Tak czy siak pokazuje ze producent jest pewny swojego produktu dając taka długa gwarancje. To dobrze wróży braku awaryjności naszych samochodów.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zamieszczone przez plastik1989 Zobacz postaTak czy siak pokazuje ze producent jest pewny swojego produktu dając taka długa gwarancje. To dobrze wróży braku awaryjności naszych samochodów.
Pozdrawiam
Łukasz
Comment
-
Zamieszczone przez uki145 Zobacz postaPrzy takiej konstrukcji odpowiedzialności, jeśli ktoś się faktycznie uprze i chce, to lepiej wykupić ubezpieczenie napraw (tzw przedłużoną gwarancję). To dzisiaj oferuje kilka towarzystw ubezpieczeń.
Comment
-
Zamieszczone przez uki145 Zobacz postaSuper, tylko po co komu taka gwarancja? Warunki ustala producent, a podstawowym jest robienie absolutnie wszystkiego w ASO (przeglądy, wymiany eksploatacyjne).Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Zamieszczone przez Glosima Zobacz postaAle wiesz jak to wygląda u Hondy czy tak sobie po prostu dywagujesz ?
Taka superoferta to zwykle chwyt markeringowy: właściciel w ASO zostawi więcej kasy przez 7 lat niż może się zepsuć.
Pozdrawiam
Łukasz
Comment
-
Zblizam się powoli do pierwszego przeglądu i przez te 11,5kkm nazbierało się troszkę dupereli, co jednak mimo wszystko nie napawa optymizmem na dalszą eksploatację.
Pierwsza sprawa skaza ( W zasadzie kółko) na środku maski widziane pod słońcem albo w dobrym świetle, coś podobnego do tego jak mieli koledzy,
druga sprawa cały przedni grill piano black w jakichś malutkich purchlach mniej więcej tak jakby się robiły małe pęcherzyki powietrza, już nawet machnąłem ręką na to że wszystkie elementy piano black są mega porysowane (a nigdy szczotki czy myjni aut nie widziały), generalnie jakość lakieru i tych plastików na poziomie... Dacii? Zresztą nie chcę obrażać Dacii, po prostu tragedia.
Kolejna sprawa to nawigacja, niby sygnału nie gubi, ale przeprowadza na około, tak jakby nie widziała dróg, tylko każe robić kolano albo nadrabiać względem yanosika czy google jakieś srednio 40-50km na 200km trasie.
Skoszona kierownica w prawo (w ix była w lewo)
Nie zwijajaca się roletka, która w swoim rozwiązaniu i wykonaniu jest po prostu okropna i tandetna.
Kolejna sprawa którą będę zgłaszał to pikające czujniki z przodu, początkowo pikały tylko jak deszcz lub śnieg, teraz jednak nawet po umyciu i dokładnym wysuszeniu drą jape na okrągło.
Czujniki deszczu i same wycieraczki też okropne, ale nie wiem czy mi to Aso uzna, pewnie na czujniki machna ręką, a wycieraczki każą wymienić na mój koszt, więc szkoda zgłaszać.
Ja wiem, to niby pierdoły, ale pomimo mojego zamiłowania do tej marki jestem rozczarowany i trochę wkurzony, bo trochę do aso kilometrów mam i na pewno potrwa rozpatrzenie wszystkich usterek, a nie po to kupuje się nowe auto, żeby tracić czas na siedzenie w serwisie. Niestety mimo że się civem przyjemnie jeździ (dynamika, komfort, prowadzenie ), to chyba przez to że skladany jest przez niedorozwojow w swindom jego jakość jest żenująca, a przecież wybrałem Hondę ze względu na solidność. No cóż, chyba powoli trzeba zacząć myśleć o cesji i zmianie marki
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaZblizam się powoli do pierwszego przeglądu i przez te 11,5kkm nazbierało się troszkę dupereli, co jednak mimo wszystko nie napawa optymizmem na dalszą eksploatację.
