Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Prawdziwe SUVy to Mercedes G, Range Rover duży i Sport, Jeep Grand Cherokee, Land Rovery Discovery (od I do V), Land Crusier. I to chyba wszystko. Inne wozy obecnie produkowane to "psedo-SUVy" które nie mają żadnych terenowych właściwości ponieważ nie mają reduktora. Kiedyś jeszcze VW Tuareg i Cayenne były prawdziwymi SUVami a teraz nawet ich wykastrowali i są bulwarówkami tylko że dużymi. Klienci nie chcą prawdziwych SUVów tylko samochody które WYGLĄDAJĄ na SUVy. I dlatego teraz w każdym segmencie są "SUVy".

    Comment


    • Czy ja wiem czy nie chcą? Zobacz ile kosztują te prawdziwe suvy które wymieniłeś, a ile pseudo suvy....2-3 razy mniej

      Comment


      • Przykładem że nie chcą jest cayenne i touareg. Pierwsze edycje miały reduktory i nawet blokady tylnej osi a teraz to tylko duże bulwarowki. Klienci nie chcieli właściwości terenowych tylko wielkość i wygląd. Dlatego tak dobrze sprzedają się Range Rovery chociaż bardzo drogie. Nie mają konkurencji w swoim segmencie.

        Comment


        • Ale ilu nabywców na to patrzy? 10%? Zrezygnowali z reduktorów itd bo klienci tego nie potrzebują
          Wiekszość cayenne i rr ujeżdzają kobiety wożące małe dzieci...i na zakupy

          Comment


          • Bo większość z nich to przysłowiowe blondynki z jedynym w życiu celem- znaleźć bogatego męża, a wiadomo o prowadzeniu nie mają pojęcia ani też o przepisach drogowych, więc lepiej kupić im jakiegoś wielkiego, ciężkiego suva, koniecznie wysokiego żeby więcej widziały, bo w takim czołgu w razie stłuczki nic im się nie stanie, najwyżej fryzura zepsuje.

            Comment


            • Bo teraz nastała moda na pseudo Suv-y i tyle w temacie. Tak jak kiedyś była moda na kolory srebrne, a teraz na białe Mentalność Polaka robi się coraz bardziej jak mentalność obywatela USA, grunt to się pokazać, nie ważne, że to wszystko pic na wodę fotomontaż
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • Który serwis blacharsko-lakierniczy Hondy jest najlepszy w Warszawie?
                Po niespełna 6 miesiącach od odbioru dostałem gonga...

                Comment


                • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                  Który serwis blacharsko-lakierniczy Hondy jest najlepszy w Warszawie?
                  Po niespełna 6 miesiącach od odbioru dostałem gonga...
                  Łączę się w bólu. [emoji17][emoji17][emoji17] Ja dostałem strzała w tył po 3ech miesiącach. Na pewno NIE POLECAM Auto Plaza na Popularnej(autoryzowany serwis blacharsko-lakierniczy Hondy Plaza) - omijać ich szerokim łukiem!!!

                  Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • Dobre opinie są o Wyszomirski Honda na ul. Parowcowej, ale może niech się wypowie ktoś kto tam auto robił.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                      Który serwis blacharsko-lakierniczy Hondy jest najlepszy w Warszawie?
                      Po niespełna 6 miesiącach od odbioru dostałem gonga...
                      duże straty?

                      Comment


                      • Zamieszczone przez WR01 Zobacz posta
                        Na pewno NIE POLECAM Auto Plaza na Popularnej
                        Oj tam oj tam Robiłem tam auto dwa razy (dwa różne przypadki) i było OK. Mineło już kilka lat, auto sie nie rozłazi, nie rdzewieje, nie mam powodu do narzekania.(Auto sprzedane w rodzinie więc moge obserwować jak sie ma).
                        Sama obsługa w porządku chociaż realizacja zadania potrafi trwać długo. Ale na przykład za drugim razem miałem auto zastęcze przez miesiąc mimo, że moje AC za tyle nie płaci (teoretycznie)

                        Tak wiem, była tu opisywana dramatyczna historia z ich udziałem. Oczywiście należy mieć to na uwadze ale gdyby wszystkie sprawy tak im wychodziły to już dawno zamkneli by biznes.

                        Comment


                        • Mam pytanie do wytrawnych hondziarzy, jak szacujecie wartość Civica 1.0T Comfort manual kupionego z wyprzedaży za 75kzł, za 5lat?
                          Bo wujek takiego chce kupić a utrata wartości ma dla niego ogromne znaczenie.

                          Comment


                          • To lepiej niech kupi używkę...
                            Dokladnie nikt nie wie ile straci ale znając Hondy to będzie to mniej niż u konkurencji...

                            Comment


                            • A jak to wygląda w przypadku IX?

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                                duże straty?
                                Nie aż tak wielkie: przedni zderzak i plastik nad nim. Gorzej, że w zderzaku jest radar, a komp pokazuje błędy.

                                Oli - 5 letnie civiki kosztują 38-50k. Zależy od wersji, pochodzenia (krajówki od 1. właściciela są nawet 10k droższe).
                                Więc można zakładać, że będzie to około 45k. Na miejscu wujka dołożyłbym do 1.5 l albo poszukał jakiegoś 3-4 latka 1.8 po lifcie.
                                Last edited by kajojek; 07-12-2017, 19:00.

                                Comment

                                Working...
                                X