Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klasa D to podobno wymiera tak apropos. Nie ma (u nas) accorda, ma też nie być avensisa. Zobaczymy kto następny.

    Comment


    • Może wymiera z powodu małych SUVów.

      Comment


      • Bo mały SUV to jeszcze większy "prestiż" i zazdrosne spojrzenia sąsiadów w bonusie dla lubiących sie dowartościowywać :P

        Comment


        • Prestiż ogólnie rozumiany oczywista. Inaczej się prezentuje sedan klasy D, a inaczej kombi kompakt, czy hatchback kombakt. O sedanie klasy D trudno nie powiedzieć, że w jakiś sposób nie ma funkcji reprezentaccyjnej, delegacje, zagraniczne, politycy, dyplomaci, oficjele nie jeżdżą kombiakami

          Comment


          • Zamieszczone przez TomekS Zobacz posta
            prestiż nie ma dla mnie dużego znaczenia, zależy mi przede wszystkim na:

            - bezpieczeństwo rodziny oraz moje (poduszki, systemy bezpieczenstwa, trzymanie na drodze)
            - komfort jazdy, czesto dojazdy do pracy zajmuja mi od 3 do 4 godzin dziennie, częsciowo w korkach (także wygodna pozycja za kierownica, ergonomia)
            - komfort jazdy w kontekscie silnika, skrzyni biegów (elastycznosc, mozliwoc przyspieszenia kiedy trzeba)
            - ergonomia (użytecznosć rożnych systemów, radia, możliwosc podlaczenia telefonu, zestaw glosnomowiacy)
            Na powyższe to dla mnie 4 x tak. Koniecznie wypożycz civika 4d na kilka dni, aby sprawdzić czy ten komfort odpowiada TOBIE.

            Co do dziecka - zwróć uwagę na bagażnik - czy Ci odpowiada wielkość, klapa (brak wnęki na dłoń do zamykania klapy), materiały wykończeniowe bagażnika - te są biedne.
            Podczas jazdy 130km/h i więcej zwróć uwagę czy nie przeszkadza Ci falująca maska. Zobacz jak funkcjonują automatyczne wycieraczki. Tyle.

            Comment


            • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
              Klasa D stoi wyzej niz C więc i "prestiż" większy.
              Zapewne dla sporego procent ludzi ma to znaczenie.

              Dla mnie z kolei liczy się komfort - przesiaduje w aucie dużo czasu (choć ograniczam na ile mogę) i po prostu szukam komfortu w autach.
              Lepszy komfort daje klasa D, wiec dla mnie wybór jest prosty. - oczywiście jeśli chodzi o auto na publiczne drogi



              Ciekawe podejście do życia i marek jako takich. "Generation Apple"
              Chyba jesteśmy z zupełnie innego pokolenia, bo dla mnie znaczek na masce naprawdę ma drugo, albo i trzeciorzędne znaczenie...A jakby ktos za darmo Superba dał to szarpałbym jak Reksio szynkę
              To tak jak z dresami. Jak ktoś zadarmo dalby mi nowe dresy adidasa "czy paski" to nie chodziłbym w nich po ulicy. Tak samo z każdą skodą ( królową lewego pasa przy 120km/h) Ty możesz uważać inaczej. Świat jest piękny w swojej różnorodności
              Edit:
              Wszystkie Skody są nudne i pospolite. Dla mnie tak jak Dacia są zaprzeczeniem pasji motoryzacyjnej. Są jak to powiedział Clarkson jak słupki przy drodze, wszedzie ich pelno ale nikt (z pasją) nie zwraca na nie uwagi.
              Ja mam swoje powiedzenie : " Życie jest za krótkie zeby jeździć nudnymi samochodami". To jest wylacznie moja opinia do której mam prawo
              Nikogo nie chcę obrazić moim postem.
              Last edited by Leśny Władek; 04-12-2017, 19:26.