Pierwsza sprawa skaza ( W zasadzie kółko) na środku maski widziane pod słońcem albo w dobrym świetle, coś podobnego do tego jak mieli koledzy,
druga sprawa cały przedni grill piano black w jakichś malutkich purchlach mniej więcej tak jakby się robiły małe pęcherzyki powietrza, już nawet machnąłem ręką na to że wszystkie elementy piano black są mega porysowane (a nigdy szczotki czy myjni aut nie widziały), generalnie jakość lakieru i tych plastików na poziomie... Dacii? Zresztą nie chcę obrażać Dacii, po prostu tragedia.
Kolejna sprawa to nawigacja, niby sygnału nie gubi, ale przeprowadza na około, tak jakby nie widziała dróg, tylko każe robić kolano albo nadrabiać względem yanosika czy google jakieś srednio 40-50km na 200km trasie.
Skoszona kierownica w prawo (w ix była w lewo)
Nie zwijajaca się roletka, która w swoim rozwiązaniu i wykonaniu jest po prostu okropna i tandetna.
Kolejna sprawa którą będę zgłaszał to pikające czujniki z przodu, początkowo pikały tylko jak deszcz lub śnieg, teraz jednak nawet po umyciu i dokładnym wysuszeniu drą jape na okrągło.
Czujniki deszczu i same wycieraczki też okropne, ale nie wiem czy mi to Aso uzna, pewnie na czujniki machna ręką, a wycieraczki każą wymienić na mój koszt, więc szkoda zgłaszać.
Ja wiem, to niby pierdoły, ale pomimo mojego zamiłowania do tej marki jestem rozczarowany i trochę wkurzony, bo trochę do aso kilometrów mam i na pewno potrwa rozpatrzenie wszystkich usterek, a nie po to kupuje się nowe auto, żeby tracić czas na siedzenie w serwisie. Niestety mimo że się civem przyjemnie jeździ (dynamika, komfort, prowadzenie ), to chyba przez to że skladany jest przez niedorozwojow w swindom jego jakość jest żenująca, a przecież wybrałem Hondę ze względu na solidność. No cóż, chyba powoli trzeba zacząć myśleć o cesji i zmianie marki
Comment
-
Ja w ix też zglaszalem trzeszczenia podsufitki, mechanik pojechał ze mną na dziurska, ale oczywiście nie słyszał, po czym podkleił filcem podsufitke żebym się odwalił, na jakiś czas pomogło.
Ciekaw jestem czy np w takim golfie czy oplu lub innyn kompakcie też po 11kkm klienci przyjeżdżają z listą usterek do poprawienia. Ja wiem, lawety nie wzywalem, ale mimo wszystko wstyd jak na Honde.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postageneralnie jakość lakieru i tych plastików na poziomie... Dacii? Zresztą nie chcę obrażać Dacii, po prostu tragedia.
Zamieszczone przez katana Zobacz postaKolejna sprawa to nawigacja, niby sygnału nie gubi, ale przeprowadza na około, tak jakby nie widziała dróg, tylko każe robić kolano albo nadrabiać względem yanosika czy google jakieś srednio 40-50km na 200km trasie.
Zamieszczone przez katana Zobacz postaNo cóż, chyba powoli trzeba zacząć myśleć o cesji i zmianie marki
Comment
-
Jak po tak małym przebiegu jest tyle usterek (większych czy mniejszych), to aż strach pomyśleć ile nazbiera się przez np 100kkm, obym się mylił. Mam wielką nadzieję że mechanicznie będzie okey. Jeździ mi się nim przyjemnie, silnik jak na tą pojemność to mistrzostwo świata, ale kurczę czemu wywalaja się na takich pierdołach. Czy nie można dokładniej malować, postarać się żeby nie było takich szpar w karoserii czy dokładniej polakierowac/ zabezpieczyć wszystkie elementy plastikowe na zewnątrz. Może w Usa nie zwracają na takie rzeczy uwagi, ale w Eu już tak i nie dobrze jak pierwsze wrażenie lepsze od Civica robi Golf, Octavka czy Kia Ceed albo nawet 308.
