko pęknięcie samego lakieru bo przecież pod nim jest uszczelniająca mastyka.
                            U mnie to były tylko pęknięcia lakieru. Mniejsze niż te na zdjęciu powyżej. Troszkę to pęknięcie poszerzyłem, pod nim była tylko mastyka. Zamalowałem lakierem zaprawkowym i spokój.

                            Comment


                            • Tak samo u mnie - brak korozji, tylko pękniecie lakieru.
                              Zamalowałem zaprawką.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez lukazs Zobacz posta
                                Ja się zastanawiam czy sprawy nie zgłosić jako jakiś pozew zbiorowy. Może do rzecznika praw konsumenta trzeba to zgłosić i zaatakować duża grupą.
                                Wiesz co mozę Rzecznik Praw Konsumenta?
                                Nic
                                Jedyne co to jak mu przedsiebiorca nie odpowie CZEGKOLWIEK w terminie 14 dni to może wystawić karę za nie udzielenie odpowiedzi
                                Jak otrzyma odpowiedz typu bla bla bla to jego rola się kończy i dostajesz odpowiedż że wyczerpał drogę mediacji
                                Jak ktoś ma samóchód na osobę fizyczna i nie minąl rok od daty zakupu trzeba uderzać do sprzedawcy z tytuły rękojmi

                                Comment

                                Working...
                                X