              Comment


              • Jedna sprawa która dość mocno eliminuje Civica X 4d z mojego punktu widzenia. Dzwoniłem do 3 salonów i każdy z nich powiedział że nie ma możliwości zamontowania bagażnika na dach. Czyli nie mogę na dachu przewozić rowerów, podobnie pewnie trumny. Macie jakieś wiadomości na ten temat ? Chociaż z drugiej strony znalazłem na stronie thule bagażniki rowerowe do sedana z 2017 roku i nie wiem jak to się ma do tego co powiedziano w salonie ?

                Comment


                • Nie wiem jak w sedanie ale w HB nie polecane są bagażniki na rower pewnie ze wzgl na konstrukcję dachu ale można wozić box czy uchwyty na narty,dopuszczalne obciążenie chyba 45 kg

                  Comment


                  • Zamieszczone przez TomekS Zobacz posta
                    Jedna sprawa która dość mocno eliminuje Civica X 4d z mojego punktu widzenia. Dzwoniłem do 3 salonów i każdy z nich powiedział że nie ma możliwości zamontowania bagażnika na dach. Czyli nie mogę na dachu przewozić rowerów, podobnie pewnie trumny. Macie jakieś wiadomości na ten temat ? Chociaż z drugiej strony znalazłem na stronie thule bagażniki rowerowe do sedana z 2017 roku i nie wiem jak to się ma do tego co powiedziano w salonie ?
                    Gdy poruszyłem ten temat w salonie to mi zaproponowali darmowy montaż haka holowniczego. Jeżeli takie rozwiązanie Cię satysfakcjonuje to możesz poruszyć ten temat.

                    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • Jak pytałem w salonie to powiedzieli że koszt haka z montażem to 2.5 tyś + zakładam około 2 tyś bagażnika rowerowy. Do tego i tak potrzebuje ewentualnie bagażnika dachowego na narty, ech.... a już prawie zapłaciłem zaliczkę..

                      Comment


                      • Jeśli te dodatki są ważne to nie pchałbym się jednak w civika tylko jakieś kombi, relingi itp....albo jakiegoś crossovera jak ma być jazda poza asfaltem. Civik dodatkowo ma niewielki prześwit. Przejścia do bagażnika na narty też nie ma (trzeba składać oparcie).

                        Comment


                        • Civic absolutnie nie nadaje się poza asfalt, ani też na konia jucznego. Tu popieram, rozważyć cos innego, kombi albo MPV/van. SUV tylko jeśli wymagany przeswit, bo poza wyjątkami jak CR-V (ktore wlasciwie jest vanem rynkowo nazwanym SUVem zeby sie sprzedawal gawiedzi) większość SUV ma funkcjonalność taką jak przeciętny hatchback i nic więcej. Mega praktyczne są pod tym kątem kombi AllRoad (np. Octavia Scout) - zalety pakownosci i praktyczności kombi, dzielnosci terenowej nieraz wiekszej niż SUVy - przy tym bez bycia klocem aerodynamicznym na autostradzie o prowadzeniu się wozu drabiniastego i pojemności... hatchbacka. Czy autobusowatego wyglądu van/MPV.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Ostatnim razem takie uogólnione wypowiedzi o klasach aut i ich wyższością jednych nad drugimi skończyły się wojenką na kilkanaście stron o SUVach .

                            Comment


                            • Prawdziwe SUVy maja swoje zalety. W Albańskie góry nie wybrałbym się Octavią Scout co najwyżej po większe zakupy do Biedry.

                              Comment


                              • Chyba ze mowisz o autach godnych nazw terenowych jak Land Cruiser albo Land Rover to tak. Bo mega popularny Tucson 2WD to nadaje się najwyżej na wyższe krawężniki "miejskiej dżungli" a nie na jakikolwiek teren. Poza tym na szczęście nie mieszkamy w Albanii wiec mamy asfalt i najwyżej chodzi komuś o kawalek gruntowej drogi do domu. Do tego, szczególnie jak spadnie śnieg, lepszy taki solidny AllRoad niż popularne SUVy których 80% sprzedaje się 2WD.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X