Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja 4 letniego IX sprzedałem za równe 50, nowego kupiłem za 71 więc uważam że super. Jeśli nie będzie żadnych wpadek to Xgen powinien również trzymać wartość. Jednak znając specyfikę rynku i uprzedzenie do tzw kosiarek (mimo że to najbardziej udana litrowka w klasie kompakt) to wersja 1,5turbo będzie więcej warta niż litrowka i też łatwiej będzie ją sprzedać, ale z drugiej strony za 4-5 lat może się zmienić postrzeganie wysilonych 3 cylindrowek i wcale może nie być tak źle.

    Comment


    • Nie sądzę. Obecnie jeśli 4-5 letni civic IX jest dziwnie tani to zawsze okazuje się, że siedzi tam 1.4 i wszystko w temacie.

      Comment


      • Zamieszczone przez zirael Zobacz posta
        Oj tam oj tam Robiłem tam auto dwa razy (dwa różne przypadki) i było OK. Mineło już kilka lat, auto sie nie rozłazi, nie rdzewieje, nie mam powodu do narzekania.(Auto sprzedane w rodzinie więc moge obserwować jak sie ma).
        Sama obsługa w porządku chociaż realizacja zadania potrafi trwać długo. Ale na przykład za drugim razem miałem auto zastęcze przez miesiąc mimo, że moje AC za tyle nie płaci (teoretycznie)

        Tak wiem, była tu opisywana dramatyczna historia z ich udziałem. Oczywiście należy mieć to na uwadze ale gdyby wszystkie sprawy tak im wychodziły to już dawno zamkneli by biznes.
        No właśnie. Kilka lat temu - mój kolega tam wtedy pracował i to był dobry warsztat. Obsługiwała mnie dziewczyna, która aktualnie nie pracuje. Porysowali mi tapicerkę na klapie. Wymieniony zderzak ma ciut ciemniejszy odcień(fabryczny) i na nowych ślizgach za ciasno zmontowali, że szpary są nierówne. Lakierowali blendę na klapie(uwalili lakierem czarne plastki przy guziku od otwierania klapy). A polerkę to chyba papierem ściernym robili. Dobrze, że w ramach reklamacji wymienili mi tapicerkę na nową.
        Szczrze nie polecam.

        Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
          Nie sądzę. Obecnie jeśli 4-5 letni civic IX jest dziwnie tani to zawsze okazuje się, że siedzi tam 1.4 i wszystko w temacie.
          Tak a propos 1.4... ja mam zamiar właśnie za kilka miesięcy wystawić swojego 1.4 na sprzedaż... przerzucam się ostatecznie na nowe 1.5t...jak Panowie myślicie - od jakiego pułapu cenowego startować z ofertą? Auto w wersji sport, bezwypadkowe, od początku do chwili obecnej serwisowane w ASO, przebieg sądzę na moment sprzedaży będzie ok. 56-57 tys., rocznik 2012 - użytkowane od stycznia 2013

          Comment


          • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
            A jak to wygląda w przypadku IX?
            Miesiąc temu sprzedałem swojego Civica 2014 rok, wersja sport 1.8, przebieg ok. 30 tys. Kupiłem na wyprzedaży rocznika za 69k, a sprzedałem za 58k.

            Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Zapominacie, że w ciągu ostatnich 2-3 lat samochody bardzo podrożały, podrożały też auta używane, stąd te rewelacyjne ceny . Wersja sport i mocny silnik 1.8 za 69 tyś , teraz za Civica X w podobnej konfiguracji trzeba zapłacić pewnie około 90tyś, 20tyś więcej. Pewnie, że to inne auto, 1.5 turbo itp, ale to nadal ten sam model czyli Civic. Podobnie było z klasą D, 3-4 lata temu fajne auto kupowało się w okolicach 100tyś, teraz to jest 120tyś, albo lepiej. Honda podobno mało traci na wartości, nie wiem, nie liczyłem, a bez liczenia to takie gadanie. Glosima chyba kiedyś liczył Golf vs Civic i jeżeli dobrze pamiętam to się Civic nie obronił

              Comment


              • Tak czy inaczej straci się mniej niż na innych kompaktach, jeśli ktoś natomiast liczy każdą złotówkę wersja 1,5turbo straci mniej niż litrowka, ale przecież można kupić tourera 1,8 albo jakąś uzywke albo fiata tipo.
                Poza tym jak ktoś rozważa Civica to chyba nie spojrzy na Golfa- nie ta grupa odbiorcza.

