Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
    Mam/miałem chyba z 7 aut z DPF. (Fordy, VW, Honda, Mercedes)
    Nie było żadnych problemow z filtrem do tych 130-150 tys km. Dłużej aut nie używalem.

    Jedynie w Golfie 2.0TDI jak na początku nie zwracałem uwagi na filtr, to mi wzrósł poziom oleju w silniku.
    Zacząłem więc stosować sie do rady mechanika i auto jeździło dalej bezproblemowo.

    Tak więc to kolejny taki troche mit z tą awaryjnością. A w zasadzie nie mit tylko dowod na to, że te auta sprowadzane zza zachodniej granicy mają nie 100k km przebiegu, a 250-300k km...
    Niby tak, ale to nie chodzi nawet o to, że sie psuje tylko fakt, że jak już sie zapisuje to w 5-7 letnim aucie za naprawę musisz dać często 20% wartości auta - za coś bez czego tak na prawdę dałoby się jeździć... Troche chore, to tak jakby filtr oleju kosztował 1000zl to też bybylo chore IMO.
    Jak cos jest filtrem to z zasady sie zużywa i brudzi i z zasady powinno byc w rozbieranej obudowie z wymienialnym wkładami, wkład by kosztował 1000-1500zl, wymiana 200zl i nikt by z tym bólu tylnej czesci ciała nie mial.
    A tak to ludzie sie musza bawić w regenerację, kombinacje, wycinanie, zmiany softa itd.

    A to, że ściągane auta zza granicy, a szczególności diesle maja przebiegi -70% to sprawa oczywista.
    Ja po 7 latach używania nowego samochodu (4lata członek rodziny, 3 lata ja) dobilem do 175k i żadnych, absolutnie żadnych problemów z silnikiem 2.0TDI VW nie mialem (a mialem silnik z najbardziej awaryjnej serii). Także nawet najbardziej awaryjne jednostki dają radę pod warunkiem, że przebieg prawdziwy, a nie 60 tys od 5 letniego Niemca :-D, no i drugi bardzo ważny warunek - diesle na trasę, bo w mieście plus krótkie trasy zapychają sie turbiny z geometria, DPFy itd.
    www.simple-events.pl

    Comment


    • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
      Jak to dopracują to tak, póki co to mając zasięg w elektryku na poziomie 150km jak się normalnie korzysta z auta i ograniczenie prędkości do 150-160km/h (nie piszę tu o tesli) skutecznie zniechęcają mnie do tego typu konstrukcji. Dobrze że pracują nad ogniwami itd. ale póki co w naszych polskich warunkach to utopia.
      Mylisz elektryki i hybrydy z autami na wodor. Te robia ponad 400km.

      Comment


      • Nawet 589km jak deklaruje Honda, ale póki co to tylko jeżdżące ciekawostki.

        Comment


        • Z tym GPF od września może być tak ,jak z ABS w motocyklach. . Zgodnie z rozporządzeniem KE po 1 stycznia 2017 nie ma możliwości zarejestrowania nowego motocykla który nie spełnia norm emisji spalin Euro 4 i nie posiada systemu ABS bądź CBS. A np.Honda CBR 125R była sprzedawana przez cały 2017 rok normalnie bez ABS, bo mieli jakieś tam wyłączenie z tego przepisu aż wyprzedadzą ten model.

          Comment


          • Myślę, że to będzie związane z datą produkcji auta.

            Comment


            • Panowie - na 1.0 5d hatchback jest już 7.000 pln rabatu

              1.5 bez zmian - nadal 5.000

              Comment


              • Jak z akcjami na giełdzie. Dojdzie rabat do 10 tys -Kupować!!

                Comment


                • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
                  Jak z akcjami na giełdzie. Dojdzie rabat do 10 tys -Kupować!!
                  docelowo za miesiąc - dwa będzie możliwe uzyskanie według mnie na 1.0 takiego rabatu... widać, że mają trochę tego na stocku, skoro tak wyróżniają hb 1.0 i sedana

                  Comment


                  • Zamierzam kupić wersję 1,0 Comfort i tu mam dosyć poważną zagwostkę .Czy wybrać wersję automat , czy lepsza będzie do tego silnika skrzynia manualna.
                    Niby na jeździe testowej skrzynia automatyczna dawała radę , ale nie ukrywam , że jeździłem na trybie ala "Sport" , bo na normalnym reakcja na gaz była taka sobie.
                    Czy na trybie " Sport" można jeździć cały czas , czy są do tego jakieś przeciwwskazania. Ew. większe spalanie w tym trybie, raczej mnie mało interesuje , bo nie robię dużych przebiegów rocznych . Będzie to moja pierwsza Honda i ew. pierwszy automat.Wersja z silnikiem 1,5 , na chwilę obecną przekracza mój budżet.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Corwin1 Zobacz posta
                      ale nie ukrywam , że jeździłem na trybie ala "Sport" , bo na normalnym reakcja na gaz była taka sobie.
                      Czy na trybie " Sport" można jeździć cały czas , czy są do tego jakieś przeciwwskazania
                      Nie ma przeciwskazań. Mozna jezdzic cały czas na Sport.

                      Tak samo jak ze skrzynia manualną, jeden jezdzi ekonomicznie zmieniajac biegi przy 3k rpm, drugi piłuje do 5k rpm. Ma to wpływ na trwałość podzespołów ale jezdzic mozna jak sie chce.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • A dokładnie o jakie podzespoły chodzi.Czy skrzynia będzie bardziej obciążona , czy silnik .

                        Comment


                        • I silnik i skrzynia.
                          Jazda na wysokich obrotach obciaza cały układ napedowy.

                          Natomiast kompletnie bym sie tym nie przejmował w przypadku zakupu nowego auta.
                          W Suzuki wiekszosc osob jezdzi na ustawieniu Sport w przypadku AllGrip i 1.6. Bo w standardzie zamula to auto dość mocno. I tak od prawie 10 lat i nic złego sie nie dzieje....
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Ale te skrzynie z drugiej strony właśnie utrzymują auto na zbyt niskich obrotach, tj w manualach wskaźnik ekonomicznej zmiany biegów, a nic tak nie zabija silnika jak pełny gaz na 6b przy 60km/h.

                            Comment


                            • Tak czy siak, przez 5lat z przebiegami 15tys rocznie nic mu sie raczej nie stanie. Za 2tys dokupi gwarancje na 5 lat i kłopot z głowy. PS widzialem wczoraj jakies demo 1.0 na wyprzedaży i dealer dorzucał 6 lat gwarancji. Poszukaj na stronie hondy.pl w zakładce samochody używane 2017 rok.
                              Last edited by plastik1989; 07-01-2018, 12:17.
                              www.simple-events.pl

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Corwin1 Zobacz posta
                                Zamierzam kupić wersję 1,0 Comfort i tu mam dosyć poważną zagwostkę .Czy wybrać wersję automat , czy lepsza będzie do tego silnika skrzynia manualna..
                                Pytanie powinno być co lepsze dla Ciebie a nie dla silnika. Jak jeździsz dużo po zakorkowanym mieście i należysz do spokojniejszych kierowców, nie zmieniasz co chwila pasa ruchu itp to jak najbardziej automat do tego 1,0. Jeśli natomiast mimo wszystko cieszysz się jazdą i z tego silnika chciałbyś wycisnąć jakąś tam frajdę z posiadania turbo to jednak manual.
                                CIVIC IX 1,8/142KM

                                Comment

                                Working...
                                X