Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Idzie wszystko w dobrą stronę. Juz za 71600 pln sie pojawily comforty.


    Za takie pieniadze to zaczyna byc opłacalny zakup.
    Szkoda ze dopiero teraz te ceny zaczely spadać. Sprzedaz byłaby zdecydowanie lepsza w 2017 roku.
    Inna sprawa, że tak po ludzku to szkoda mi osób, ktore brały te auta po 10 tys pln więcej....trochę nie fair ze strony marki.
    Mazda takich numerow nie robi. Tam rabaty to naprawdę groszowe sprawy.

    Jak Elegance bedzie za te 76-78 tys pln to bedzie "best buy" rynku 3 cylindrowek.
    Na razie trzyma sie te 80k pln plus lakier.
    Last edited by Glosima; 26-12-2017, 18:26.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Dzis siedzialem z kumplem i rozmawialismy o samochodach, wie ze mam hopla na punkcie hondy. Przynierzam sie do zakupu 1.5 sport w automacie, wczesniej mialem ix 1.8 w manualu i teraz mam cr-v 2.0 w automacie (w zyciu nie przesiade sie do manuala no chyba ze do ctr) i tak gadamy i gadamy ze w okolicach 100 tysi jest kupa innych kompaktow, czemu ja sie upieram na honde. On zapalony milosnik VAGa: ma seata, mial skode a za audi a3 w sedanie dalby sobie palec u nogi obciac. Wzialem na tapete focusa, astre, aurisa, mazde 3 i octavie o podobnych parametrach, ze zblizonym wyposazeniem i co sie okazalo. Ford w srodku nudny jak flaki z olejem cena zblizona. Octavia jak chcecie szukac pod marketem.na parkingu swojego auta bo co drugie to skoda to mozna brac tylko ze jak sie wyposazy we wszystkie asystenty co ma.civic to wychodzi drozej. Astra podstawa tansza ale po doposazeniu w opcje w ktorych sie niemcy lubuja wynik.na korzysc hondy. Auris w srodku ni sie nie podoba i jesli chodzi o osiagi odstaje kawalek za civiciem. Mazda 3 niby wszystko fajnie tylko ze w 165 km nie mozna automatu dolozyc. Tak wiec kokega chcial mnie przekonac do czegos innego ale mu nie wyszlo. Niestety nie jezdzilem.zadnym w/w modeli to nie moge sie wypowiedziec o wrazeniach z jazdy ale napewno zaden nie jest mercedesem s klasa zeby ogromne roznice byly

      Comment


      • No chyba ze odrzucic tempomat adaptacyjny, asystenta pasa ruchu i wziac golasa z konkurencji to cene mozna obnizyc ale patrzac po zdjeciach w katalogach to jedynie do mazdy bym sie mogl przyzwyczaic cala reszta jakos do mnie nie przemawia. Tylko nie wjem czy przy odsprzedazy taki golas bedzie tak samo trzymal cene jak doposazony civic. To tyle przemyslen na dzis ide spac )