Comment
-
Fakt, że montaż to czynnik ludzki, ale ten lakier czy piano black to raczej technologia wadliwa. Myslę,że przy 100.000 dalej będzie się jeździć jedabiście, tyle, że lakier będzie już do bani, dziury w tapicerce itd. Smutne to faktycznie. Ciekawe, czy jakby od razu po wyjeździe z salonu zafoliować auto to też będą takie jaja z lakierem. Z drugiej strony to takie koszty, że chyba taniej wyjdzie ponowne lakierowanie po kilku latach.
Comment
-
U mnie Accord VIII dobija do trzech lat i wizyt w serwisie.... 0 , słownie : zero, a jestem upierdliwym klientem i gdyby coś było nie tak to bym zgłaszał, a tak to Olej, filtry, olej, filtry, olej, filtry, itd.. nuda
Ja sobie ostrzę zęby na nową CRV made in Japan, no chyba że po liftingu w Civcu poprawią te niedoróbki.
Comment
-
Już to widzę jak poprawią, dopóki będzie składany w Anglii to nic się nie zmieni. U mnie w rodzinie był Acco viii z 2008r i też lakier miał strasznie kiepski. Natomiast nie ulaga wątpliwości że made in Japan to inna jakość.
Mam takie przeczucie że nowa cr-vka pójdzie sporo w górę z ceną, ale też jestem jej ciekaw, choć to zupełnie nie moja bajka. Nie widzę żadnych zalet suva poza miastem wobec kompakta czy średniaka. Zawsze płaci się więcej za gorsze prowadzenie, mniejszą dynamikę i większe spalanie, które powyżej w zasadzie 120km/h rośnie do absurdalnie większego niż w osobowce ze względu na opór powietrza.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaJak po tak małym przebiegu jest tyle usterek (większych czy mniejszych), to aż strach pomyśleć ile nazbiera się przez np 100kkm, obym się mylił. Mam wielką nadzieję że mechanicznie będzie okey. Jeździ mi się nim przyjemnie, silnik jak na tą pojemność to mistrzostwo świata, ale kurczę czemu wywalaja się na takich pierdołach. Czy nie można dokładniej malować, postarać się żeby nie było takich szpar w karoserii czy dokładniej polakierowac/ zabezpieczyć wszystkie elementy plastikowe na zewnątrz. Może w Usa nie zwracają na takie rzeczy uwagi, ale w Eu już tak i nie dobrze jak pierwsze wrażenie lepsze od Civica robi Golf, Octavka czy Kia Ceed albo nawet 308.
Peguot 308 mamy w rodzinie prawie 9 lat i ponad 250tys przejechane, jedyna awaria skraplacz klimatyzacji po 5 latach przestał byc szczelny. Nic innego oprócz płynów, klocków itp. Nie bylo zmieniane. Wykonany we wnętrzu z lepszych materiałów nic Honda (ale bez przepaści) lakier znacznie twardszy, wygłuszony lepiej. Pomiomo tego jazda tym peguotem to jedna z najmniej satysfakcjonujących czynności jakie bylo mi dane doświadczyć w tym życiu i do hondy nie ma startu pomimo tego ze Honda przez 4 miesiące ma juz pare rys, a wycieraczki slabo zbierają. :-)
Aha, lakier w Subaru jeszcze gorszy niz w hondzie, tam lekko paznokciem jak sie zahaczy kolo klamki to sie drzwi rysują.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaU mnie w rodzinie był Acco viii z 2008r i też lakier miał strasznie kiepski.ale jak się nie jeździ na szczoty to jest ok, nie ma piano black itp.
Co do suva to też jestem anty, ale z oferty Hondy nie bardzo jest co wybrać. W nowej CRV jest jakiś automatyczny system zamykania wlotu do chłodnicy, ma to poprawiać opływowość auta i zmniejszać zużycie paliwa. Nowa CRV jest też podobno znacznie cichsza od poprzedniej, pomierzyli, że 2db. Siedzenia w CRV wyglądają super. Z ceną to też się obawiam, że odlecą.
Comment
Comment