                Comment


                • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                  Poza tym jak ktoś rozważa Civica to chyba nie spojrzy na Golfa- nie ta grupa odbiorcza.
                  a widzisz katana i tu Cię wyprowadzę z błędu :-) bo ja spoglądam jeszcze na Golfa :-) może jestem dziwny, mam wypaczony gust, ale biorę go nadal jeszcze pod uwagę - generalnie GTI :-)
                  Plus jako trzeci wybór jeszcze Seata Leona czy też Cuprę :-) Wiem, że sylwetki aut, właściwości jezdne, generalnie wszystko skrajnie różne, że auta Grupy VW nudne jak cholera, ale uważam generalnie, że to też bardzo solidne auta, dodatkowo podobnie jak Civic z fajną przyszłą wartością rezydualną...
                  Na 90% jednak skończy się jak już pisałem Civic'iem 1.5t...

                  Comment


                  • Też patrzę na Vag-a, ale raczej nie kupię. Miałem niemieckie auta i więcej nie kupię. Dla mnie niemieckie produkty są ..... k.... daleko od jakości, jak mawiał klasyk

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                      Tak a propos 1.4... ja mam zamiar właśnie za kilka miesięcy wystawić swojego 1.4 na sprzedaż... przerzucam się ostatecznie na nowe 1.5t...jak Panowie myślicie - od jakiego pułapu cenowego startować z ofertą? Auto w wersji sport, bezwypadkowe, od początku do chwili obecnej serwisowane w ASO, przebieg sądzę na moment sprzedaży będzie ok. 56-57 tys., rocznik 2012 - użytkowane od stycznia 2013
                      Startuj od 49k i zobacz co się będzie działo. Wg tego co patrzyłem kilka dni temu na allegro to za około 40-43k takie chodzą. Choc może i wyrwiesz 45 jesli to krajówka. Z 1.4 ciężko ocenić.

                      Sprzedawca z Hondy w Słupsku opowiadał mi, że ktoś u nich kupił Jazza lub Civika i po roku bodajże odsprzedał jeszcze z zyskiem

                      Comment


                      • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                        Startuj od 49k i zobacz co się będzie działo. Wg tego co patrzyłem kilka dni temu na allegro to za około 40-43k takie chodzą. Choc może i wyrwiesz 45 jesli to krajówka. Z 1.4 ciężko ocenić.

                        Sprzedawca z Hondy w Słupsku opowiadał mi, że ktoś u nich kupił Jazza lub Civika i po roku bodajże odsprzedał jeszcze z zyskiem
                        krajówka oczywiście - kupiona z wyprzedaży rocznika za 58 tysięcy... Pamiętam, że ta cena podana w trakcie rozmowy telefonicznej ze sprzedawcą była na tyle dla mnie satysfakcjonująca, że auto kupiłem przez telefon :-)
                        powiem szczerze, że gdybym za te pół roku dostał za nią te 40-42 tysiące to byłbym happy... Jeśli dobrze policzyłem wziąłbym wówczas ok. 70% wartości zakupionego auta - to niezły wynik sądzę jak po 5,5 roku użytkowania...

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                          dostał za nią te 40-42 tysiące to byłbym happy...
                          Też tak uważam. Cena zależy też od przebiegu.
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Widzę z powyższego że jeden Civic IX sprzedany z przebiegiem 30tys, kolejny szykuje się do sprzedaży z przebiegiem 56tys, po co w ogóle pozbywać się aut z takimi minimalnymi przebiegami? Jak wystawię swojego to przy Was mojego nikt nie kupi (110tys)
                            CIVIC IX 1,8/142KM

                            Comment


                            • Daro31 jak się oglądasz na cupre czy gti, to po jakiego rozwazasz Civica, który przy takich autach po prostu nie jedzie, poza tym może rozsądnej trochę jeszcze poczekać aż rynek się opatrzy i wyrwać typka za jakieś 130tys w wersji base.

                              Comment


                              • Też nie ogarniam, poza tym cupra czy gti jest min 30 tyś droższe od civica.... poniżej 130 nic nie ma....te auta są najfajniejsze z dsg a to kolejne 9 tys...
                                najtańsza z grupy jest octavia rs ale hmm... kwestia gustu

                                Comment

                                Working...
                                X