        Comment


        • Zanim zdecydowałem się pozostać dalej przy marce objeździłem sporo naprawdę sporo modeli łącznie z SUV-ami czy crossoverami jak je zwał bo teraz to który jest, który to chyba dealerzy sami nie wiedzą Tak więc zamęczyłem swoją obecnością i testowaniem chyba większość marek (poza BMW,Mercedes i VW).
          Ford: Focus: poza wersją ST Line to auto typowo flotowe i pełno ich na trasach i w mieście więc niczym się nie wyróżnia - poza tym w porównaniu do Civica jest mało miejsca i ma dużo mniejszy bagażnik. 1,5 EcoBoost jest znacznie mniej żwawy. Kuga - bardzo fajne auto ale ponieważ interesowała mnie tylko benzyna to 1,5 za słaby do tej budy i przy mocniejszym deptaniu zużycie baaaardzo rosło.
          Hyundai: zarówno Elantra jak i i40 - w środku mocno plastikowe poza tym silniki 1,6 i 2,0 nie za bardzo dają frajdę z jazdy sa takie po prostu poprawne i tyle. Owszem i40 sporo miejsca w środku i komfort jazdy na plus. Spore upusty mozna wyrwać na grupy zawodowe (nawet do 10% na te modele).
          Kia: brałem pod uwagę Optimę ale 2,0 to jest to samo co w i40 i przy tej masie i wielkości jest to ciut mało (brakuje tam silnika 1,6 T-GDI 177 KM ze Sportage) - wtedy byłoby naprawdę fajnie. Poza tym więcej miejsca niż w i40 i ciut mniej plastikowo "u góry". Sportage fajny z tym silnikiem ale znowu wyposażenie, które mnie interesowało windowało cenę mocno ponad 120 tysi i brak możliwości urwania coś poważnego z ceny od dealera.
          Seat: Leon ST w wersji FR - dałem sobie szansę na próbę aut z grupy VW żeby potem nie było, że nie wiem o czym rozmawiam z właścicielami - jazda mnie nie porwała bo to 150 KM z 1,4 TSI jakoś się schowało chyba. Poza tym bardzo twardy zawias aż nieprzyjemny.
          Skoda Octavia już przedmówca wyżej powiedział, że pod marketami można się pomylić Na plus duży bagażnik ale przy wyborze dodatków cena z przystępnej skacze mocno powyżej tego co można dostać przy max wersji Civika. Poza tym znowu to samo 1,4 TSI nie porywa.
          Toyota: Corolla - silniki 1,6 są naprawdę bezawaryjne ale nie chcą jechać...tam nawet kręcenie go powyżej 4k nie daje za wiele. Brakuje tam silnika 1,8 z większej Avensis. Poza tym brak możliwości dołożenia wszystkich systemów bezpieczeństwa, które występują np w CHR. Auris - nie ten segment zbyt ciasno i mało miejsca. Avensis - zniknął silnik 2,0 w manualu, który jest jednym z lepszych silników Toyoty (oszczędny i jest w miarę czym pojechać) niestety 1,8 ładnie wygląda parametrami tylko na papierze. CHR - hybryda to bardziej na miasto a ja potrzebowałem coś bardziej na trasy - natomiast 1,2 turbo nie daje za bardzo pojeździć powyżej 100km/h bezstresowo Ale generalnie autko bardzo na plus za design.
          Volvo: V40 była bardzo blisko naprawdę w wersji T3 z manualem bardzo fajne auto ale ...no właśnie ale cena 120 tysi to tak lekko trzeba dać i to rezygnując z kilku systemów bezpieczeństwa. Ale auto naprawdę godne polecenia tylko większą skarbonkę trzeba mieć większą
          Renault: nie brałem wcale tej marki pod uwagę ale dla zasady, żeby dać sobie szanse przymierzyłem się do Megane i Talismana...wygodne i komfortowe ale te tablety na środku .... poza tym jak się poczyta o awaryjności choćby Talismanów pod katem wariowania elektroniki to ja dziękuje.
          Nissan: Qashqai - to też bardzo fajne auto tym bardziej, że kiedyś miałem dwukrotnie przygodę z tą marką (jeszcze przed małżeństwem z Renault) - jednak przekonałem się już wcześniej, że to nie ten segment (crossovery) - jednak jeśli ktoś się w tym lubuje to warte zainteresowania.

          No i skończyło się tak jak się spodziewałem...RAZ HONDA ZAWSZE HONDA
          Last edited by marart; 26-12-2017, 19:11.
          Moja Hania
          http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

          Comment


          • Honda chwali się dobrym finansowaniem, jak to wygląda w praktyce?
            Załóżmy cenę 80000zł, jaką będzie rata miesięcznie? I na ile lat kredyt?

