Klasa D to podobno wymiera tak apropos. Nie ma (u nas) accorda, ma też nie być avensisa. Zobaczymy kto następny.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Prestiż ogólnie rozumiany oczywista. Inaczej się prezentuje sedan klasy D, a inaczej kombi kompakt, czy hatchback kombakt. O sedanie klasy D trudno nie powiedzieć, że w jakiś sposób nie ma funkcji reprezentaccyjnej, delegacje, zagraniczne, politycy, dyplomaci, oficjele nie jeżdżą kombiakami
Comment
-
Zamieszczone przez TomekS Zobacz postaprestiż nie ma dla mnie dużego znaczenia, zależy mi przede wszystkim na:
- bezpieczeństwo rodziny oraz moje (poduszki, systemy bezpieczenstwa, trzymanie na drodze)
- komfort jazdy, czesto dojazdy do pracy zajmuja mi od 3 do 4 godzin dziennie, częsciowo w korkach (także wygodna pozycja za kierownica, ergonomia)
- komfort jazdy w kontekscie silnika, skrzyni biegów (elastycznosc, mozliwoc przyspieszenia kiedy trzeba)
- ergonomia (użytecznosć rożnych systemów, radia, możliwosc podlaczenia telefonu, zestaw glosnomowiacy)
Co do dziecka - zwróć uwagę na bagażnik - czy Ci odpowiada wielkość, klapa (brak wnęki na dłoń do zamykania klapy), materiały wykończeniowe bagażnika - te są biedne.
Podczas jazdy 130km/h i więcej zwróć uwagę czy nie przeszkadza Ci falująca maska. Zobacz jak funkcjonują automatyczne wycieraczki. Tyle.
Comment
-
Zamieszczone przez Glosima Zobacz postaKlasa D stoi wyzej niz C więc i "prestiż" większy.
Zapewne dla sporego procent ludzi ma to znaczenie.
Dla mnie z kolei liczy się komfort - przesiaduje w aucie dużo czasu (choć ograniczam na ile mogę) i po prostu szukam komfortu w autach.
Lepszy komfort daje klasa D, wiec dla mnie wybór jest prosty. - oczywiście jeśli chodzi o auto na publiczne drogi
Ciekawe podejście do życia i marek jako takich. "Generation Apple"
Chyba jesteśmy z zupełnie innego pokolenia, bo dla mnie znaczek na masce naprawdę ma drugo, albo i trzeciorzędne znaczenie...A jakby ktos za darmo Superba dał to szarpałbym jak Reksio szynkę
Edit:
Wszystkie Skody są nudne i pospolite. Dla mnie tak jak Dacia są zaprzeczeniem pasji motoryzacyjnej. Są jak to powiedział Clarkson jak słupki przy drodze, wszedzie ich pelno ale nikt (z pasją) nie zwraca na nie uwagi.
Ja mam swoje powiedzenie : " Życie jest za krótkie zeby jeździć nudnymi samochodami". To jest wylacznie moja opinia do której mam prawo
Nikogo nie chcę obrazić moim postem.Last edited by Leśny Władek; 04-12-2017, 19:26.
Comment
-
Jedna sprawa która dość mocno eliminuje Civica X 4d z mojego punktu widzenia. Dzwoniłem do 3 salonów i każdy z nich powiedział że nie ma możliwości zamontowania bagażnika na dach. Czyli nie mogę na dachu przewozić rowerów, podobnie pewnie trumny. Macie jakieś wiadomości na ten temat ? Chociaż z drugiej strony znalazłem na stronie thule bagażniki rowerowe do sedana z 2017 roku i nie wiem jak to się ma do tego co powiedziano w salonie ?
Comment
-
Zamieszczone przez TomekS Zobacz postaJedna sprawa która dość mocno eliminuje Civica X 4d z mojego punktu widzenia. Dzwoniłem do 3 salonów i każdy z nich powiedział że nie ma możliwości zamontowania bagażnika na dach. Czyli nie mogę na dachu przewozić rowerów, podobnie pewnie trumny. Macie jakieś wiadomości na ten temat ? Chociaż z drugiej strony znalazłem na stronie thule bagażniki rowerowe do sedana z 2017 roku i nie wiem jak to się ma do tego co powiedziano w salonie ?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Jeśli te dodatki są ważne to nie pchałbym się jednak w civika tylko jakieś kombi, relingi itp....albo jakiegoś crossovera jak ma być jazda poza asfaltem. Civik dodatkowo ma niewielki prześwit. Przejścia do bagażnika na narty też nie ma (trzeba składać oparcie).
Comment
-
Civic absolutnie nie nadaje się poza asfalt, ani też na konia jucznego. Tu popieram, rozważyć cos innego, kombi albo MPV/van. SUV tylko jeśli wymagany przeswit, bo poza wyjątkami jak CR-V (ktore wlasciwie jest vanem rynkowo nazwanym SUVem zeby sie sprzedawal gawiedzi) większość SUV ma funkcjonalność taką jak przeciętny hatchback i nic więcej. Mega praktyczne są pod tym kątem kombi AllRoad (np. Octavia Scout) - zalety pakownosci i praktyczności kombi, dzielnosci terenowej nieraz wiekszej niż SUVy - przy tym bez bycia klocem aerodynamicznym na autostradzie o prowadzeniu się wozu drabiniastego i pojemności... hatchbacka. Czy autobusowatego wyglądu van/MPV.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Chyba ze mowisz o autach godnych nazw terenowych jak Land Cruiser albo Land Rover to tak. Bo mega popularny Tucson 2WD to nadaje się najwyżej na wyższe krawężniki "miejskiej dżungli" a nie na jakikolwiek teren. Poza tym na szczęście nie mieszkamy w Albanii wiec mamy asfalt i najwyżej chodzi komuś o kawalek gruntowej drogi do domu. Do tego, szczególnie jak spadnie śnieg, lepszy taki solidny AllRoad niż popularne SUVy których 80% sprzedaje się 2WD.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
Comment