            Comment


            • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
              Honda chwali się dobrym finansowaniem, jak to wygląda w praktyce?
              Załóżmy cenę 80000zł, jaką będzie rata miesięcznie? I na ile lat kredyt?
              no właśnie dobrze, że to wspomniałeś - finansowanie to najlepszy atut Hondy. Porównywalnie do innych marek kwota kredytu mniej więcej 50 tysi na tyle samo lat to zysk miesięczny na racie od 200 do nawet prawie 400 zł - jak dla mnie najgorzej jest w Toyocie i Renault
              Moja Hania
              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

              Comment


              • A wpłata własna? Ile%?

                Comment


                • 50 % wartości auta...nieważne już ile lat przymierzałem się do aut mniej więcej w tej samej kwocie jakieś 105-110 tysi - ta sama wpłata i ten sam okres - Honda wychodzi naprawdę najlepiej - porównywalnie jeszcze chyba z tego co pamiętam Ford i Hyundai (ale i tak na korzyść Hondy jakieś 100 zł miesięcznie)
                  Last edited by marart; 26-12-2017, 21:59.
                  Moja Hania
                  http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                  Comment


                  • Najlepiej jak się wybierzesz do salonu i się sam zapytasz. Warunki finansowanie się cały czas zmieniają a na forum nie ma chyba przedstawiciela Hondy.

                    Comment


                    • Zdecydoesnie dobra rada i to najlepiej do kilku konkurencyjnych salonów, nie patrz się na najbliższe. Możesz gdzie indziej kupić, gdzie indziej serwisowac, a salonom w mniej obleganych okolicach czasem bardziej zależy na sprzedaży...
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • co do cen, nowy jazz 1.5 - 72.900, nowy civic 1.0 comfort - 71.500 .....
                        oglądałem tego comforta i w sumie tragedii nie ma, kierownicę i drążek można obszyć skórą, szyby przyciemnić...wg mnie to mega fajna cena za takie auto...utrata wartości też będzie najmniejsza...
                        Honda finansowanie ma poprzez Getin, a on dobrej opinii nie ma, jednak liczy się koszt pieniądza i warunki, jeśli są ok to można brać...
                        Martwi mnie, że nie ma w ofercie to co już prawie wszyscy mają, niska wpłata i rata 1% przy wysokim wykupie lub oddanie auta po np.3 latach bez konieczności wykupu...
                        wtedy takim comfortem jeżdżę za 715 netto miesięcznie...przy wpłacie 10%

                        Comment


                        • Jak już padł temat Jazz-a to pojawił się w końcu zapowiadany w tym modelu silnik 1,5 i-VTEC 130 KM (wcześniej był w HR-V) - wersja Dynamic też za wspomniane powyżej 72.900 ale patrząc na specyfikację z kilku rzeczy zrezygnowali kosztem lepszego silnika (np. brak automatycznej klimy czy bezkluczykowego dostępu i alarmu) no ale z ponad 11 sek do setki zrobiło się ładne 8,7s to już ładnie wygląda i można objechać kilka większych aut
                          Moja Hania
                          http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                          Comment


                          • mi się ten jazz podoba ale nie za cenę civica.... ręczna klima wkurza.... dodali za to ledy.... ale ciągle trzeba iść na kompromisy...masz ledy, ale nie masz aut klimy itd....
                            te sztywne specyfikacje są do d....

                            Comment


                            • Skoro ma 8,7s do setki to musi to robic na 2 biegu, co oznacza ze ma wysoko odcinkę, co z kolei oznacza słabą elastyczność od 4 biegu.
                              Poza tym cena absurdalna. 10 tys pln wiecej niz Ibiza FR 1.5TSI 150 KM.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Kurde przyznaj się Glosima, że Ci po prostu Jazz nie leży, a nie zdziwiasz Wcześniej był słaby, wolny, teraz jest szybki, te (8.7 na takiego mikrovana to świetny wynik) to znowu, że się zbiera ze złych biegów . Żeby się nie okazało, że to 130km w Jazzie zjada tą Ibizę na wysokich biegach tak jak Civic 1.5 jest szybszy od 1.8 180 tsi Vag-a.
                                Jazz i Ibiza to inne segmenty.

                                Comment

                                Working...
                                X